.2.

1.1K 39 2
                                    

,,Padesátý rok.." Šeptla tmavovlasá dívka vyčerpaně. Už padesát let bloudí v posmtrném životě na druhé straně.

Jako každým ničím jiným dnem Sarah sledovala své sourozence jak diskutují zřejmě o něčem opravdu důležitém.

Cítila se zrazená, jakmile zjistila že ji nikdo neoplakával nebo nedával alespoň nějak najevo že mu tmavovláska chybí.Ale na jednu stranu to chápala, museli se posunout.

Jediný Kol byl z její smrti jistě poznamenán,bohužel ten před pár měsíci přišel o život.

Jelikož Sarah měla tuctu volného času, který většinou věnovala pozorováním ostatních protože vlastně nic moc jiného nešlo dělat, měla pocit že blázní.

Tak dlouho s někým nepromluvila, či se ho pouze dotkla, strašně ji to chybělo.

Ovšem tušila že z druhou stranou se něco v poslední době děje, párkrát se jí stalo že omylem shodila sklenici vody ze stolu nebo jednoduše něčím pohla.Musela si ale přiznat že bylo zvláštní se opět něčeho dotýkat.

,, Sarah?" Dívka ihned zbystřila a otočila se za hlasem ozývající za jejími zády.

,,Lexi?Jak-Je to vůbec možné?" Zazubila se tmavovláska,byla šťastná ale zároveň zmatená, nevěděla co se děje.

,, Druhá strana se rozpadá, to ti ale určitě došlo..A co je lepšího než v téhle situaci navštívit svou mrtvou nejlepší kamarádku?" Uchechtla se blondýnka
a pevně sevřela svou dlouholetou kamarádku v objetí.

Pro Sarah to byly jako Vánoce, chyběla ji, strašně moc.V jejím objetí se cítila příjemně,báječně.

_______________________________________

𝑯𝒊𝒔 𝑯𝒆𝒍𝒍 « 𝑡𝑣𝑑 𝐱 𝑡𝑜 »Kde žijí příběhy. Začni objevovat