✨ siatkarze podczas nauki zdalnej

1.3K 65 96
                                    

✨ kageyama tobio ✨

"Co my robimy?" "Jaki test?!" "Co ona ode mnie chce?" "To była jakaś praca domowa?"

✨ tsukishima kei ✨

Wszyscy piszą do niego podczas odpytywania, kartkówek i sprawdzianów prosząc o pomoc, a on ich ignoruje, ewentualnie gdy ktoś jest nachalny niczym Hinata, blokuje go.

✨ yamaguchi tadashi ✨

To jest to zestresowane dziecko, które mimo, że zna odpowiedź na jakieś pytanie, boi się włączyć mikrofon i odezwać, a włączenie kamerki wywołuje u niego strach i niechęć do życia.

✨ nishinoya yuu ✨

Z każdej strony obstawiony jest jedzeniem, zawsze słychać u niego szelest plastikowych opakowań, chrupanie i inne tego typu odgłosy. Rozłącza się często w połowie lekcji, bo idzie na obiad.

✨ sugawara koushi ✨

Jego widzę jako takiego dobrego i porządnego ucznia i kolegę, wyśle ci notatki, zawsze słucha i zadaje pytania, pomoże ci podczas odpowiedzi, wyśle pracę domową, której nie masz.

✨ kuroo tetsurou ✨

Biedne dziecko ze słabym internetem. Ale mimo to walczy, walczy każdego dnia o lepszy zasięg.

Kradnie internet sąsiadce, nauczycielce chemii.

Jak zdobył hasło? To już zawsze zostanie jego słodką tajemnicą.

✨ kozume kenma ✨

Mikrofon wyciszony, dźwięk w komputerze wyciszony, kamerka wyłączona, informacja o rzekomym problemie z internetem napisana, można spokojnie grać

✨ oikawa tooru ✨

Zawsze ma włączoną kamerkę, by wszyscy mogli podziwiać jego idealną fryzurę, pokój, i nową bluzę, którą niedawno kupił.

✨ bokuto koutaro ✨

W czasie lekcji rozmawia z ludźmi przez telefon, ogląda filmiki na youtubie, śmieje się głośno ze znalezionych przez siebie memów.

Jakby spoko, praktycznie wszyscy to robimy

Tyle, że Bokuto zawsze zapomina wyciszyć mikrofon.

// lol ktoś to jeszcze czyta? XD

okej więc najprawdopodobniej nasze grono postaci się powiększy, osobiście mam wam do zaproponowania
a) ukai
b) tendou
c) akaashi
d) atsumu
e) asahi
f) wszyscy (ale wtedy takie rozdziały jak ten obecny będą pojawiać się troszkę rzadziej jak uzupełnię powyższe postaci)

czekam na decyzje :3

miłego dnia ✨❤

preferencje ❃ haikyuu Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz