.5.

856 27 1
                                    

,,Mladší se představují jako první, to tě doma neučili?" Broukla si Sarah s nezájmem v hlase.

,, A ty nejspíš nebudeš natolik stará, protože bys věděla že poučovat upíry se vcelku nevyplácí." Naštvaně na ni pohlédl a pomalými kroky přistupoval k dívce.

,, Damone!" Sykla varovně dívka s tmavší pletí.Nevěděla co od Sarah čekat, proto se chtěla držet dál.

,,Zřejmě nevíš s kým si zahráváš." Ušklíbla se pobaveně tmavovláska.
,,Ale neboj nijak ti to nemám za špatné, přecijenom jsem byla celkem dlouho mrtvá.." Dodala.

Sarah nečekala na odezvu a vydala se ven z lesa.Chvíli to trvalo, ale dívka se dočkala a vstoupila do..

Ze Sarah pohledu..

,, Mystic Falls?!" Dostala ze sebe přiškrceně.

,, Takhle má vypadat náš klid? Představoval jsem si-" Zatímco si Damon stěžoval, pohlédla jsem na dívku stojíc vedle něj.

Vypadala mile,ovšem něco se mi na ní znepokojilo.Mumlala si pro sebe jakési slova,jakoby zkoušela něco vyvolat.

Nemusela jsem dlouho přemýšlet, došlo mi to. ,,Benettovic čarodějka,že? A ty budeš Damon Salvatore!" Pronesla jsem pyšně, věděla jsem že je tím zaskočím.

A tak se taky stalo.Čarodějka ihned zbystřila a Damon utichl, musela jsem se tomu zasmát bylo to opravdu komické.

,,Jak?" Ozvala se Bonnie zmateně.

,,Alexia Branson,několikrát mi vyprávěla o horším Salvatorovic bratrovi." Objasnila jsem.
_______________________________________




𝑯𝒊𝒔 𝑯𝒆𝒍𝒍 « 𝑡𝑣𝑑 𝐱 𝑡𝑜 »Kde žijí příběhy. Začni objevovat