'' Biraz yavaş sür şu arabayı Mertt....!!!! '' diye çırpınıyordum koltukta. Evet dakikalar önce Mertle öpüşmüştüm ve şimdi beni eve bırakıcak. '' Korkuyor musun yoksa?'' diye alaylı tavırlarla tek kaşını kaldırarak bana baktı,hala bakıyordu,şimdide bakıyordu,evet bakıyordu,ve bende ona bakıyordum.
İç sesim : Gözlerin diyorum mavinin hangi tonu ..??
Dış sesim : Önüne bak ukala,ölücez sayende ..!! -,-
Biraz yavaşladıktan sonra yola odaklanarak '' Hiç aşık oldun mu? '' diye sordu. Niye sordu ki ve daha da kötüsü niye çalışmadığım yerden sordu ??
'' Evet,sadece tek bir kez aşık oldum. Şimdi aşık olamıyorum. Sanırım duygularım ve hislerimde onla kayboldu. '' Evet,böyleydi.
'' Peki aşk ne demek ,nasıl bir şey? '' diye sordu tekrar gözlerime odaklanıp.
'' Aşk,uykuya benzer,beklemekle gelmez,gelince karşı koyamassın. Erken uyanırsan mutsuz olursun,çok uyursan tadı kaçar. '' dedim,anlatabildiğimi ardına koymadan. '' Peki sen? Hiç aşık oldun mu? ''
'' Hayır ''
İlginç,bunun gibi bir çocuk nasıl olurda aşıık olmaz?
'' Daha çok vaktin var,sende bir gün hislerine yenik düşüp aşık olursun '' dedim emince konuşarak,çünkü öyle olacaktı,biliyorum.
'' Vakit mutlu hikayeler için çok geç güzelim '' dedi gülümseyerek.
'' Heey! Yanlış yere gidiyorsun,evim o tarafta değiil'' gerizekalı ukala soldan döneceğine sağdan dönmüştü.
'' Evine gittiğimizi kim söyledi..? '' dedi göz kırparak
'' Ne yani ? Nereye gidiyoruz ? ''
'' Sürpriz..sus artık bela kız '' dedi ve tekrar sırıttı.
Adi,pis sırıtkan !
------------------------
Arabadan indiğimizde etrafa bir göz attım,beni bar gibi bir yere getirmişti. Serin,soğuktu.
'' Barda işim olmaz benim. !! ''
Sinsice güldü.
'' Bar değil güzelim,yakın bir arkadaşımın doğum günü partisi,geleceğini söylemiştim ona ''
'' Keşke gelir miyim diye bana da bi sorsaydın?? '' dedim kollarımı iki yana açarak .
Hiç bir şey demeden arabanın bagajını adımladı ve beyaz,önü kısa arkası şaşalı,uzun,hafif kabarık bir elbise çıkardı. Ve bir de beyaz topuklu ayakkabı '' Çabuk ol,sadece 10 dakika beklerim giyinmen için '' dedi ve elindekileri üzerime fırlattı.
-------------------------
Kabinden çıktığımda gözleri,gözlerimle buluştu.
'' Hasssikt...! , şey,güzel,güzel olmuşsun '' dedi ve aşşağıdan yukarıya doğru süzdü,gözlerime geldiğinde gülümsedi, FOREVER 32 DİŞ SIRITMASI tabiki.
'' Teşekkür ederim '' dedim ve kafamı öne eydim.
İçeri girdiğimizde herkesin dikkati bize yöneldi. Mert sağ kolunu belime yerleştirdi ve beni kendine çekti.
Etraftakilerin ilk dikkatini çeken ; BİZ
Benim ilk dikkatimi çeken ; KARAOKE !!!
'' Mert karaoke vaar '' dedim gülerek,ezikçe olmuştu,biliyorum.
'' Gel benle ! '' dedi ve sol elimi tutarak beni sahneye çekiştirdi. Sadece alkış sesleri vardı ...
'' Hazır mısın ? ''
Kalbim her ne kadar hızlı çarpsada '' Hazırım ''
Sahne bizim,alkışlar bizim,mikrofon bizim,duygu bizim,his bizim....
Mert ;
Aşk paylaşılmaz
Anlatsan anlaşılmaz
Yine yandım
Yok olmaz buzlara sarsan da soğumaz
Yine yandım
Tutulmaz, ay bile böyle tutulmaz
Yine yandım
Sorulmaz, ah niye ben diye sorulmaz
Sana doğmuyor ya güneşim,
Ah neyleyim
Ben bittim
Doğmuyor ya güneşim ah neyleyim
Sen gittin..!!!Derin bir nefes alarak.
Kalamadın öyle
Ah benle
kalamadın öyle
Dert bende
Yaralarım öyle çok yerde
Kalamadın öyle kalamadın
Kalamadın öyle
Ah benle
Kalamadın öyle
Dert bende
Yaralarım öyle çok yerde
Yapılır mı böyle, sen söyle,
Aşka söyle, aşka söyleGözlerimiz birbirinde buluştu.. Mert yanıma yaklaştı ve sağ kolunu belime yerleştirdi. Bende tek kolumu onun beline yerleştirdim. Biraz eğildi ve alnını , alnıma deydirdi. Gözlerini kapadı..Gözlerimi kapadım..
İkimiz beraber ;
Kalamadın öyle
Ah benle
kalamadın öyle
Dert bende
Yaralarım öyle çok yerde
Kalamadın öyle kalamadın
Kalamadın öyle
Ah benle
Kalamadın öyle
Dert bende
Yaralarım öyle çok yerde
Yapılır mı böyle, sen söyle,
Aşka söyle, aşka söyle......!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sabah Uykum
ChickLit'' Neden sadece sana ait olduğumu söyledin? '' diye fısıldarken. Burnunu yüzümde gezdirerek '' Çünkü sen sadece benim karanlığımın umudusun. Sadece benimsin. Sadece bana bu kadar çok yakışıyorsun. '' diye fısıldadı ve gözlerini hafif yumarak dudakla...