✨ jak się poznacie

3.3K 76 104
                                    

✨ kageyama tobio ✨

Na długiej przerwie postanowiłaś wyjść przed szkołę i trochę pospacerować. Chwilę potem dostałaś piłką do siatkówki w głowę i upadłaś na ziemię. Tobio podszedł do ciebie, przeprosił i pomógł wstać, a potem razem nakrzyczeliście na biednego Hinatę.

✨ tsukishima kei ✨

Byłaś na imprezie urodzinowej u znajomej, jednak gdy wszyscy inni się bawili, ty się nudziłaś. Dostrzegłaś jednak jednego chłopaka, który również wydawał się znudzony, więc postanowiłaś zagadać.

✨ yamaguchi tadashi ✨

Spotkałaś go w centrum handlowym, chłopak przypadkowo zostawił jedną ze swoich toreb z zakupami, więc poszłaś za nim, by mu ją oddać.

✨ nishinoya yuu ✨

Podbiegł do ciebie na korytarzu szkolnym, pytając czy nie widziałaś gdzieś Ryu, bo mu się zgubił.

✨ sugawara koushi ✨

Poszłaś do sklepu, żeby kupić swoje ulubione ciastka. Gdy byłaś na miejscu okazało się, że została tylko jedna paczka, ale zanim zdążyłaś ją wziąć, zabrał ją chłopak, którego kojarzyłaś ze szkoły. Widząc jednak twoją smutną minę, postanowił ci je oddać.

✨ kuroo tetsurou ✨

Szłaś spokojnie w stronę klasy, w której miała się odbyć twoja następna lekcja. Niedaleko twojej osoby, dwóch chłopaków postanowiło urządzić bójkę w czasie której jeden z nich przypadkowo wpadł na ciebie, przez co poleciałaś do przodu. Gdyby nie złapał cię Kuroo przechodzący obok, spadłabyś ze schodów.

✨ kozume kenma ✨

Pierwszy raz zobaczył cię na rozpoczęciu roku szkolnego. Co prawda nie podszedł do ciebie, ale jeszcze tego samego dnia wystalkował cię na portalu społecznościowym i napisał do ciebie.

✨ oikawa tooru ✨

Byłaś na spacerze z psem, gdy chłopak podszedł do ciebie i podając swój telefon spytał, czy zrobisz mu zdjęcie.

✨ bokuto koutaro✨

Chłopak wpadł na ciebie podczas twojego spaceru w parku, przez co oboje wylądowaliście na ziemi. Potem jeszcze przez jakiś czas dopytywał czy wszystko w porządku i przepraszał za swoją nieuwagę.

//

*^*

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


*^*

preferencje ❃ haikyuu Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz