✨ kiedy spadnie śnieg

1.6K 61 28
                                    


!notka na dole!

✨ kageyama tobio ✨

Skoro spadł już śnieg, to zaprosiłaś do siebie Kageyamę na cały dzień, by razem jakoś wykorzystać ten fakt. Gdy jednak chłopak siedział już obok ciebie, zorientowałaś się, że nie zdążyłaś wymyślić co będziecie robić. Tak więc cały dzień zastanawialiście się jedynie co robić, a ostatecznie nie zrobiliście nic.

✨ tsukishima kei ✨

Zadzwoniłaś do Tsukkiego, by wyszedł z tobą na spacer, a on zgodził się tylko dlatego, że stałaś już przed jego drzwiami, więc nie było ucieczki. Na początku bardzo się ucieszyłaś z tego, że spędzicie razem trochę czasu, byłaś nawet z siebie dumna, że udało ci się gdzieś go wyciągnąć. Twój entuzjazm znikł jednak w momencie, gdy blondyn zaczął narzekać na to jak bardzo jest zimno, i że wolałby zostać jednak w domu.

✨ yamaguchi tadashi ✨

Śnieg = zaraz Boże Narodzenie, dlatego wraz z Yamaguchim urządziliście sobie maraton świątecznych filmów oraz kilkukrotnie przesłuchaliście świąteczną playlistę.

✨ nishinoya yuu ✨

Cieszyłaś się z tego, że spadł śnieg i byłaś pewna, że Noya też będzie  szczęśliwy z tego powodu.. no ale żeby aż tak? Libero zaczął się zachowywać niczym malutki szczeniaczek, który pierwszy raz widzi śnieg. A nie, chwilka, szczeniaki też robią rolling thunder w śniegu?

✨ sugawara koushi ✨

Jak zwykli i normalni ludzie postanowiliście ulepić bałwana. Wyszedł całkiem nieźle, dlatego zdecydowaliście się ulepić jeszcze jednego, a potem kolejnego. W końcu po kilku godzinach stała całkiem pokaźna śniegowa rodzinka, wraz z psem, dwoma kotami, a nawet chomikiem.

✨ kuroo tetsurou ✨

To była wojna. Wojna na śnieżki. Najpierw zaczęło się niewinnie, zabawnie i uroczo, ale potem była to już walka na śmierć i życie. Nawet dzieci z sąsiedztwa wyszły ze swoich domów by zobaczyć jak się potoczy ta bitwa, oraz by kibicować jednej ze stron.

✨ kozume kenma ✨

Siedzieliście u ciebie w domu grając w jakieś gry, standard. Nagle jednak podskoczyłaś zachwycona do góry, zauważając, że spadł pierwszy śnieg w tym roku. Razem z Kenmą postaliście chwilkę patrząc przez okno, a potem wróciliście do grania jakby nigdy nic.

✨ oikawa tooru ✨

Obudził cię dosyć dziwny dźwięk. Gdy wstałaś z łóżka zobaczyłaś, że to zadowolony z siebie Oikawa rzuca śnieżkami w okno twojego pokoju. Zarzuciłaś więc tylko bluzę na piżamę i wyszłaś do niego przed dom. Rzuciłaś mu śnieżką w twarz, po czym wróciłaś do pokoju i poszłaś spać dalej.

✨ bokuto koutarou ✨

Właśnie szliście razem przez miasto, gdy nagle zaczął pruszyć śnieg. Robiło się coraz zimniej, a byliście dosyć daleko od swoich domów. Urządziliście więc wyścigi kto pierwszy znajdzie się w domu Bokuto. Wygrałaś ten pojedynek, gdyż chłopak przewrócił się w czasie biegu.

// znowu dosyć dawno mnie tu nie było, a jako że dzisiaj u mnie spadł śnieg to stąd rozdział hahah powoli zaczynam czuć świąteczny nastrój 😌

a teraz do rzeczy
wcale nie płacze ok--

ta książka ma już prawie tysiąc wyświetleń! jak? jak? jak?

w związku z tym, chciałabym zrobić jakiś specjal uwu

i tutaj stawiam pytanie: jaki?

myślałam nad jakimś one shotem (także potrzebuję shipu, ewentualnie jaka postać x reader?)

albo dosyć krótkim ff (to byłoby na 100% tsukkiyama)

a może jeszcze coś innego?

potrzebuję pomocy z wyborem, a chciałabym coś wstawić z okazji 1k 🙏🙏

także to tyle, mam nadzieję, że rozdział się podobał :>>

preferencje ❃ haikyuu Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz