✨ akaashi keiji - uzupełnienie

1.2K 55 54
                                    

✨ jak się poznacie? ✨

Od jakiegoś czasu stale narzucał ci się pewien sowi chłopak. W końcu, po długich jego staraniach zbliżenia się do ciebie, udało ci się go polubić. Stwierdził on wtedy, że musi zapoznać cię ze swoim przyjacielem, którym okazał się być Akaashi.

✨ pomoc w nauce/lekcjach ✨

Spotykacie się regularnie, najczęściej w weekendy, kiedy to powtarzacie razem materiał z różnych przedmiotów popijając herbatkę. Czasem dołącza też do was Bokuto.

✨ coś co was łączy ✨

Oboje jesteście piękni (˵ ͡~ ͜ʖ ͡°˵)ノ⌒♡*:・。.

✨ kiedy nazwiesz go przyjacielem ✨

Nic. Zero. Null. Pustka. Nicość. Tyle wyrażał jego wyraz twarzy.

✨ jakie anime razem obejrzycie ✨

hunter x hunter

✨ kiedy bokuto ma urodziny ✨ 

Byliście niczym ochroniarze całej imprezy. Pilnowaliście, by nikomu nic się stało, żeby każdy z gości mógł wrócić do domu z taką samą ilością kończyn z jaką z domu wyszedł.

✨ kiedy przyjdziesz na mecz ✨

Gdyby nie to, że Bokuto zaczął krzyczeć twoje imię na całe boisko, prawdopodobnie by cię nie zauważył. Kiedy jednak uśmiechnęłaś się do niego z trybun, chłopak lekko się zarumienił.

✨ dlaczego się obraził? ✨

On nie tyle się obraził, co bardziej zawiódł się na tobie. Mieliście się razem spotkać w parku, lecz ty się nie pojawiłaś. Dodatkowo nie odpisywałaś na jego wiadomości, ani nie odbierałaś połączeń. Humor poprawił mu się nieco dopiero wtedy, gdy okazało się, że po prostu zasnęłaś.

✨ kiedy spadnie śnieg ✨

Twoim pomysłem było by spędzić cały dzień na dworze, od samego rana, aż dopóki nie zajdzie słońce. Plan ten jednak nie wypalił, gdyż nie ubrałaś się za ciepło, i bardzo szybko zmarzłaś. Akaashi więc zabrał cię do siebie, gdzie zrobił ci coś ciepłego do picia, a potem musiałaś słuchać wykładu na temat: "dlaczego w zimę trzeba ubierać się ciepło".

✨ jak ma cię zapisaną w telefonie? ✨

[T/I]-san ❤

✨ czy będzie o kogoś zazdrosny? ✨

Tak, o Yaku

✨ co lubicie razem robić? ✨

Siedzenie razem w domu Akaashiego, długie rozmowy na wszystkie tematy i popijanie herbatki/kakao to wasza najczęstsza forma spędzania razem czasu.

✨ śmiał się z ciebie, bo.. ✨

Kiedy dostałaś dobrą ocenę z najbardziej znienawidzonego przez ciebie przedmiotu, zrobiłaś minę, która wydała się chłopakowi tak urocza, że nie mógł powstrzymać cichego chichotu.

✨ co kupi ci na urodziny? ✨

Kilka mang

✨ podczas nauki zdalnej ✨

Akaashi działa praktycznie tak samo jak w czasie normalnej nauki w szkole. Uczy się tyle samo, jego oceny też wyglądają wręcz identycznie, a co najważniejsze - ciągle udziela tobie i Bokuto korepetycji z matematyki.

// ojojj nie było łatwo, ale dałam radę 😌✨ czas na ogłoszenie parafialne!

- jeśli jest jakiś rozdział, który chcielibyście w tej książce zobaczyć, piszcie ^^ zwłaszcza że kończą mi się pomysły lol

w najbliższym czasie postaram się też dodać jakąś inną postać, ale jak wyjdzie? nie wiem 🤷‍♀️

preferencje ❃ haikyuu Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz