Selamın aleyküm canlar. Gününüzün güzel,duanızın eksik olmadığı bir gün dilerim 😘
Keyifli okumalar...
***
Namaz Kılanları Buraya AlalımSeher Vakti: Kübra selamın aleyküm canım nasılsın?
Küba: Aleyküm selam Seher iyiyim hayırdır inşallah niye normalden mesaj attın.
Seher Vakti: Ya şey diyecektim. Annemgil söyledi eniştem ve teyzem sıcak suya gidiyorlarmış Afyon'a. Bende dedim oraya geleyim.
Küba: E çok iyi düşünmüşsün gel tabi kızım hem akşamları bende gelirim beraber zaman geçiririz.
Seher Vakti: Sizin için eğer sorun olmazsa biliyorsun ilçeden gelicem. Beni alabilirmisiniz otogardan. Sabah erken bir vakitte gelicem.
Küba: Ay ne dert ettin Seher zaten söylemesem biz gelir alırız. Hey Allahım sabah sabah zor olur zaten gelmen,havada soğuk
Küba: Kaçta geleceksin tam saat ver de gelelim çok fazla bekleme orda.
Seher Vakti: Sağolasın valla Kübra. Tam olarak sabah yedi gibi orda olurum altıda çıkarım zaten.
Küba: Tamam canım alırız biz seni sabah. Hadi erkenden yat bari uyursun falan Allah korusun.
Seher Vakti: Sağol uyarın için Kübra söylemesen hiç düşünmemiştim kardeşim🙄
Küba: Aman iyilikte yaramıyor. İyilik yap denize at diye boşuna dememişler.
Seher Vakti: Neyse hadi yarın görüşürüz inşallah cnm.
Küba: İnşallah görüşürüz. Allah'a emanet gel.
Seher Vakti: Sizde...
Seher'den
"Hadi anne bir gelemedin. Çıkmadım evden kalacım valla bu gidişle."
"Amma söylendin Seher sanki ne yapıyoruz. Ayağınıza kadar yaptığım börekleri, tatlıları getirmiştim. Şükredeceğine hala söyleniyorsun."
İşte benim güzel gül kokan anamda böyledir. Hep sen haksız çıkarsın nasıl bunu başarıyorsa bilmiyorum artık.
"Tamam tamam. Oy benim gül kokan anacım. Sen bizim için neler yapmışsın böyle. Allah sende razı olsun gülüm."
Annem şöyle bir göğsünü kabarttı üsten üsten bana bakışınıda attı mı. Allah'ım sen koru beni...
"Eh işte elime mi yapıştı kızım yaparım Efide'mle Mustafa'ma ,aç açınca durmasınlar."
Sanki anneme yapmasa biz orda açlıktan ölecez. Birde ben gidiyorum canım aç bırakır mıyım hiç onları.
"Hadi hanım kızı yine lafa tuttum geç kalacak daha otogara gidicez. Hay Allah'ım yarabbim."
Annem sanırım daha fazla bir şey söylemek istemiyor ki sustu yoksa hayatta altta kalmaz.
"Hadi ver şu elma yanaklarından öpeyim anacım."
Annem şöyle bir bana bakıp uzatıverdi heme yanağını. Nede tatlı şu hali.
"Eh iyi öpüver madem. Çok istedin"
Hemencecik sulu sulu öptüm yanağını bizim evin en son vuruşu olan minnak kardeşimin de yanaklarını sık sıkı öptüm en son ağlıyordu. Sanırım çok sık öptüm. Ablam zaten yok onunda kendi gibi boy boy çocukları var. Ben çok da genç bir teyzeyim. Kıymetimi bilsinler...
Herkesi önce güzel Rabbime sonrada babama emanet ettikten sonra benim güzel babamda otogarda beni önce Rabbime sonra şöfore emanet etti.
Haydi bismillah kazasız belasız Allah sağ salim vardırmayı nasip etsin.
Oh yarabbim ne yoldu sonunda toprağa ayak bastım ya. Valla etrafta kimsecikler olmasa öpüverecem yeri.
Biraz ileride bizim Küba'yı gördüm. Hızlı adımlarla oraya yürümeye başladım. Hemen de fark etti beni. E fark edilmeyecek gibimiyim yani."Ay kurban olduğum Seherim gelmiş. Hoş geldin kız. Ay seni gördüm ya nasılsa sevindim anlatamam. Eee yol nasıl geçti?"
"Nasıl geçsin arka koltukta horlayan bir amca ön tarafımda habire kusan bir çocuk. Yanımda da habire muaveeen beyy diyen bir teyze. Allah kimseyi düşürmesin yarabbimm."
Artık ne kadar içli söylediysem. Taklit yeteneği de ona nazaran süper ki yan taraftan hafif bir kıkırdama sesi işittim. Kübra işte. Anacım Kübra'nın sesi o kadar kalın olmadığına göre. Yine kime rezil oldum.
"Aaa şey siz daha önce karşılaşmadınız dimi. Seher, abim Kenan."
Hıı bizim Küba'nın bir de abisi vardı tabi ama hiç denk gelmemiştim. Görsem ne olurdu ki yüzüne bakmıyorum ki erkeklerin. Amaan bana neyse canım.
"Hoş geldin o zaman hadi arabaya geçin de. Çıkalım bir an evvel"
Kenan abinin dediklerine hak verircesine kafamı salladım. Çantamı yerden almıştım ki Kenan abi benden önce aldı. Hemen geri kaçtım. Allah'ım inşallah elim değmemiştir. Değmedi sanki. Belki küçücük bir nokta kadar. Hem bu niye bir anda benim dimimde bittiki zaten istese sanki vermeyecez.
Bir boğaz temizleme sesinden sonra kendime geldim.
"Neyse ben alırım çantanı. Hadi sende arabaya geç."
"Sağol. Kenan abi."
Bir öksürük sesi daha işitince bir anlık gafletle kafamı kaldırdım. Ama hemen yüzümü eğdim Allah'ım sen affet beni. Ayy tövbe yarabbim. Mavimiydi onun gözleri.
Zaten hemen Kenan abi kendini toparlamıştı sanki biraz kızgındı neye kızmıştı acaba. Ben bir şey mi dedim.
Neyse çok şükür ki bir yolu daha atlatmıştım. Şimdi birazcıkda bu yolda Kübra'nın çenesini çekecektim sanırım. Ama arkadaşlar zaten böyle günler için vardır. Değil mi???
***
"Ey insanlar! Şüphesiz size Rabbinizden kesin bir delil geldi ve size apaçık bir nur indirdik." (Nisâ 174)Evet arkadaşlar bir bölümün sonuna daha geldi
Sizce Seher nasıl biri?
Yeni kapağı nasıl buldunuz?
Yorumlar da buluşalım 🥰
Allah'a emanet olun canlar💓💕💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Güzel İmtihanı'm |Texting|
SpiritualTamamlandı | @Ertuğrultunay: Hey sürekli görüyorum seni mahallede neden herkesten uzaksın? @Ertuğrultunay: Neden böylesin? @Ertuğrultunay: Kime sorsam herkes o "yabani" diyor... (Görüldü) @Ertuğrultunay: Ahh artık cevap vermeye ne dersin? (Görüldü) ...