Aşk Nefreti =

257 4 0
                                    

Yeni bir güne '' Merhaba ''  ...

Yatağımdan kalktım nedense üzgün değildim. Aksine çok ama çok mutluydum. İlk defa  annemin cebinden az para aldım, ilk defa saçlarımı açtım,ilk defa  kahvaltı sofrasına oturdum ilk defa okula yürüyerek gittim. Okula vardığımda yanıma Mert geldi '' Günaydın '' tebessümü ve o yumuşacık sesi. :)  Bende Günaydın dedim ve konuşa konuşa sıraya geldik. Arkadaki çatlak kızlar  resmen merte yaklaşma çabasındaydı. Beni sinirlendiriyorladı. Mert'in ağzının içine düşeceklerdi neredeyse.  Mallıkları yüzünden aptal kızın biri üstüme düştü. Gözlerimi açtığımda Mertin elleri ellerimde gözleri gözlerimdeydi..  Göz göze geldiğimiz ilk an ♥...♥   

İçimden sayıyordum saniyeleri - 6 -  saniye sonra utançtan üzerinden kalkmak zorunda kaldım.  Çünkü tüm okul bize bakıyordu. Herkesin gözleri alkış sesileriyle ve ooo sesleriyle beraber bizdeydi.  Ben ise  ağlamaklı sesimle '' Özür dilerim mert '' dedim. O ise çok sinirli haliyle '' Bir daha gözüme gözükme ufaklık '' diye tersledi ve beni okulun ortasında öylece bırakıverdi.  Herkes bana gülmeye başladığında ise ben kıpkırmızı olmuştum. Sinirlerim  resmen kendimi öldürecek derecede kötüydü. O ana küfür edesim vardı. Çığlık atmak istiyordum o an kendimden geçtim . bir Bahçenin ortasında oturup ağladım. Tam 2 saat 48 dakika.  Mert ise yanında 3 -5 kız okuldan gülerek çıktı. Ben ise dayanırmıyım ? Çıktım karşısına '' Allahın belası adi hayvan , adi insan  senden nefret ediyorum , bir daha gözüme bile gözükme.  Motorla çarptığın gün varya o günü sil aklından . Biz hiç konuşmadıkta ne halin varsa gör şerefsiz.'' dedim yüzüne tokatı bastığım gibi arkamı dönüp koşarak çıktım okuldan. Herkes mert'in haline gülüyordu. Bana ise '' Helal ece '' diye bağırıyorlardı. Bende kahkaha attım çıkmadan önce o sanırım son  kahkahamdı artık mert yok. Unut onu ece. Aslında hiç sevmemiştimde o hayvanı. Eve geldiğimde annemler yoktu.   Ben ise direk  pc nin  başına geçtim. Vayy twitterda  2 takipçi. :D Biri '' Ece'nin hayvanı '' biri ise '' Mert Gündoğdu ''  İçimden resmen küfür  ediyordum.  Ben takibin karşılığını vermedim. Ama bir sorun vardı '' Gündoğdu '' soyismi.  Babamın soyadı. Eski soyadım.  Ahmet Gündoğdu..... Nasıl olur ? Mertîn babasının adı ve soyadı benim babamın adı ve soyadıyla aynı. Yoksa...Umarım düşündüğüm şey değildir.  Umarım.... 

Sabah UykumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin