✨ pierwsze wspólne nocowanie!

651 32 2
                                    


tylko sobie nie myślcie niewiadomo co mali zbereźnicy

za pomysł dziękuję Itz_Usagiri !! ❤❤

✨ kageyama tobio ✨

Był nieźle zestresowany. Właściwie to wyglądał jakby połknął na śniadanie kij od szczotki. Trochę nie tego się spodziewałaś zapraszając go na nocowanie, ale Tobio ciągle siedział, stał, ba, nawet spał wyprostowany jakby ktoś krzyknął "baczność". Odetchnął dopiero wtedy, gdy obudził się rano.

Może ulżyło mu, że nie zadźgałaś go w czasie snu?

✨ tsukishima kei ✨

Nakłonienie Tsukkiego żeby cię odwiedził nie jest łatwe. A co dopiero żeby został na noc. Jakimś cudem jednak ci się to udało.
Trochę pomarudził, że za zimno, że za gorąco, że idzie już spać, że jednak jeszcze nie.
Po tym jak dostał ochrzan i  prawie został wyrzucony za drzwi, trochę się ogarnął.

Nawet dał ci się trochę poprzytulać.

✨yamaguchi tadashi ✨

Biedak tak się bał, że od ponad tygodnia zastanawiał się, co wziąć ze sobą i jak się zachowywać. Przerażał go fakt, że przez zmęczenie mógłby zrobić coś głupiego, przez co się do niego zniechęcisz. Dlatego obiecał sobie za wszelką cenę, że nie zaśnie. Jednak ty w końcu zauważyłaś, że coś jest nie tak, i po (niezbyt) długiej rozmowie udało ci się go uspokoić.

✨ nishinoya yuu ✨

Bitwa na poduszki to obowiązek. I będzie trwać tak długo, dopóki on jej nie wygra. Potem będzie chciał wyjść na spacer, potem żebyś popatrzyła jak ćwiczy, potem porobi fikołki na dywanie, a na końcu padnie z wycieńczenia. Ale był szczęśliwy, bardzo szczęśliwy.

Aha, zapomniałabym. Noya chrapie.

✨ sugawara koushi ✨

Przez ten jeden wieczór (i noc.. i poranek) miałaś okazję poczuć, jakbyś mieszkała z Sugawarą. Widząc jak rozgościł się w twoim domu, jak stał w kuchni robiąc ci kolację, jak szeroko się uśmiechał, chciałaś żeby ta chwila nigdy się nie kończyła. Niestety, nocowanie skończyło się za szybko, i Suga musiał wracać do siebie. Jedno jest pewne: trzeba to powtórzyć!

✨ kuroo tetsurou ✨

Kuroo przyniósł ze sobą trochę filmów, specjalnie na ten wieczór. Mówiąc trochę mam na myśli jakieś dwadzieścia, bo nie był pewny, co konkretnie będziesz chciała obejrzeć. Horror? Komedia? Kreskówka? Kuroo ma to wszystko i jeszcze więcej. Skończyło się tak, że oglądaliście jeden film za drugim, i nie spaliście prawie wcale.

✨ kozume kenma ✨

Nie robiło mu zbyt dużej różnicy to, w którym domu spędzi noc, głównie z tego powodu, że i tak zazwyczaj nie śpi za dużo. Przyniósł ze sobą grę, która ostatnio mu się spodobała, gdyż chciał nauczyć cię w nią grać. Tak też spędziliście większość wieczoru, zajadając się przy tym zrobionymi/kupionymi przez ciebie przekąskami. Okryłaś go kocykiem, żeby było mu cieplutko, i tak jakoś wyszło, że zasnął przed komputerem. Aż sam był rano zdziwiony.

✨ oikawa tooru ✨

Ah tak, on przyszedł przygotowany. Wielka reklamówka pełna maseczek do twarzy, kremów, peelingów, i wszystkiego co można znaleźć w drogerii wylądowała u ciebie w domu. Cóż, było zabawnie. No, może nie dla Iwaizumiego, który przez pół nocy dostawał pełno zdjęć od Oikawy, o które nigdy go nie prosił.

✨ akaashi keiji ✨

Nasz Kaashi również nieco stresował się tym wydarzeniem. Później jednak mu przeszło, i coraz częściej się uśmiechał (a uśmiechnięty Akaashi to najlepszy Akaashi!). Był gotów robić cokolwiek ty będziesz chcieć. Ostatecznie stał się twoją poduszką.

✨ bokuto koutaro ✨

Jeśli liczyłaś na spokojny wieczór... to chyba coś ci się pomyliło.
Chłopak byłby w stanie całkowicie wywrócić twój dom do góry nogami, co udowodnił ci podczas waszego pierwszego nocowania. Nie robił tego naumyślnie, był głośny z natury, ale czy można się na niego gniewać, kiedy tak słodko się uśmiecha?

Po prostu następnym razem zaopatrz się w tabletki na ból głowy i będzie dobrze.

✨ tendou satori ✨

Noc karaoke!! Jeśli twoi rodzice, lub ktokolwiek inny był w domu, to już z pewnością wyszli, mając dość słuchania tego czegoś. Co prawda wy czuliście się jak gwiazdy the voice of shiratorizawa, ale w rzeczywistości twoi sąsiedzi już wybierali numer na policję. No cóż, świat jeszcze nie jest gotowy na wasz talent. I nie będzie.

~

jestem z siebie taka dumna że w końcu udało mi się coś napisać pls 😭😭✋✋

preferencje ❃ haikyuu Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz