Yeni sabah. Nefret duymaya başladığım bir kızla uyandım. Aslında nefret duymaya başladığım denmez sadece kıskançlık denir. Kardeşimi mertle görmeye dayanamıyorum işte. Az sonra kalkar en iyisi giyineyim. Giyindikten hemen sonra bir iki makyaj yapmaya kalkıştım. Arkamdan biri fısıldadı. Bu melisti. Onu aynadan görüyordum,biraz somurtuktu bana. Kulağıma eğildi ve fısıldadı '' Mert'e süsleniyorsun değil mi ? '' dediğinde elimdeki rimeli bıraktım ve arkama döndüm,sandayleden kaltım. '' Ne diyorsun sen melis,ayaz duymasın,saçmalama.'' Gözlerime baktı. Bir adım yaklaştı. Gözlerime öyle bir bakıyorduki...... '' Bir gün olurda senin merte aşık olduğunu ; unutursam fısılda. '' dediğinde kaldım öyle mal gibi. Yine gözlerini gözlerime çevirdi ve gülümsedi. Sonrada kapıdan dışarı çıktı sanırım banyoya gidecekti. Sonra kahvaltıya oturduk. Annem ben ve melis. Normal mutluca yemek yerken '' Ahmet orhan abi nerede , kahvaltıya gelmeyecek mi görüşemedik onla '' dedi. Annem bozuldu,kafasını ne eydi ve kızardı. '' Ben sonra anlatırım sana '' dedim ve çantamı alıp sofradan kalktım, kapıdan dışarıya çıktık. Karşımızda mert vardı,yanında ayaz. Günaydınlaştık her zamanki kreşe sabahlardaki gibiiiii. Yola koyulduk. Ayaz kolunu boynuma attı '' Canım akşam babam hafta sonu tatili için bizi Kuşadası^na götürecek. Bir kaç gün orda kalacağız kafa dinleyip döneceğiz,babam sizide davet etti. İkimizi biliyorlar sonuçta.'' :) dedi ve gülümsedi. '' Gelmiycektim ama , babanı kırmayalım , ayıp olur şimdi dedim.'' içimdende '' of of bi baban eksik kalmıştı zaten anlatmadığın,herkesi bu işe bulaştır of ayaz of '' derkene okula vardık. Sınıflara yerleştik. Mert yanıma oturdu. '' Gerçekten akşam gelecek misin ? '' Sinirlerimi bozmak için elinden geleni yapıyor sanki bu çocuk. '' Gelmem seni çok mu rahatsız edecek ? Eğer öyleyse ; kesin gelmeliyim ama dimi ya. '' dedim kahkaha atarak. '' Ben hayvan dilinden anlamıyorum güzelim '' dedi kahkahalarla. Bunun üzerine manyak laf sokmam gerekir. Önce güldüm ve şöyle dedim '' Akşama gelmem seni rahatsız ediyorsa , verdiğim rahatsızlıktan mutluluk duyuyorum bay öküz.'' dedim ve - haha - dercesine somurtarak dudaklarımı büzdüm. Önce kızardı ve birazda altta kaldı. Kulakları kızardı ve gözlerinin yanındaki küçük damarlar ortaya çıktı. '' Noldu cicimm kızardın bakıyorumda '' dedim gülerek :d ''Çok ucuzesin,ve aptalsın.'' dedi. Odun ya ondan nefret ediyorum,onu kıskanmam çok aptlca evet orda haklı... '' Sana çekmişim.'' diye karşılık verdiğimde kulağıma eğildi yanakları yanaklarıma değercesine '' keşke bana çekseymişsin kızım,hiç olmassa daha zeki,daha mantıklı,daha zekice konuşur ve ezikçe haraketlerinden vazgeçmiş olurdun '' Tam cevap verecekkeen , ağzımı açacakken melis sınıfa girdi '' Selam gençler '' dedi ve kahakaha atarak yanımıza geldi. Gelmese olmaz zaten o yoksa bir kişi azız canım. Annemi aradım ve akşam için izin aldım. Hele şükür izin vermişti,çokta heycanlıydım. Acaba melis'te gelecekmiydi derken '' Ayy hafta sonu bomba geçicek mert ya '' dedi. mutlu bir şekilde. Anladımki geliyormuş. Dediğim gibi o olmassa olmaz. Okuldan çıktık eve doğru yürüyoduk . Eve geldik ve hazırlanmaya başladık. Melisle dedikoduyada koyulmuştuk.
Ah şu yorgunluuukk , yorgunluuukkk , yorgunluuukkk ♥ :))
Beybiler fav & yorum bekliyorum. Öptüm :* İyi geceler :* :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sabah Uykum
ChickLit'' Neden sadece sana ait olduğumu söyledin? '' diye fısıldarken. Burnunu yüzümde gezdirerek '' Çünkü sen sadece benim karanlığımın umudusun. Sadece benimsin. Sadece bana bu kadar çok yakışıyorsun. '' diye fısıldadı ve gözlerini hafif yumarak dudakla...