Selamlar Öncelikle hikayemi okuyan ve bana destek olan herkese teşekkür ederim.
Sofia sakin adımlarla, adamın arkasından yürümeye devam ederken, kendi içinde fırtınalar kopuyordu.
Bu adam kimdi? ne sorsa cevap alamıyor ve herşey soru işareti olarak kalmaya devam ediyordu.
Bu kadar gizemin içinde sofia bu adama karşı kendini, neden bu kadar dolu hissediyordu. Herşey garip olduğu kadarda ilgi çekiciydi. Taniyordu buraları, sanki gördüğü herşeyi bir yerlerden anımsıyor kendini buraya ait hissediyordu.
Yorgun dizleri daha fazla dayanamadı ve küçük bir göletin yanina oturdu. Hayatı boyunca sofia bu kadar berrak ve bu kadar temiz bir su görmemişti.
Suyun üstüne eğildi ve avuçlarını suyla doldurdu. Parmak aralarından akan sular tekrar gölete karışıyor, sofia ellerini tekrar suyla dolduruyordu. Bir kaç defa yüzünü yıkadı. Serin ve yumuşak olan bu su adeta sofia 'yı büyülemişti.
Bir an ağzının ve dudaklarının susuzluktan yandığını hissetti. Kocaman bir avuç su daha doldurdu ve içmek için kendini biraz öne eğdi.
Suda hem kendinin hemde jack' in yansımasını görüyordu. Jack bağırıyor ve bir şeyler söylüyordu ama sofia jack 'in sesini duyamıyordu. Hemen hızlı bir hareketle arkasını döndü ama jack orda yoktu.
Etrafina iyice bir göz gezdirdi sanki farklı bir yerdeydi. Burası demin oturduğu göl kenarına hiç benzemiyordu. Tekrar suya bakti . İşte ordaydı görüntüsü ona bir şeyler anlatmaya çalışıyordu.
Sanki arada görünmeyen bir duvar vardı ve jack o duvardan içeri geçemiyordu. Sofia bir arkasina bir suya bakıyordu şaşkınlıktan ve korkudan tam olarak ne yapması gerektiğini bilmiyordu.
Sofia bir anda irkildi suyun içinden bir hareketlilik gördü kendini geriye çekmek istedi ama başaramadı. Gölün tam ortasından 3 tane seffaf ve berrak varlık belirdi. Suyun üstünde adeta süzülürcesine, sofia'ya doğru geliyorlardı. Olduğu yerde kitlenip kalan sofia korkudan kocaman olmuş mavi gözleri ile bir jack ' in sudaki görüntüsüne bir kendisine doğru gelen bu varlıklara bakıyordu.
Bu varlıklar, sofia'ya yaklaştıkça, sanki dahada büyüyorlar ve gökyüzüne doğru yükseliyorlardı. Bir an o kadar yüksek bir ses duyuldu'ki sofia yer yarıldı zanneti, derinden gelen ama kulakları yakan bu ses sofia'ya...
"Beklenen geldiği zaman, görünenlerin ve görünmeyenlerin, kalplerindeki karanlik ortaya çıkar"
Sofia bu yaratıkların tam olarak ne demek istediğini anlayamamıştı. Gözlerini bu varlıklardan ayıramıyor ve bi şekilde jack' nin bir yolunu bulup kendisini kurtarmasını istiyordu.
"Sen açılmayan bütün kapiların anahtarı sende...
Ama dikkatli ol gecenin bekçisi! Ardını göremediğin her kapı, başka bir kapıya açılır"
Göletten yaklaşık olarak 30 metre kadar yükseğe uzanan bu varlıklar sofia' ya şu an anlaması oldukça güç olan bir kaç cümle soylemiş ve son cümleden sonrada şelaleden yere dökülen sular gibi bir anda gölete tekrar karışmışlardı. Sofia bu varlıkların kendine soylediği şeyleri beyninde tekrar ederken, jack' nın bir hışımla kendisine sarıldığını hissetti.
"Jack iyimisin sofia ? "
Diye sora dursun, sofia şoka girmiş gibi tek bir kelime bile ağzından çıkmıyordu. Olduğu yere sanki çivilenmişti. Tek bir kelime bile etmeden, jack' nin gözlerinin içine bakarak ağlamaya başladı. Ona tekrar sarılan jack ' belkide ilk defa ruhunun derinlerinden gelen bir acı, kalbini sıkıyor,kelimeleri boğazına düğümlüyordu. Sofia sol eliyle göz yaşlarını silerken...
Jack sofia' ya öyle bir sarılmıştıki ikiside kaç dakika öyle kaldıklarını bilmiyorlardı.
"Jack bunlar neydi. Bana bir sürü şey söylediler... bana gecenin bekçisi olduğumu söylediler. Gece bekçisi ne demek?"
"Sofia onlar ruh görendir. İstedikleri her insanın, her eşyanın ve her varlığın bedenine bürüne bilirler... kiminin en büyük korkusu olurken, kiminin ise yol göstereni olurlar. Sudaki yansıman, onlara her şeyi anlatır ve senin hakkında karar vermelerini sağlar.
" Sofia sen bu dünya için çok önemli bir insansın, herşeyi zamanı gelince öğreneceksin, annen seni bekliyor ve herşeyi sana anlatacak ama sabırlı olman ve bilgim dışında hiç bir şey yapmaman lazım.
Burda gördüğün her şeye aldanma ve gerçek sanma! Burda aslını taklit eden ve bunu sana karşı kullanan yaratıklar var. Görevimi yapmama izin ver lutfen..."
Jack sofia' ya daha sıkı sarıldı ve son bir şey daha ruh görenler sana ne soyledilerse sende kalması lazım bana ve ya başka hiç bir kişiye söyleme... şu an için sana sadece bunu söyleye bilirim. Sofia lütfen bana güven ve söylediklerimi dikkate al! Şimdi yola çıkmalıyız 1 saatimiz var karanlık geceyi almadan, siyah kayalarda olmalıyız.
Sofiya kafasında bir sürü soruyla başını sallayarak...
"Tamam jack sana güveniyorum ve söylediğin her şeyi yapacağım. Yeterki beni anneme götür."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geç saatler 3:15
FantasyNe arıyorsun ? nereye gidiyorsun? hangi cevap dolduracak, kalbinde ki boşluğu, Sofia sen kimsin? Artık ağlama ve korkma, gecenin karanlığı bile, senin önünde eğilecek, çünkü sen gecenin bekçîsisin...