Ne, musím se kontrolovat.
Bonnie je naší jedinou jízdenkou která nám umožní vypadnout odsud.
Zhluboka jsem se nadechla a vydechla, nic.. Jediné na co se dalo soustředit byla její krev, která byla více než lákavá.
Vyběhla jsem na nádvoří a rychlostí blesku si nasedla do Damonova auta,no zřejmě by se měl začít modlit aby jeho láska přežila.
Nastartovala jsem a vyjela, musela jsem do vedlejšího města, do nemocnice. Musím zkusit další krev a doufat že mi bude vyhovovat.
Zabrzdila jsem, prudce. Nevím zda mám halucinace, ale někdo mi momentálně přeběhl přes cestu.
Celých pár minut jsem seděla jako přikovaná a křečovitě jsem svírala volant.
A pak mi to došlo, muselo se mi to zdát. Není možné aby tu byl i někdo další, zavrtěla jsem nad tím hlavou a tím vyhnala všechny myšlenky pryč a znova se rozjela.
Cesta byla překvapivě rychlá,vylezla jsem z krásně vypadajícího auta které zatím nemělo ani škrábanec, z čehož jsem byla mírně překvapená.Nejspíš v řízení nejsem až tak špatná,alespoň Damon nebude moct mít důvod kvůli čemu být naštvaný,pomyslela jsem si.
Vešla jsem do moderně zařízené nemocnice, kde jsem poměrně hned ucítila známý pach krve.
Oddychla jsem si, jakmile jsem ve svých dlaní svírala jeden z plných pytlíku.
Ovšem jakmile jsem si ho přiložila k ústům, vše se vrátilo a já vyzvracela celý svůj obsah žaludku na podlahu.
Nechutné, co?
_______________________________________Budu ráda když tuto kapitolu nějak přežijete,ne opravdu nevím proč je tak zvláštně napsaná,děj mi přijde strašně urychlený ale doufám že i tak vám to nebude tolik vadit a přejdete na další z kapitol!
Miluju vás <3
ČTEŠ
𝑯𝒊𝒔 𝑯𝒆𝒍𝒍 « 𝑡𝑣𝑑 𝐱 𝑡𝑜 »
FanfictionSarah Gemma Mikaelson, dívka která byla zapomenuta. (Prosím ignorujte zdejší chyby v pravopisu, nemám v plánu tento příběh dokončovat ani předělávat, ovšem poukazuje na mé začátky se psaním a tak jsem se rozhodla, že ho tu ponechám.)