SeMi - Lee_Min_Young00
YoonGi - Nikoow
Ismét egy extra hosszú rész, jó olvasást hozzá 😇
SeMi
~ 2 hét múlva ~
Sosem, őszintén sosem gondoltam volna, hogy valaha is tényleg ezen az állásponton leszek majd, de megtörtént... Pár napja ismét gondolkodtam unalmas óráimban, és én már tényleg úgy érzem, hogy tovább léphetünk. Eddig nem tudtam mennyi reményt fűzzek hozzá, de most, hogy ténylegesen el kezdtem érezni azt, hogy szeretnék Yoongi barátja lenni, minden értelmét nyert. Hogy miért kezdett el vadabbul dobogni a szívem mostanában amikor csak megláttam, hogy miért mosolyogtam mindig mikor vele voltam, vagy miért kúszott pir az arcomra néhány perverzebb beszólásától... Pedig nem is voltam pirulós, és ezt eléggé furcsa volt megszokni. Szóval igen... Magamban is emésztenem kellett, hogy én igenis beleszerettem a legjobb barátomba. De ma viszont elmondom neki. Pár napja elterveztük, hogy elmegyünk kajálni. Én igenis egy puccosabb helyet néztem ki magunknak, de hogy ne legyen ennyire szembetűnő mire is készülök, apáék is jönnek velünk. Mint egy ilyen dupla randi. Másik asztalnál fognak ülni hála istennek, így a személyes terünk meg fog maradni. Viszont ők már tudják a tervem, és támogatnak is. Már csak Yoonginak kell tetszenie.
YoonGi
Azt hittem, ennél jobban nem is szerethetem SeMit, de hatalmasat tévedtem. Ahogy elkezdtünk közelebb kerülni egymáshoz, nem barátként, méginkább belé estem.
Az évek alatt sikerült megtanulnom kordában tartani az érzéseim, de most ismét felerősödtek. Minden egyes találkozásnál úgy dobog a szívem, mint egy maraton futónak, az izgulás okozta izzadásról nem is beszélve. Alig merem megfogni a kezét, mert milyen gáz már, ha nedves tenyérrel érek hozzá.
A kemény énem is felszívódik, és egy kezes báránnyá változom, akiről lehetetlen levakarni a vigyorát.
Ma este randizni fogunk, habár a szülei foglaltak asztalt nekünk, és ők is ott lesznek, mivel kiskorúak vagyunk, de ez akkor is egy igazi randi lesz.SeMi
Nem öltöztem ki annyira, hisz azért ez mégis csak egy vacsora, meg nem megkérni szeretném a kezét. Egy fehér ing, betűrve a fekete nadrágomba, amit egy elegáns övvel tettem egyedivé. Az ingre felvettem a szmokingom, ami csípő tájban beszűkül, így kiemelve vele az alakom. Ezért is ezt vettem meg. Mint mondtam, elég puccos helyre megyünk, szóval apu szerint az ilyen öltözet kötelező, vagy azt hinnék csövesek vagyunk. Elvileg nem is ezt választották volna a szüleim, de itt a legfinomabb a kaja, habár a személyzet elég lekezelő az olcsó ruhákban lévő emberekkel. Ha én lennék ott a tulaj, kirúgnám az összeset. Ilyet nem lehet csinálni, mindenki ember.
- Kész vagy kincsem? Egy negyed óra és indulunk. - Jött be apu, majd megpuszilt. - aranyosak lesztek együtt, az biztos.YoonGi
Nem egy egyszerű helyre megyünk, ezért kicsíptem magam, de nem túlzottan. Egy fekete farmer mellett döntöttem, amit egy fekete inggel párosítottam. Nem valami színes, ugye? A zakót mindig is utáltam, ezért azt most is hanyagoltam, helyette egy szürke szövetkabátot választottam. Az is épp olyan elegáns, na meg úgyis leveszem.
- Olyan helyes lettél. - hallottam meg anya hangját a hátam mögül. Felé fordultam, és elmosolyodtam. - Vigyázz magadra, rendben?
- Persze. Ott lesznek JiMinék is, nem kell aggódnod. Akkor megyek, szia. - adtam neki egy puszit, majd át is mentem a szomszédba.
YOU ARE READING
Baby
FanfictionA pici SeMi felcseperedett, JiMin és JungKook büszkesége. A túlbuzgó fiú tinikora igen csak érdekes. Előjön a lázadás, a szerelem, a gyermek kezdi megismerni a saját testét, mint minden tinédzser. Yoongi mindenben legjobb barátja mellett áll, hátsó...