SeMi - Lee_Min_Young00
YoonGi - Nikoow
YoonGi
Félrenyeltem a saját nyálam, mikor elmondta mit is akar. Hogy én? Tanítsam?
- Hülye vagy?! Dugjalak meg? Ezt te se gondoltad komolyan. - akadtam ki.
Még ilyen hülyeséget. Ha azért akarna valamit, mert szeret, és együtt lennénk, akkor szíves örömest csinálnék bármit. Viszont így, hogy csak gyakorló bábunak használna... így már annyira nem tetszik az ötlet.SeMi
- Ugyan már YoonGi. Nem egyből a dugásra kell gondolni. Ez csak egy ötlet, amivel mindketten jól járunk. Te megcsodálhatod csodás képességeim, én pedig a legjobbtól tanulhatok. - Hízelegtem. Nem árt egy kicsit fényezni őt sem. Tudom én hogy akarja, nem kell kelletnie magát. Nekem az is tökéletesen megfelel, ha csak megmutatja hogy kell csókolózni. Aztán úgy is jön a többi, ha akarjuk.
Közelebb másztam hozzá, szinte az arcába bújva.
- Kérlek Hyung. Taníts..YoonGi
Nem mondom, hogy nem tetszett, ahogy kellettette magát, és nyalizott, sőt! El tudtam volna viselni, ha egy hétköznapi helyzetben is megpróbálna elcsábítani.
- Khm... Egye fene, megtanítalak egy pár dologra. - adtam be végül a derekam.
Törökülésbe ültem az ágy közepén, és ő is ugyanezt tette egy győzelemittas mosoly kíséretében.
- Csak csináld azt, amit én. Ne siesd el, ne dugd át egyből a nyelved a számba, és lehetőleg ne használj túl sok nyálat. Világos? - kérdeztem egyre közelebb hajolva hozzá.
Hát ennek is eljött az ideje. Nyugalom YoonGi, legyél fasza gyerek!SeMi
Egy mosollyal az arcomon könyveltem el magamban, hogy ilyen könnyem beadta a derekát. JiTaevelel ez miért nem megy ilyen könnyen?
Nagy szemeket meresztve hallgattam az utasításokat, amiket be kell tartanom ahhoz, hogy jól tudjak csókolózni.
- Ühüm. - bólogattam, mikor nagyvonalakban elmagyarázta mit ne csináljak.
YoonGi közelebb hajolt, majd kezei közé fogta arcom. Most tényleg a legjobb barátommal fogok csókolózni? Egy kicsit furcsa belegondolni, viszont mindent megteszek, hogy elég jó legyek JiTaenek.
Megéreztem barátom ajkait a sajátomon, amik szép lassan, semmit sem elsietve kóstolgatni kezdtek. Furcsa érzés volt, de nagyon is tetszett. Még sose éreztem ilyet, de nyugtató hatással volt rám, ahogy ajkai finoman simultak az enyémhez.
Végre pedig megtörtént, amire már régóta vártam. Megvolt az első csókom.YoonGi
Finoman csókoltam, nem elsietve semmit. Egy kis bűntudatot éreztem, hogy ilyen alávaló módon kihasználtam a helyzetet, de ha már megadatott, éltem a lehetőséggel.
Nyelvemmel végigsimítottam alsóajkán, és esküszöm, mintha eper ízt éreztem volna. Mint jó tanítvány, tette, amit „kértem", így bejutást nyertem szájába is. Minden egyes részt alaposan tanulmányoztam, de legnagyobb figyelmem az ő ízlelőszervének szenteltem.
Kétség sem férhet hozzá, nagyon ügyes, de az is lehet, hogy csak az érzéseim miatt tűnik úgy.SeMi
Behunyt szemekkel élveztem az érzést, ahogy nyelveink simogatták egymást. Megpróbáltam minél ügyesebben és jobban utánozni azt amit csinált. Ő már tapasztaltabb, nem akartam beégni előtte a tudatlanságommal.
Karjaimat átfontam nyaka körül, miközben ölébe másztam. Valamiért közelebb akartam érezni magamhoz. Szerettem volna, hogyha a testünk is egymáshoz ér, nem csak a szánk... Így sokkal intimebbnek tűnt.
Percekig csókolóztunk, én pedig egyre jobban felbátorodtam. Élveztem az egész helyzetet, ezt pedig tagadni se tudtam volna, főleg YoonGi előtt.
Végük kénytelenek voltunk elszakadni egymástól. A csók nem volt se vad, se következő, mégis halkan pihegtem az elválás után.
YOU ARE READING
Baby
FanfictionA pici SeMi felcseperedett, JiMin és JungKook büszkesége. A túlbuzgó fiú tinikora igen csak érdekes. Előjön a lázadás, a szerelem, a gyermek kezdi megismerni a saját testét, mint minden tinédzser. Yoongi mindenben legjobb barátja mellett áll, hátsó...