'' Hadi ece hadi ece,kalk artık vallahi elimde şişeyle gelir uykunu sel ederim ''
Tövbesteyşın bu kim lan böyle sabah sabah ? Başımda kim ötüyor ? O her kimse dinlemedim ve arkamı döndüm yastığıma sarıldım üzerimede yorganı örttüm '' kapa çeneni gerizakalı ''
'' Gerizakalı haaa. ''
Birden yataktan fırladım,bedenim öylesine soğktu ki tir tir tittriyordum,donuyorum ulaan [ Biri uzerıme su doktu] . -,- Anneciğim senmi kaçyorsun ben mı kovalayım ? ..
'' Ya anne git başımdan istemiyorum uyanmak felan ya istemiyorum anlamıyormusun tatil bugun anneciğim tatiiiill '' tek nefeste söylediğim cümleleri gözüm kapalı söylemiştim,saçlarım dağınık felan . Sonra gözlerimi açtığımda '' Oha yuh salak mert nasıl girdin içeriye,annem görmedi diymi bak annem gördüyse beni öldürür,mert ne işin var burda,ya......'' lafımı bitiremeden mert ağzımı kapadı. Ama harbiden çok bağırıyordum ulen.
Biraz daha sesimi kısarak '' Sen ne haltla benim başımdan aşşağı su dökersin öküz '' .
Bir aann AMAN TANRIM DİDİM. O gülüş ne lan öyle o.O Bir gamzeleri var,insan o gamzelerin içinde kaybolur felaan. Belediye çukuru mübareek .ss
'' Uyanmadın pis uykucu '' dedi ve tekrardan gülümsedi..
'' Ayyy şirin şey seni yaa '' dedim ve elimdeki yastığı suratına fırlattım. Onun kadar güçlü olamasamda bir kez ah'ladı.
'' Sen şimdi görürsün '' demesiyle yüzümdeki acıyı hissetmem bir oldu. '' Ahh,öküz ya '' dedim ve iki elimlede sağ gözümü kapattım. Sonrada yatağa oturdum,ve gözüme gelen yastığın sebebiyle gözlerimden akan yaşları silmeye başladım.
Mert yanıma geldi '' yok artık o kadar hızlı mı geldi ? '' gerizakalı hayvan öküz pislik odun elinin ayarınıda bilmiyor
İç sesim ; Aptal mert çok gerizakalısın insan dikkat eder hayvan.
Dış sesim ; Çok acıdı. -_-Yanıma geldi ve oturdu,elleriyle gözümü tuttuğum elime dokundu ve ellerimi avuçlarına alıp kendı dızlerının üzerine götürdü. Sonrada gözyaşlarımı silmeye başladı.
Anlını anlıma deydirdi '' Böyle olucağını bilmiyordum.'' dedi ve biraz daha yaklaştı..yaklaştı...yaklaştıı....
'' Mert '' dedi . Bu melis'ti. Zaten melisin sesini duymamızla bizim aramızdaki mesafelerin bayağı açılması bir oldu. '' Keşke kapıyı çalsaydın melis '' diye karşılık veren Mert'in sözüne Melis çok kırıldı ve odadan çıktı.
'' Hop hop ağır ol biraz '' yataktan kalkıp Melis'İn yanına gittim. '' İyi misin ? '' Banyoda ağlıyordu. '' Ben çok sevmiştim onu herşeyden daha çok sevmiştim,ya şimdi sen ? Yaptığın kardeşlik mi , kalleşlik mi , ben çözemedim ece sağol '' dedi ve banyoyu terk etti. Ağlaya ağaya eşyalarını toplamaya gitti. '' Teşekkür ederim Mert.'' dedi ve tam kapıdan çıkacakken mert kolundan tutup onu kendine çekti,dudaklarına yapıştı,gözleri açık olduğuna göre onla öpüşmeyi de istemiyordu,oysa kii melis çok mutluca öpüyordu onu hatta sarılmıştı.
Bu durumu görünce odadan çıktım. Evden çıkarak bahçeye indim,bir taşın üzerine oturdum ellerimi başıma koydum dirseklerim dizlerime bağlıydı..
Ayaz geldi '' Ece benden kaçmaktan vazgeç.''
'' Git başımdan ayaz git başımdan.'' sesim çok sakindi.
'' Yeter artık ece ben seni seviyorum diyorum sen.....'' lafını bitirmesine izin vermeden bağırdım bağırabildiğim kadar '' Git başımdan dedim sana ayaz anlamıyor musun ? Git başımdan istemiyorum seni.'' Dedim ve bahçenin kapısından çıkarken mert arkamdan seslendi '' Ece gel buraya ! ''
Onu tabiiiki de dinlemeyecektim,dinlemedimde zaten.
------------------------------------------------------
Saat 20.00 ve ben bu boş sokaklarda 4 saat boyunca dolanıyordum. Yanıma telefonumuda almamıştım. Ama hala anlamadığım bir şey vardı '' Ben bu merti neden çok kafaya takıyorum ki ? Takma abiii yaa o senin neyinde Melisle öpüşmesine bu kadar çok tepki gösterdin. Tabikide gösterirsin seviyorsun onu baal gibide seviyorsuun hemde.''
İçimdeki sesten kurtulduktan hemen sonra kendime geldim ve etrafıma baktım,her yer çok karanlıktı,ormandaydım galiba. Karga sesleri felan of anasını bee çok korkunçç yhaa .ss
Birden içim ürperdi , sanki çok sevdiğim birine bişey oldu , o hisle beraber ayağım takıldı ve düştüm,dizim kanıyordu. Ne oldu ki acaba ? Beni telaşlandırıcak bu his de neydi böyle ?
Merti'in ağzından ;
Nerdesin be tatlı belam ? Nerdesin başaımın en tatlı belası ? Şimdi yanınmda olsan mesela uyusak beraber.. Melis'İ öpmekle en büyük hatayı yaptım ,zamanı geri alabilsem......İçimden gelen sesle beraber bana çarpan arabanın acısı vardı,dizim yaralanmıştı,birde anlım kanıyordu,etrafta hiç kimse yoktu. Ama bedenim çok ağrıyordu be.... Bulucam seni ece bulucam belalım..
Merhaba canlar yeni bölüme bol vote istiyorum. Okuyucular çok düştü :(
Medyada ki kız ; Melis :) Öpüldünüz iyi geceler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sabah Uykum
ChickLit'' Neden sadece sana ait olduğumu söyledin? '' diye fısıldarken. Burnunu yüzümde gezdirerek '' Çünkü sen sadece benim karanlığımın umudusun. Sadece benimsin. Sadece bana bu kadar çok yakışıyorsun. '' diye fısıldadı ve gözlerini hafif yumarak dudakla...