.8.

775 26 1
                                    

Dny čím dál pomaleji utíkali a dívka neměla jediný den bez hádek.

Celý dny bývala zalezlá v jednom z pokojů pro hosty v Salvatorovic penzionu.Tím se totiž vyhýbala jakékoliv přítomnosti Damona a Bonnie.

Z pohledu Sarah:

Jako každé ráno,jsem se probudila poměrně brzy.Ale i přes všechnu snahu znovu usnout jsem to vzdala a pomalu vstala.

Lenivým krokem jsem došla do koupelny, kde jsem si dala rychlou a studenou sprchu.Zatímco jsem se oblékala, v zrcadlu jsem spatřila  nezdravě hubenou dívku,jejíž vlasy ji dopadali až k lopatkám, dívčin obličej byl zdoben černýma kruhama pod očima a její pokožka vypadala jakoby celé roky na sobě nepocítila slunce, byla vybledlá jako čerstvě napadaný sníh.

A víte co na tom bylo nejhorší? Tenhle odraz vídám každý den.

Proč?

Protože jsem vám momentálně popsala sama sebe.

Změnila jsem se, jak už vzhledově tak povahově.Každým dnem si připadám čím dál více k nepoznání, nechci si ani představit jak budu vypadat za další týden.

Ale dost o mě, za tu dobu co jsme tu strávili jsme alespoň zjistili že jsme zaseklý v jakési časové smyčce, jelikož každý večer ve stejnou hodinu dochází ke zatmění slunce.

Zatímco já a Damon jsme byly neužiteční Bonnie se rozhodla vystopovat její Grimoár s nadějí že by se mohla znovu učit jakési kouzla, které by nás mohli dostat ven.

Alespoň někdo z nás to nevzdal..
_______________________________________







𝑯𝒊𝒔 𝑯𝒆𝒍𝒍 « 𝑡𝑣𝑑 𝐱 𝑡𝑜 »Kde žijí příběhy. Začni objevovat