Keyifli okumalar...
***
@yeşilpınar: O çocuklar size bişey mi dedi? Neden kızgındın bugün?@yeşilpınar: Efide neden cevap vermemeyi seçiyorsun. Kötü bir niyetim yok.
(Görüldü)
@yeşilpınar: Pekala yazmayacak mısın ?
(Görüldü)
@yeşildeniz: Böyle yaparak kendinden uzaklaştıracağını düşünüyorsan yanılıyorsun.
(Görüldü)
(Yazıyor...)
@Efiderastal: Ya sorunların mı var? Kardeşim YAZMA BANA!!!
@yeşilpınar: Anam yazdın! Bilseydim daha önce yazardım :))))
@yeşilpınar: Ama bir dk sen bana KARDEŞİM mi ddn??
@yeşilpınar: Efide kardeşim demeyeydin iyiydi. Neyse cevap verdin ya bunada şükür :)
(Görüldü)
(Yazıyor...)
@Efiderastal: Allah'ım sen neyle sınıyorsun beni? Güzel Mevlam
@Efiderastal: Neden anlamamakta ısrarcısın bilmiyorum. Ama uğraşmayın benimle okulda arkamdan konuşup alay ettiğiniz yetmedi mi?
(Görüldü)
(Yazıyor...)
@Efiderastal: Sırada ki alay konunuz ne? "Kimsenin yüzüne bakmayan kızla mesajlaştım bana cevap verdi" diyerek mi konuşacaksınız arkamdan?
@yeşilpınar: Efide bak öyle bir durum yok. Gerçekten neden böyle ön yargılısın? Sadece konuşup,tanışmak istedim seninle...
(Yazıyor...)
@Efiderastal: Bak benim karşı cins ile konuşmam,bakmam haram. Allahu Teala'nın bizlere haram kıldığı bir durum. Ben bu zamana kadar uzak durdum o yüzden ne kendini nede beni günaha koyma.
@Efiderastal: "Gözü haramdan korumak ne güzel şehvet perdesidir." (Hz Osman R.A)
(Görüldü)
(Yazıyor...)
@yeşilpınar: Yani şimdi benim bu yaptığım yanlış mı? Benim sana bakmamam mı gerekiyor? Ama neden böyle bir durum yasaklanmış?
@Efiderastal: Sana bunu nasıl anlatayım. Sen bana haramsın. Ben ancak Allah katında helalim olan birine bakabilirim.
@yeşilpınar: Peki,nasıl helalin olurum?
@Efiderastal: Evlendiğin kişi helalin olur. Artık bana yazma içim rahat değil anla lütfen.
@yeşilpınar: O zaman evlen benimle Efide.
(Görüldü)
(Yazıyor...)
(Engellendiniz)
***
"Muhakkak ki Allah rıfk sahibidir ve rıfkı (yumuşak söz ve davranış) sever"
Selamun aleyküm çiçeklerim.
Hayırlı akşamlar arkadaşlar. Hikayemin başlangıcıyla ilgili yorum atarsanız sevinirim. Eksiklerim ve hatalarım af ola. Beğenirseniz oylarınızı bekliyorum.💓
Bir sonra ki bölüme kadar Allah'a emanet olun!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Güzel İmtihanı'm |Texting|
SpirituellesTamamlandı | @Ertuğrultunay: Hey sürekli görüyorum seni mahallede neden herkesten uzaksın? @Ertuğrultunay: Neden böylesin? @Ertuğrultunay: Kime sorsam herkes o "yabani" diyor... (Görüldü) @Ertuğrultunay: Ahh artık cevap vermeye ne dersin? (Görüldü) ...