SeMi - Lee_Min_Young00
YoonGi - Nikoow
Innen is kívánok minden érettségizőnek további sok sikert! ❤
Ha már itt vagyunk, megcsináljuk! ❤SeMi
Bevallom élveztem, hogy itt is dominálni akart, így nyugodt szívvel hagytam, hogy kisajátítsa a szám. A vége felé viszont már nem volt annyira kellemes, úgy éreztem nem kapok levegőt, a torkom pedig ingerelte méretes vágya. Pár kósza könnycseppet is elengedtem, de ezen kívül nem történt semmi más.
Mikor kivette a számból péniszét és az arcomra fröccskölt, kinyitottam a számat, ugyanis én is érezni akartam az ő ízét. Hajat kell majd mosnom reggeli után, mostmár tényleg szükséges. Hangosan pihegtem a földön ülve, élvezettel nézve az előttem állóra, akin még néha végig söpört az orgazmus utólökete. Baromira szexi volt, ezt meg kell hagyni.YoonGi
Ez a látvány tényleg mindent megért.
Letérdeltem elé, és tarkójánál fogva húztam magamhoz. Nem érdekelt, hogy a saját ízem érzem, vagy hogy esetleg rámkenődhet az, ami az arcán van. Úgy csókoltam, mint ahogy eddig még soha, szenvedélyesen, de nem úgy, mintha meg akarnám fektetni, szerelmesen volt szenvedélyes, részemről legalábbis. Azt akartam, hogy ez a pillanat soha ne érjen véget. Kielégült voltam, amit a szerelmemnek köszönhetek, és az ő ajkait falhattam, kedvem szerint.
- Remélem ez a dolog nem fejeződött be ennyivel. - nyomtam még egy puszit puffadt párnácskáira.
Szándékosan nem mondtam ki a „barátság" vagy „barátság extrákkal" szavakat. Az tönkretette volna a hangulatot, nem akartam tönkretenni.
Abban a pillanatban felhőtlenül boldog voltam.* Timeskip *
SeMi
Nemrég végre betöltöttem a tizenhatodik életévem, és most szó szerint tök menőnek érzem magam. Családi szokáshoz híven elég sokan voltunk; YoonGi családja, nagyiék, néhány haverunk a suliból, mint például HoSeok és Jin. Nem beszélve arról, hogy néhány ember még apa munkahelyéről is beugrott, hogy felköszöntsenek. Szóval minden jól ment, de a mai nap talán még annál is izgatottabbá tesz. Már minden elő van készítve a bulihoz, a zene beállítva, az alkoholok a konyha asztalon a sok műanyag pohár mellett, a törékeny tárgyak le lettek véve a pincébe a buli végéig, a vendégszobákban van pár darab koton, ha szükség lenne rájuk bárkinek is... A legfontosabb pedig, hogy a szüleim a nagyiéknál lesznek holnap estig. Mindennél jobb lesz az újévi bulim, ebből nem engedek.
YoonGi
December harmincegyedike van, az év utolsó, egyben legfontosabb napja, több szempontból is. SeMi ma rendezi meg a buliját, és nagyon izgatott miatta, én pedig szintén az vagyok, de egy teljesen más okból.
Az óta az incidens óta, mikor az alkoholtól elködösült aggyal csókolóztunk, és egyéb dolgok történtek, még közelebb kerültünk egymáshoz. Többször is megismétlődött az az eset, helyesbítve, szinte naponta. Viszont nem csak testileg lettünk szorosabb kapcsolatban, hanem más értelemben is. Elválaszthatatlanok lettünk, de egyikünk sem bánta, főleg én nem. Azt hittem lehetetlen, hogy mégjobban belészeressek, de tévedtem. Az érzéseim túlcsordultak, és már nehezemre esik visszatartani őket, de már nem is akarok.
A ma esti bulin terveztem bevallani neki mindent. Írtam neki egy verset, amit éjfél előtt akarok odaadni, hogy az év első pillanatában csattanjon el a kapcsolatunkat megpecsételő csók. Romantikus, mert megérdemli.
Biztosra veszem, hogy a válasza igen, hisz már nem érdekli az a másik férfi, és csak velem foglalkozik. Végre, hivatalosan is az enyém lehet...
KAMU SEDANG MEMBACA
Baby
Fiksi PenggemarA pici SeMi felcseperedett, JiMin és JungKook büszkesége. A túlbuzgó fiú tinikora igen csak érdekes. Előjön a lázadás, a szerelem, a gyermek kezdi megismerni a saját testét, mint minden tinédzser. Yoongi mindenben legjobb barátja mellett áll, hátsó...