✨ kageyama tobio ✨
Cały dzień chodziliście po najróżniejszych sklepach, ponieważ z samego rana Kageyama przypomniał sobie, że ma przyjść na przyjęcie urodzinowe Bokuto, ale nie kupił mu jeszcze żadnego prezentu. Nie miał pojęcia co mu kupić, dlatego poprosił cię o pomoc. W końcu nikt inny mu nie doradzi tak dobrze, jak ty.
✨ tsukishima kei ✨
Każdy chciał, by Tsukki pojawił się na imprezie, jednak namówienie go na pójście gdziekolwiek wcale nie było proste. Wyciągnięcie blondyna z domu było twoją rolą, bo inni byli zajęci. Po wielu godzinach gadania udało ci się go namówić, za co otrzymałaś potem mnóstwo pochwał.
✨ yamaguchi tadashi ✨
Razem z Yamaguchim pojechaliście odebrać wcześniej zamówiony tort. Wszystko byłoby dobrze gdyby nie fakt, że nastąpiła pomyłka, i dostaliście ciasto przeznaczone na dwudziestą rocznicę ślubu osób, których nawet nie znaliście. Na szczęście nieporozumienie udało się wyjaśnić.
✨ nishinoya yuu ✨
Ty i Noya zajęliście się przygotowaniem dekoracji, które miały zbudować ten urodzinowy klimat. Własnoręcznie zrobiliście papierowe czapeczki, które ozdobiliście sowami. Przygotowaliście także różnokolorowe serpentyny i nadmuchaliście mnóstwo balonów, na których później zaczęliście wypisywać flamastrami życzenia.
✨ sugawara koushi ✨
Waszym zadaniem bojowym było przygotowanie przekąsek na imprezę. Cały dzień spędziliście w kuchni piekąc najróżniejsze ciasteczka i babeczki, potem je ozdabiając. Suga tak wczuł się w rolę cukiernika, że nawet nie zauważył jak podjadasz ciastka, które przed chwilą wyjęłaś z piekarnika.
✨ kuroo tetsurou ✨
Wszyscy wiedzą, że Bokuto i Kuroo to najlepsi przyjaciele, dlatego też wraz z brunetem nadzorowaliście czy przygotowania do imprezy idą zgodnie z planem i wydawaliście innym polecenia, co mają robić, ponieważ kapitan Nekomy chciał, żeby wszystko było idealnie. Jeśli ktoś zrobił coś nie tak jak trzeba, to od razu dostawał od was upomnienie, ale nie zdarzało się to często.
✨ kozume kenma ✨
To była ciężka praca. Siedzieliście na podłodze i dzwoniliście kolejno do wszystkich, którzy mieli jakieś zadanie do wykonania, by dowiedzieć się jak sobie z nim poradzili i w razie problemów przekazywać informacje do Kuroo.
✨ oikawa tooru ✨
Na początku miałaś pomóc Nishinoyi, jednak twoje plany pokrzyżował Oikawa, prosząc byś do niego przyszła w ważnej sprawie. Jak się okazało, rozgrywający nie mógł znaleźć idealnego stroju na tę okazję, a chciał wyglądać jak najlepiej. Zamiast przygotowywać dekoracje, musiałaś patrzeć na Oikawę pozującego przed lustrem.
✨ bokuto koutaro ✨
Twoje zadanie było bardzo łatwe. Musiałaś po prostu zaprowadzić Bokuto w wyznaczone miejsce tak, aby niczego się nie domyślił. Wystarczyło tylko kilka słów o siatkówce, żeby chłopak podłapał temat i przestał zwracać uwagę na wszystko inne. Zorientował się o co chodzi dopiero wtedy gdy kilkanaście osób zaczęło śpiewać piosenkę urodzinową i wyciągać zza pleców prezenty. Widok tak wzruszonej sówki był przeuroczy.
// oto nadszedł ten dzień, jedna z moich najulubieńszych postaci ma urodzinki! :>
także nie mogłam się powstrzymać przed dodaniem tego rozdziału haha
kochajmy tę emo sowę;(
CZYTASZ
preferencje ❃ haikyuu
Random[𝙒 𝙏𝙍𝘼𝙆𝘾𝙄𝙀] »»--⍟--«« preferencjo-scenariusze z pewnymi animowanymi siatkarzami lista postaci w pierwszym rozdziale »»--⍟--««