0.7

2.7K 256 132
                                    

Şimdiden iyi okumalar dilerim. Lütfen yorumlarda buluşalım en azından hikayemin gidişatıyla ilgili. Böyle bir ortamda yazı yazarken insanın morale ihtiyacı oluyor. İlk başta bende demiştim bu yazarların bir çoğu neden yorum istiyor diye. Ama bazen insan destek arıyor bir yerde benimde desteğim sizlersiniz. Eğer hikayem beğenilmeyecekse sizlerin hayatına bir şeyler katamayacaksam, bırakmak çok daha mantıklı bir karar olur. Yazma isteğimin bitmesini istemiyorum. Kendinize iyi bakın 😊 güzel bir hafta sonu geçirmeniz dileğiyle...💓

***

@Ertuğrultunay: Engeli kaldır mışsın Efide. İnanmıyorum şuan o kadar mutluyum ki...

@Ertuğrultunay: Çok şaşkınım. Neden böyle bir şey yaptın. Ama zaten engeli kaldırmasaydın yeni bir hesap açıcaktım.

(Görüldü)

@Ertuğrultunay: Şimdi tekrar eskiye mi döndük Efide. Yine mi öyle yapacaksın.

(Görüldü)

(Yazıyor...)

@Efiderastal: Engeli ben kaldırmadım. Arkadaşım hesabıma girmişti o yapmıştır. Bilmeyerek.

@Ertuğrultunay: Daha demin gökyüzüne uçan bir balon, tam bulutlara ulaştım derken bir anda patlarsın ya...

@Ertuğrultunay: Hislerimin karşılığı bu.

(Görüldü)

(Yazıyor...)

@Efiderastal: Benden ne istiyorsun? Şimdi seni yine engelleyeceğim ama yeniden bana yazacağını söylüyorsun.

@Ertuğrultunay: Efide benim istediğim şeyler hiç bir zaman hayatımda olmadı, ne sıcak bir yuvam nede yüzümde gerçek bir tebessüm. Senden tek bir şey istiyorum' Beni sevmeni.' O güzel kalbinde bana da yer vermeni.

(Görüldü)

@Ertuğrultunay: İlk başlarda benim seninle alay ettiğimi düşündün anlıyorum, belki halada öyle düşünüyorsun. Ama kesinlikle sana karşı aklımdan öyle bir düşünce geçmedi.

(Görüldü)

@Ertuğrultunay: Tamam kabul ediyorum ilk başlarda çevremde ki çoğu arkadaşım senin erkeklere karşı yabani olduğunu söylüyordu ve bende bunları dinliyordum. Ama sonra seni gördüm gözlerini gördüm Efide senin masumiyetini en önemlisi güzel kalbini gördüm.

(Görüldü)

@Ertuğrultunay: Adın gibisin temiz kalplisin Efide. Hiçbir zaman senin arkandan alay etmedim. Ama hatalıyım onları dinlemekle, şuan anlıyorum büyük bir hata yaptığımı. İlk başta sadece seni izledim neden böyle olduğunu ama bir türlü anlayamadım. Sonra kalbim değişti senin tebessümünle, bir bakışınla...

(Görüldü)

@Ertuğrultunay: Bana yol göster Efide. Ne yapacağımı bilmiyorum.

(Görüldü)

(Yazıyor...)

@Efiderastal: Ben değil. Alah'u teâlâ yol göstericidir. Peygamber efendimiz (s.a.v.) yol göstericidir. Kur'an ı Kerim yol göstericidir. Onlara sığın, Rabbimize dua et. O senin kalbini görür. Gönlüne göre en güzelini, en hayırlısını verir.

@Ertuğrultunay: Yani beni sever misin? O zaman helalim olur musun?

(Görüldü)

(Yazıyor...)

@Efiderastal: Bunu şimdi ne sen nede ben biliriz eğer varsa kaderimizde biz olmak oluruz. Bunu en iyi Allah bilir. Zamanla herşey olacağına varır.

@Efiderastal: Lütfen, içim çok huzursuz. Gerçekten vicdanım rahat değil. O yüzden yazma bana bir daha.

@Ertuğrultunay: Peki, tamam dua edicem her gün Allah'a seni bana helal kılması için.

(Görüldü)


Namaz Kılanları Buraya Alalım

Küba: Namazınızı kıldınız mı kızlar?

Ben: Ya sana gerçekten inanamıyorum Kübra! Niye benim hesabıma girip engel attığım insanın engelini kaldırıyorsun?

Küba: Aaaa kim yapmış onu ben hiç öyle şeyler yapar mıyım???

Seher Vakti: Ne oluyor yine ne yaptın da benim kuzenimi sinirlendirdin?

Küba: Hiçbir şey yapmadım sayılır. Sadece basmamam gereken küçük bir tuşa basmış olabilirim.

Küba: Oda elim yanlışlıkla şey etmiştir.

Ben: Tabi canım, tabi kesin yanlışlıkla şey etmişsindir.

Seher Vakti: E birinizde zahmet olmazsa bana açıklayıversin.

Ben: Ya bir çocuk var sürekli sapık gibi bana mesaj atıyordu bende engellemiştim. Kübra'da hesabıma girip engeli kaldırmış.

Küba: Ama çok yüreğime dokundu kızım yazdıkları bende dayanamadım bastım. Hem fena mı oldu. Belki yakında eniştemiz olur.

Ben: Kübra! Bak yine sinirleniyorum ne eniştesi ya benim dediklerimi anlamıyor bile.

Küba: Ha anlasa olacak yani ;)

Ben: Allah'ım sen bana sabır ver biri gidiyor biri geliyor.

Seher Vakti: Kızcıklar annem çağırıyor akşam yemeğe başlayacağız öpüyorum sizleri.

Ben: Bende akşamı kılıcam. Hadi hayırlı akşamlar hepinize.

Küba: Neyse bir ben kaldım. Bende uğraşacak bir şeyler bulurum herhalde.

***

"Yerdekilere acıyınız, merhamet ediniz ki göktekiler de size acısın, merhamet etsin"

Selamun aleyküm çiçeklerim.

Bir sonra ki bölüme kadar Allah'a emanet olun!

En Güzel İmtihanı'm |Texting|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin