#Sadece yanımda ol

190 5 0
                                    

Merhabalar iyi okumalar :) 
        Ece'nin ağzından ; 

İçimde öyle bir his vardı ki,bana ' evine dön ' diyordu. Salak kafam benim ya çocuk alt tarafı Melis i öptü ne var bunda ? Yuh ama Mert ya öpülür mü öyle ? Birde benım karşımda..

Düşüncelerim çok karmaşıktı biri Anya biri Konya gibi filan.. Ormanda çok karanlık yhaa .ss 

-------------------------- 

Zorda olsa evimin kapısını buldum ve karşımda gözleri ağlamaktan şişen Melis vardı. Kesin bişeyler oldu anam. '' Noldu Melis ? '' bana öylesine baktı ki '' Beni öldürsen daha iyiydi '' dercesine bir bakış atarak '' Hastanede,kaza geçirdi hemde senin yüzünden '' Kim , ne ? Ben demiştim ya ben demitim birine bişey oldu demiştim. '' Kim hastanede yatıyor kızım adam akıllı söyle ? '' elleriyle ağzını kapatarak fısıldarcasına '' Mert.'' dedi. İşte o an başımdan kaynar sular döküldü adeta.. Mert  benim yüzümden kaza geçirdi,beni aramaya çıktı,biliyorum arkamdan geldi. '' Hangi hastanede ? '' 

'' Özel Burç Hastanesi,yoğun bakımda. '' 

Birde yoğun bakımda. Ayakkabılarım giydim,yanıma telefon ve bir miktar para aldım ve hemen dışarıya çıktım. 15  dakikadır beklediğim taksi gelmeyince koşmayı tercih ettim. - Açıkçası çok iyi bir koşucuyumdur. - 25 dakikadır koşuyorum. 

Ve sonunda nefes nefese kalmama rağmen hastanenin kapısından girdim,Mert'in yattığı odanın numarasını sordum ve hemen o kata çıktım. Katta Mert'in annesi,  benim annem ve Ayaz vardı.

Ağlayarak annemın yanına koşturdum '' Anne mert nerde ,iyimi , nasııl ? '' bir yandanda bağırıyorum. '' Kızım sakin ol,mert iyi,şuanda yoğun bakımdan çıktı ve içeride yatıyor'' diye beni sakinleştirmeye çalışan annemi dinlemeden Mert'in odasına doğru atılıyordum. Ayaz kolumdan tuttu '' Yasak görmüyormusun ? ''

'' Görüyorum,sanane. '' diye tersledim sinirlice. Ve hemen Mert'in odasının kapısını açtım. İçeride Mert'in koluna iğne vuran bir doktor vardı. '' Hanım efendi lütfen çıkarmısınız ''  Sarışın doktor,ezik kadın. ''  Çıkamam,çıkmam,çıkaramassınız'' diye ağzının payını verdım ve ağlayarak Mert'ın yatağının yanına çömelerek kapalı gözlerine baktım. 

Tam zğımı açacakken sarışın doktor kolumdan tuttu '' Hastayı rahatsız etmeyın,derhal çıkın ! ''  

'' Onun ilaci benım , karışmasana sen,onu rahatsız etmemden bile mutuluk duyar Mert,şimdi sen çık '' - Teallam gerizakalı sıyırmış kesin. - Dercesini ellerini havaya kaldırdı ve sonra odayı terk etti sarı çiyan. Havalı birde,kıvıra kıvıra yürüyor ezik. 

Mert'in sağ elini tuttum gözlerimden yaşlar boşalırcasına akıyordu. 

'' Benim ilacım sen isen,senin ilacın TEK benim,biliyorum çok hata yaptım,ama sende hatalıydın kabul etsene. Melis'İ öpmekte neyin nesidir ? Şimdi aç gözlerini,yalvarırım aç gözlerini,tekrar bak gözlerime bana yine ilk günkü gibi o salak esprini yap. Tekrar benim motorla önümü kes yine gel benim rüyalarıma gir,gel yine evimi bas falan ama nolursun aç gözlerini '' içimi döktüm ve başımı Mert'in kaslı göğüslerine yasladım. 

Göz yaşlarım onun buz kesmiş vücudunu kaplamışken Mert kafasını az da olsa bir an haraket ettirdi. '' Mert ? '' Gözlerini hafif araladıktan sonra bana bir baktı '' Bulucam seni '' diye fısıldıyordu. 

'' Kimi ? '' 

'' Bulucam seni ece. '' diye fısıldıyordu hala, bşra yandanda benım adımı sayıklıyordu. Off be iiçim acıyor yapma şunuu.. 

'' Ben burdayım Mert'' 

Gözlerini amı tamına açtı,sağ eliye benim kolumu sol koluylada yataktan destek alıp kalkmaya çalışıyordu,kolumun acımasına rağmen bu acı bana çok tatlı geliyordu. Bana dokunan Mert'ti çünkü.  

Boynunu kaldırdım,arkasına yastık koydum,biraz doğruldu , sonra kafasını salladı,'' Nerdeyım ben ya?'' 

'' Hastanedesın,ve iyimisin ? '' 

'' İyiyim de asıl sen iyimisin ? '' 

'' İyiyim ben,boşver beni. '' Ayağa kalktım annaemlere Mert'in uyandığını söylemek için,mertin ellerini bıraktım ve arkamı döndüm. '' Gitme. '' 

'' Gelicem. '' 

Mert'in annesi ağlamaktan yıkılmıştı '' Mert uyandı sakin olun. '' 

Lafı bitirmemele Mert 'in annesinin - Melek teyzenin  -  ayağa kalkıp yanıma gelmesi bir oldu. Kadın füze anasınnı satayım yaa..

 İçeri girdi. ''iyimisin oğlum?'' dedi ve Mert'e sarıldı. '' İyiyim anne. ''  

'' Sen yoğun bakımdayken hiç yanından gitmedim,çok korkuttun bizi. '' Bende yanlarında mal gibisii  duruyom tabiii...  Mert bir an sırıttı. - oLum sen SırıTma Gözünü SeviYiim. - 

'' Az önce ekran gitti de kulalar duyuyordu annecim.'' dedi kahkaha atarak. 

Oha yok artık duydumu benı. o.O

'' Sen duydunmu benı Mert ? '' al yanaklarım falan. 

'' Duydum tabi. '' Birde - tabi - diyor. Havalı şebek suratlı uyuz şeytan. 

-------------------------------------------------------------- 

Mert'İn ağzından ;

Eve geldiğime binbir şükür,2 gecedır hastanede yatıyordum,ve 2 gün başımda hep tatlı bela ece vardı. 

Onun hastanede yatarken bana söyledikleri beni iyileştiri,haplar falan fasa fusaydı . 

Hala ayağım ağrıyordu ama es geçerek Ece'nin yanına gitmek için ayağa kalktım . '' Nereye Mert yeni çıktın hastaneden '' diyen anneme yakalandım '' Dönerim 2 saate,iyiym ben. '' 

------------------------------------------

Ece nin evine vardığımda bahçeden ağlama sesleri geliyordu. 

'' Noldu ece ? '' Melisin elinde de mor bir valiz vardı. '' Sağlıcakla kal Mert hayatında hep mutlu ol. '' . 

'' Melis Antalya'ya teyzesını yanına dönüyor Mert.'' 

Üzüldüm dersem çok büyük günah işlerim,hayatımızdan birinin eksilmesine çok sevindim ulan. 

Melis arkasını dönüp gidiyordu,bir yandan da hıçkırarak ağlıyordu,Ece desen duygusala bağlamasan olmaz. 

'' Oh be. '' deris nefes çekerek ece ye baktım. 

'' Sana kızgın değil kırgınım .'' Melisi öptük diye suçlu olduk bide.

 '' Al tarafı....'' sözümü bitiremeden Ece konuşmaya başladı '' Alt tarafı kalbimi kırdın dimi Mert ? Aramızda bi kalbin lafımı olur gerçi ? Al,kır,parçala. '' 

Bide kapak cevap yedim,üstüne yüzümüde sert kapı yedim. Off anam off seni dinliyeydimde gelmiyeydim be. 

'' Siz kızları hiç anlamıyorum. '' cevap yok. 

'' Cevap verseydın ? '' ceva yok.

'' Giderim bak. '' = '' Gidersen git. '' 

'' Ağlarım '' = '' Umrum diyil. '' 

'' Sevgili muamelesi taslama bana. = '' Tamam ararım seni sonra gerçekten çok işim var. '' 

Sıyırmak için birde bahane yapıyor ya,deli ediyor beni. 

Anlamıyorum bu kızı,hiç değer vermemeye çalışsamda beceremiyorum galiba. 

Bol vote istiyorum yaa :( Hiç beğeni ve yorum yok üzüyüosunuz beni .  Hepiniz öpülüdnüz canlar :* 

  Medyada ki resim Mert'e aittir. 

Sabah UykumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin