✨ powrót do szkoły:

426 23 3
                                    


ojej, patrzcie kto znowu zmartwychwstał!

co prawda już koniec października ale mam nadzieję że jeszcze nie jest AŻ TAK późno na tematy back to school...

✨ kageyama tobio ✨

Już nie mógł się doczekać, kiedy znowu będzie mógł krzyknąć ikoniczne "boke, hinata boke!", obawiał się jedynie, że zdążył już wyjść z wprawy.
Ćwiczył więc przed lustrem przez jakiś tydzień. Omal przez to nie wyleciał za drzwi własnego domu.

✨tsukishima kei ✨

Na początku nawet nie przejmował się nowym rokiem szkolnym aż tak bardzo, ale kiedy przypomniał sobie, że znowu spotka się z królem boiska, to momentalnie mu się odechciało.

✨ yamaguchi tadashi ✨

Zaczął układać playlistę, którą będzie odpalał do nauki.
No, przynajmniej dopóki mu się nie znudzi. Wtedy zrobi nową:)

✨ nishinoya yuu ✨

Od kilku dni codziennie konsultował się z Tanaką, jaki żart, i komu wywiną na dobre rozpoczęcie nauki. Mieli już dość pokaźne plany, które czekały tylko na zrealizowanie.
Biedny, niczego nieświadomy Daichi. [*]

✨ sugawara koushi ✨

Nie miał zbyt wiele czasu na rozpaczanie, zresztą nie było mu aż tak smutno. Był głównie zajęty pocieszaniem wszystkich dookoła, że przecież szkoła to nie koniec świata.

✨ kuroo tetsurou ✨

Wydał prawie wszystkie swoje oszczędności na wyprawkę szkolną. Takich dziwnych długopisów i rażących w oczy zeszytów jeszcze nikt z pewnością nie widział. Kuroo się o to postarał.

✨ kozume kenma ✨

"Nie idę tam"
"Ale Kenma nie możesz tak po prostu-"
"Nie idę."
I tak poszedł.

✨ oikawa tooru ✨

Bardzo chętnie wrócił na nowy rok szkolny, zdążył stęsknić się za Iwaizumim, który starał się unikać go jak mógł podczas wolnego od szkoły.
I, choć Tooru raczej głośno by się przy tobie nie przyznał, to za fankami też trochę zatęsknił.

✨ akaashi keiji ✨

Zdążył już pogodzić się z myślą, że znowu będzie udzielał korepetycji połowie szkoły. Może powinien zacząć żądać od nich za to jakiejś pokaźnej sumy?

✨ bokuto koutaro ✨

Bokuto sam nie wiedział jak się czuje. Raz myślał, że w sumie to fajnie, zobaczy się znowu ze swoją drużyną w komplecie. Godzinę później zbierało mu się na płacz, że znowu będzie musiał męczyć się nad zeszytem od matematyki.

✨ satori tendou ✨

Zaspał na lekcje już w pierwszym dniu. Tak właściwie to w szkole pojawił się dopiero tydzień po rozpoczęciu, bo wcześniej mu się nie chciało.

preferencje ❃ haikyuu Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz