✨ kageyama tobio ✨
Tobio może nie był najlepszy w nauce, jednak zazwyczaj miał odrobioną, bądź po prostu przepisaną pracę domową. Wiedziałaś o tym, dlatego postanowiłaś udać się właśnie do niego, gdy uświadomiłaś sobie, że nie masz pracy domowej z biologii. Chłopak nie sprzeciwiał się, tylko od razu podał swój zeszyt.
✨ tsukishima kei ✨
Ty i matematyka nigdy nie byłyście najlepszymi przyjaciółkami, jednak jakoś dawałaś sobie radę. Pech chciał, że temat, który właśnie przerabialiście był niczym czarna magia, a zadania z nim związane również nie należały do najłatwiejszych. Po przemyśleniu wszystkich za i przeciw, poprosiłaś Tsukkiego o pomoc. Najpierw pomarudził, trochę ponarzekał, potem próbował wmówić ci, że jest zajęty, ale ostatecznie się zgodził i wszystko po kolei wytłumaczył (choć nie obyło się bez docinków).
✨ yamaguchi tadashi ✨
Chłopak podszedł do ciebie na przerwie pytając jak zrobiłaś zadanie domowe z angielskiego, bo on sam nie wiedział jak się do tego zabrać. Jako dobra osóbka już otwierałaś zeszyt, by mu pomóc, gdy okazało się, że sama nie masz pracy. Tak więc siedzieliście razem myśląc co z tym zrobić.
✨ nishinoya yuu ✨
Kiedy tylko libero usłyszał jak narzekasz na ostatnią pracę domową z historii, zaproponował ci wspólne uczenie się i odrabianie lekcji. Jak się później okazało, wasza "nauka" odbywała się w domu Tanaki. Była tam też jego siostra, która nawet zaproponowała ci, że wieczorem odwiezie cię do domu. Ledwo przeżyłaś jazdę jej samochodem, i nadal nie wiedziałaś co będzie z historią.
✨ sugawara koushi ✨
Było deszczowe popołudnie, kiedy zadzwoniłaś do Sugi z pytaniem, czy mógłby ci pomóc w nauce chemii, z którą miałaś problem. Byłaś pewna, że trzecioklasista będzie tłumaczył ci wszystko przez telefon, jednak on rozłączył się, i po kilkunastu minutach stał przed drzwiami twojego domu z książkami i reklamówką pełną słodyczy. I jak go tu nie lubić?
✨ kuroo tetsurou ✨
Kuroo wiedział, że jesteś niezła z angielskiego, dlatego spytał cię, czy nie mogłabyś przyjść do niego jeszcze tego samego dnia po szkole, by pomóc przygotować mu się do sprawdzianu z tego przedmiotu. Zgodziłaś się, i choć na początku starałaś się pomóc chłopakowi jak tylko mogłaś, potem nauka wam się znudziła i zajęliście się oglądaniem filmów. Kuroo co prawda oblał test, ale się do tego nie przyznał, powiedział za to, że musisz mu częściej pomagać.
✨ kozume kenma ✨
Przybiegłaś do Kenmy na przerwie pytając prosto z mostu czy możesz pożyczyć jego zeszyt do fizyki, bo nie masz pracy domowej. On spokojnie odpowiedział ci, że też jej nie ma, ale potem usiedliście razem w końcu korytarza przeglądając internet w poszukiwaniu odpowiedzi do zadań.
✨ oikawa tooru ✨
Tak właściwie to o pomoc w nauce poprosiłaś Iwaizumiego, jednakże Oikawa przysłuchiwał się waszej rozmowie. Tooru postanowił wkroczyć do akcji i odepchnął Hajime na bok, proponując, że to on ci pomoże.
✨ bokuto koutaro✨
Szłaś korytarzem, gdy dostrzegłaś Akaashiego, który ewidentnie próbował wytłumaczyć coś kapitanowi drużyny siatkarskiej. Mina Bokuto świadczyła jednak o tym, że nie ma pojęcia o czym mówi jego przyjaciel. Zaciekawiona podeszłaś bliżej. Na twój widok Bokuto nagle się ożywił i powiedział, że ty będziesz lepsza, jeśli chodzi o wytłumaczenie tematu z chemii. Akaashi tylko wzruszył ramionami i odszedł, zostawiając cię z chłopakiem, który zasypywał cię mnóstwem pytań.
// mam wrażenie że z tych preferencji to raczej wyjdą scenariusze no ale cóż :'))
uwielbiam to ^ XD
CZYTASZ
preferencje ❃ haikyuu
Random[𝙒 𝙏𝙍𝘼𝙆𝘾𝙄𝙀] »»--⍟--«« preferencjo-scenariusze z pewnymi animowanymi siatkarzami lista postaci w pierwszym rozdziale »»--⍟--««