.17.

608 27 6
                                    

,,Nenaznačuješ nám náhodou že jsi čaroděj? Což by bylo mimochodem velice zajímavé, protože jsem tě tu neviděla za celou dobu uskutečnit alespoň jedno z kouzel." Podotkla nevěřícně Bonnie.

,, Tak trochu, nemám žádné schopnosti. A coven Gemini to samozřejmě nevzal moc dobře, když se dozvěděl,co jsem v Portlandu udělal.Proto mě sem vykázali." Objasnil, najednou mi to vše začalo pomalu do sebe zapadat..

,, Tohle místo, tahle dimenze je něco jako vězení, jako tvoje vězení..Tak kde jsem se tu vzala sakra já?!" Zaúpěla jsem vyčerpaně, tenhle nával informací za jeden pouhý den, bylo na mě moc.

,, Stihneme se odsud dostat ještě dnes?" Zeptal se Damon s nadějí v hlase,ihned mi došlo proč.Chybí mu ta dvojnice, Elena.

Upřímně? Závidím mu, našel si svou polovičku s kterou má hádám překrásný vztah.Zatímco já? Jsem na vše sama, neříkám že jsem si už nezvykla ale i tak by bylo hezké mít někoho po boku, někoho komu bych mohla věřit, někoho koho bych byla schopná milovat.

...

Později toho dne, jsme seděli společně s Damonem u jídelního stolu a mluvili o všem co nás napadlo, nebyl tak špatný společník jak jsem si myslela.
Ovšem kdyby mě pořád netrápila ona myšlenka, ve které jsem ho viděla zabíjet mou nejlepší kamarádku.

,,Nepomůžu mu provést to kouzlo." Přisedla si k nám Bonnie rázně a já měla co dělat abych nevyprskla obsah vody kterou jsem akorát pila.

,,Bon-bon,proč?!" Probodl ji naštvaným pohledem, dokonce bych si dokázala říct že kdybych nebyla původní upír, bála bych se ho.

,, Je to psychopat! Nechci ani vědět, co by mohl udělat kdyby jsme ho pustili z tohohle vězení.." Řekla rozhodně,chvíli jsem ji pozorovala se šokovaným výrazem ve tváři a pak jsem pomalu přikývla.

,,Bonnie, potřebuju krev.. Dávám tomu dva dny, než budu nucena se napít buď z tebe nebo z Kaie. Chápu,je nebezpečný ale to budu i já během pár dní!" Okřikla jsem ji.
_______________________________________

Chtěla bych vám všem poděkovat, dosáhli jsme 100 votes/hvězdiček netuším jak tomu říkat! :D
Strašně si toho vážím a dělá mi to větší chuť sednout si k notebooku a psát další a další kapitoly!
Miluju vás! <3

𝑯𝒊𝒔 𝑯𝒆𝒍𝒍 « 𝑡𝑣𝑑 𝐱 𝑡𝑜 »Kde žijí příběhy. Začni objevovat