.11.

673 31 1
                                    

Šest, to je počet nemocnic které jsem navštívila za poslední tři hodiny..

Upřímně? Jsem vyčerpaná, cítím že sotva stojím na nohou a to že mám každou chvíli větší žízeň tomu vůbec nepomáhá.

Se zoufalým povzdechem sedám do auta a vjíždím zpět do Mystic Falls.

Mám dvě možnosti,buď se nechám usušit a to nepřipadá v úvahu takže jednoduše poprosím Bonnie o pár kapek krve..

Snad jich bude jenom pár, přecijenom lidskou krev jakožto ze živé osoby jsem neměla sakra dlouho.

Bože, proč tenhle problém nemůže mít třeba Damon..

Z pohledu třetí osoby:

Tmavovláska se nějakým zázračný způsobem dobelhala až ke dveřím penzionu, hlava se ji motala tak že sotva vnímala realitu.

Neměla náladu na hledání klíčů a následné odemykání, jednoduše vykopla dveře a rozhlédla se po prostorné předsíni.

Cítila ji, cítila její krev na metry daleko..Tvář se jí změnila, její oči nabrali tmavě červenou někde až černou barvu, vypadala děsivě.

,, Opravdu to bylo nutný? Vzpomínám si že ty dveře nebyly zrovna levný.." Pronesl sarkasticky Damon a pohled na dívku ho jemně zamrazil.
Neznal ji z téhle stránky, proto měl určité obavy čeho je schopná.

,, Koukám že hledání nevyšlo podle představ." Rýpl si.

,,Nechtěj mě naštvat,teď ne.." Procedila Sarah mezi zatnutýma zubama, ale v tom se zarazila.

Šokovaně pootevřela ústa a hleděla před sebe.
_______________________________________

Z čeho myslíte že je Sarah tak vyvedená z míry?
Děkuju za veškeré ohlasy! Miluju vás<3

𝑯𝒊𝒔 𝑯𝒆𝒍𝒍 « 𝑡𝑣𝑑 𝐱 𝑡𝑜 »Kde žijí příběhy. Začni objevovat