SeMi - Lee_Min_Young00
YoonGi - Nikoow
Egy extra hosszú, pikáns rész estére. Jó olvasást! 😇
SeMi
Elpirultam azon amit apám mondott... Még hogy ne huncutkodjunk... Hát minek néz minket? Jó, konkrétan majdnem megtörtént, de végülis befejeztük időbe, ezt nem lehet annak mondani.
- Hát igen. De a szüleimtől mégis mit várunk? Mindketten benne vannak a legperverzebb dolgokba is. - ecseteltem barátomnak. Mondjuk nem mondtam sok újdonságot, ő is nagyon jól tudja milyenek a szüleim.
- Amúgy képzeld, megtudtam, hogy apáéknak mennyi játékszerük van. - bizonyára folytatásra várt, ugyanis kíváncsian méregetett, így folytattam.
- Nem rég bementem apu egyik arcápoló krémjéért, és az asztalon volt egy kulcs. Emlékszel arra az ajtóra, amit sose tudtunk kinyitni? - bólintott. - Úgy látszik megvan az ajtónak a kulcsa, ugyanis ki tudtam nyitni. Még én is megtántorodtam. Annyi mű pénisz és vibrátor volt ott, amennyit nem szégyell az ember. Voltak ott mások is, de nem tudtam megnézni őket, mert itthon voltak a szüleim és nem akartam problémát. De nagyon durva volt. - meséltem el a nagy fejleményeketYoonGi
Nem lepett meg, amit SeMi mondott. Még mindig elég aktív szexuális életet élnek, és nem is rejtik véka alá a dolgot. Elég nyilvánvaló utalásokat tesznek, és nem egyszer hallottuk őket. Emlékszem, mikor tizenhárom éves korunkban felvilágosítottak... Mindkettőnket. Mivel állandóan itt voltam játszani, egyértelműnek tartották, hogy akkor is itt kell lennem. Égő, mikor a szüleid beszélnek a szexről, de mégrosszabb, ha a szerelmed szülei. Jó ideig nem is jöttem át utána...
- Nagyon beleéled magad... Csak nem érdekel a dolog? Ha nagyon kíváncsi vagy, megnézhetjük később, viszont ha inni akartàl, itt az ideje. Már lassan porzik a vesém. - nevettem el magam.SeMi
- Tinédzser vagyok jó hogy érdekelnek az ilyen dolgok. - fordultam el tőle, hogy ne vegye észre még pirosabb arcom. - Amúgy rendben. Apáék már úgy sem jönnek vissza, egész éjszaka miénk a ház. - mondtam, miközben felálltam.
- Vissza viszem NaMit. Addig úgy is feltalálod magad. A piákat az alagsorba dugtam. Ott vannak szemben az ajtóval, egy dobozban. - adtam az utasítást, ha netalán elkezdené keresni. Direkt dugtam el, hiszen ezt nem a bulira vettem. Vagyis hát nem is én vettem, hanem egy idősebb haverom. Persze kifizettem, és köszönésképp vehetett magának egy jó minőségű bort is. Hát milyen jól jár már az az ember, aki nekem segít?
A bulira apa vásárolta az italokat, szerencsére azokat, amiket kiválasztottam.
Felvettem a kesztyűt, majd karomra invitáltam sasomat, majd egy buksi simi után a helyére vittem. Otthonosan lett kialakítva neki a hely, az ő igényeinek megfelelően, amire a ami napig büszke vagyok.YoonGi
Amíg ő elvolt a háziállatával, én pedig előkerestem az italokat.
Nem tudom mire készült SeMi, de majdnem annyi pia van itt, amit az apja vett a bulira. Ha ezt mindet meginnánk, mehetnénk a detoxba...
Kivettem közülük egy üveg whiskyt, majd visszamentem. Bőven elég lesz ebből pár pohárral, mégha keverjük is.
- Gyomormosást szerettél volna, kedves Jeon Chun- Chun? - kérdeztem, mikor bejött. - Egy egész kocsmának is sok lenne az az adag, ami ott van. Maradjunk csak ennél. - mutattam az üveget.
Elővettem két poharat, és kikerestem az alsó szekrényből a kólát. Elsőre nem akartam, hogy nagyon erős legyen, ezért a szeszes italból nem öntöttem túl sokat, a pohár negyedéig, majd azt hígítottam.
- Tessék. - adtam a kezébe az egyiket. - Nem kell egyszerre lehúzni, ez nem olyan pia.
YOU ARE READING
Baby
FanfictionA pici SeMi felcseperedett, JiMin és JungKook büszkesége. A túlbuzgó fiú tinikora igen csak érdekes. Előjön a lázadás, a szerelem, a gyermek kezdi megismerni a saját testét, mint minden tinédzser. Yoongi mindenben legjobb barátja mellett áll, hátsó...