.18.

606 29 4
                                    

,, Rozmysli si to, co jsi právě řekla.. Protože já tam venku mám rodinu, kterou jsem sakra dlouho neviděla a udělám cokoliv bude jen v mých silách abych se s nimi zase setkala."Odsunula jsem židli, nechala na stole nedojezenou večeři a opustila co nejrychleji kuchyň.

Byla jsem zklamaná že Bonnie nepřistoupila na nejjednodušší verzi cesty jak se dostat domů. Přecijenom by jsme se tam mohli dostat všichni společně s Kaiem a pak ho někde uvěznit.Tím by tohle všechno utrpení skončilo.

Proč to vše musí být tak komplikované?..

Jediné co chci,je mít zpět svou rodinu, to je toho tak zatraceně hodně?

S povzdechem jsem se vrátila zpět do budovy a nenápadně zapadla do svého pokoje.

,,Vypadni" Řekla jsem, jakmile jsem si při vstupu do místnosti všimla  tmavovlasého kluka, Kaie.

,,Ne,díky..Tady to je pohodlné" Zazubil se a rukou poukázal na postel, ve které se rozvaloval.

,, Bože,hlavně mi tam prosím nenadrob" Uchechtla jsem se a dala ruce v bok, když jsem zjistila že i s ním v mé posteli jsou jedny z pytlíků s brambůrky. ,,Co potřebuješ?" Zeptala jsem se vážněji.

,,Všímavá,to se mi líbí!" Ušklíbl se a vstal, přešel ke mně, byl tak blízko.

,,Mám ti tu otázku položit znovu?" Pípla jsem po chvíli, protože mi jednak ten pohled který mi věnoval, tak ale i to hrobové ticho, bylo nepříjemné.

Nebála jsem se ho, to ne..

Dělal mě nervózní, proč?
_______________________________________
Wuhuu,jak jsem řekla tak to jee!
Za dnešek druhá kapitola, zítra se můžete těšit na další <3
Miluju vás.





𝑯𝒊𝒔 𝑯𝒆𝒍𝒍 « 𝑡𝑣𝑑 𝐱 𝑡𝑜 »Kde žijí příběhy. Začni objevovat