Yeni sabah. Mertsiz yeni bir sabah.
Annem yine beni dürtüyor,uyandırmaya çalışıyordu. Dürtüklüyordu. Ben ise ani bir şekilde yorganı tuttum birden yataktan kalktım mosmor gözlerim dağınık saçlarım ve buruşuk suratımla bağırarak '' Bir kerede beni sabah uykumla başbaşa bırak anne '' diye aneme bağırdm. Annem ise ne halina var gör dercesine bir surat ifadesi bıraktı ve odamı terk etti. İçimden geçen düşüncelerim '' Sen niye üzülüyorsun gerizakalı ? Kendine gelsene , mert kim ? Mert kim ki o seni üzüyor. Hem şu saçma duyguları bırak ona aşık bile değildin. Toparlan ve eski Ece ol. '' İçimdeki azimlerim ile ayağa kalktım geçtim aynanın karşısına aldım düzleştiriciyi önce saçlarımı düzleştirdim sonra okul formamı giydim ardından ,makyaj , kremlerimi sürdüm sürüştürdüm. Sonra gülümsedim. Benim her zaman dolabımda bir not asılıdır '' Gülenler aslında gülmeyi unutanlardır '' diye. O kağıdı yırttım ve artık hayata gerçekten gülümsemeyi bekliyordum,içimden bu duyguları geçiriyordum. Okul çantamı aldım ve kapıdan dışarıya çıktım. Kapıdan dışarıya adımımı atar atmaz Mert... ^^ . Yanında bir çocuk ? Kimdi o ? Onu hiç takmadan yolumda yürüyordum , arkadan fısıldaşma seslerini duyuyordum. Anahtarı salak gibi kapıda unuttuğumu fark ettiğimde arkamı döndüm. Çok sert bişeye toslamıştım,çarğışmıştık. Mertin yanındaki çocukla çarpıştık. '' Çok özür dilerim ya '' dedim. Mert ise '' Hadi abi geç kalıyoruz '' diye seslendi. İşte o korkunç an. Abisi o :o Mert'in abisi '' Önemli diyil :) Adım ayaz Mertin abisiyim. '' dedi gamzeleriyle yüzüme gülümsedi. Çok tatlıydı. '' Bende Ece,maaaalesef ki Mert'in sınıf arkadaşıyım. '' dedim önce surat attım kızarak sonrasında gülümsedim. Okula beraber gitsek keşke nerde bende o şans derkene ^^ '' Okula bırkalım seni gelsene sende. '' dedi. Gözlerine baka kalmışım bir an. '' Yok,teşekkür ederim.'' diye cevap verdim sessizce. Mert ortaya atıldı '' Aaa abicim onun ayakları var ya. '' dedi sırıtarak. Mert'e dönerek dedimki '' Yalvarırım ayak tıranğım kadar ol bir kerede '' dedim. Arkamı döndüm ve yürümeye devam ettim. Yolda söylene söylene giderken yanıma Mert'in abisi geldi ( ayaz ) . '' Madem öyle Ece beraber yürüyelim o zaman :) '' dedi. Ve gülümsedi. Gözlerine bakarak '' Peki,ayaz'' Dedim. Utanıyodum. Aslında biliyodumki Mert beni o an kıskandı. Mert arabasıyla okula gidiyordu anlaşılan. Okula vardığımızda Mert bizi takmadan arabasından inerek ve bize surat asarak okulun kapısından girdi. Ayaz arkasından ne kadar bağırsada dinlemedi. Sınıfa geldiğimde yani sınıfın kapısına geldiğimde ayazla vedalaştık gülümseyerek sonra sırama yani mertin yanına geçtim. '' Mert ne bu tavrın '' dedim meraklı bir ifadeyle. '' Sanane '' dedi. Sakız çiğniyordu. Camdan dışarı bakıyordu. Sonra bana döndü ve '' Bak kızım , ben abimin ucuz ve aptal bir güzele aşık olmasına izin vermem tamammı abimden uzak dur. '' dedi yılışıkça. Sinirlenmiştim. Bana güzel demişti ama altını çizerim o kelimenin. ^^ Güzel ^^ ... '' Abine akıl vermen için önce bir beyine sahip olman gerekmiyomu mert ? '' diye tersledim. Biraz kıskansın bakalımm . '' Yaa abimi kendine aşık ediceksin yani öylemi ? Aptal fahişe.'' diye yılıştı tekrardan. Dediklerini duyduktan sonra önüme döndüm. Hoca sınıfa girdiğinde Ayaz'da yanındaydı. Bana baktı gülümsedi. Bende ona baktım ve gülümsedim. Hoca bir duyuru yaptı '' Gençler Okulumuzun tiyatro başkanı Ayaz Gündoğdu... Yeni bir konu için 2 oyuncu gerkiyor biri kız biri erkek. Gönüllü varmı ? Sadece parmak kaldıranlardan seçicem '' dediğinde. Utanmıştım. Kaldırmayı çok istiyordum . Ama nafile. Tüm kızlar parmak kaldıryordu. Birtek ayazla ben parmak kaldırmıyroduk. Ayaz '' Konu Romeo & Juliet . Ve ben bu konu için Juileti buldum. '' dedi yanıma geldi. Elini uzattı ve gamzleriyle '' Juliet olurmusun ? '' dedi. Çok tatlı bir an. Merte baktığımda kıpkırmızı olmuştu. Ayağa kalktı '' Hocam peki Romeo kim ? '' dedi. Ayaz '' Ben olacağım '' dediğinde Mert köpürdü. Hoca ise '' Üzgünüm, başkan sensin ayazcığım Romeo Mert , Jusliet ise Ece olsun. '' dedi gülümseyerek. Bu sefer mert gülümsedi ayaz somurttu. Umarım sayemde iki kardeşin arası açılmaz. Çok heycanlıydım. '' Hocam ben vazgeçtim , Jusliet olamam .'' Dediğimde beni takamışlardı. Ayaz İyi dersler diyerek sınıftan çıktı. Okul çıkışı eve beraber geldik. Ama mert yoktu. Ayaz 1 ay sonra gidecekmiş. İzmire geri dönecekmiş. Ayazın annesi geldi yanında mert vardı. Annesi ayaza sarıldı ve içeri geçtiler. Mert görüşürüz dedi içeri geçti. Bende içeriye geçtim. Akşam olduğunda Tiyatroyu beklıyordum. Yüzüne nasıl bakacağım ben prensimin ? Balkona çıktım derin bir nefes almak için. Mert te balkondaydı. Balkonlarımız yan yana. İkimizde birbirimize iyi geceler dedik. Kafamızı kaldırdık sonra yıldızlara bakıyorduk. Sonra bir yıldız kaydı Mert bana baktı Ben merte baktım ve birbirimize 3 saniye gülümsedik. O '' Dilek tuttunmu ? '' dedi. Bende '' Evet tuttum ya sen ? '' dedim. Oda tuttum dedi gülümseyerek. O gece sadece sessizlik,yıldızlar,mert ve ben vardık. O an fazla uzun sürmedi. İyi geceler dedi ve içeriye geçti. Bende iyi geceler diyerek içeri geçtim.
'' Yıldızların altında tek bir dileğim vardı aslında,kalbim pır pır atarken,seni dilemiştim ben o anda. ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sabah Uykum
ChickLit'' Neden sadece sana ait olduğumu söyledin? '' diye fısıldarken. Burnunu yüzümde gezdirerek '' Çünkü sen sadece benim karanlığımın umudusun. Sadece benimsin. Sadece bana bu kadar çok yakışıyorsun. '' diye fısıldadı ve gözlerini hafif yumarak dudakla...