w takim razie powracam do pisania tej książki! 🥰
✨ kageyama tobio✨
Nikogo to nie zdziwi, ale głównym planem Kageyamy na te wakacje jest, by jak najwięcej czasu przeznaczyć na granie w siatkówkę. Wiedząc, że raczej od tego pomysłu nie będzie dało się go odciągnąć, postanowiłaś, że pograsz razem z nim, a przy okazji może się czegoś nauczysz.
✨ tsukishima kei ✨
Gdy spytałaś blondyna jakie są jego plany na wakacje, ten nawet nie musiał zastanawiać się nad swoją odpowiedzią. Jego największym celem było, by w ciągu tego czasu nie musieć użerać się z nikim ze swoich "kolegów" ze szkoły, innymi słowy, postanowił przez te wszystkie dni po prostu odpocząć od ciągłego biadolenia tych ludzi, i unikać ich jak ognia, by psychicznie przygotować się na kolejny rok szkolny w ich towarzystwie. (oczywiście ty byłaś jedynym wyjątkiem, ciebie nie zamierzał unikać)
Czy jednak uda mu się całkowicie odciąć od tych osób na ten czas?[a/n: aż pisząc to pomyślałam, czy nie napisać wakacyjnego ff z tsukkim który chce odpocząć od ludzi i mieć święty spokój, ale ciągle coś lub ktoś mu w tym przeszkadza i powoli zaczyna trafiać go szlag :> nie wiem co ze mną nie tak, ale jestem zdolna to napisać XDDD]
✨ yamaguchi tadashi ✨
Kiedy spytałaś go, jak ma zamiar spędzić tegoroczne wakacje, ten stwierdził, że jest mu wszystko jedno, bylebyście tylko spędzali czas razem. Ponieważ dla piegowatego nie liczyło się czy będzie chodził na różne wycieczki, czy siedział ciągle w domu. Jeśli będziecie razem, na pewno nie będzie narzekał na nudę.
✨ nishinoya yuu ✨
Nishinoya na czas wakacji postanowił zostać twoim osobistym sensei'em. W wyniku pewnego zakładu chłopaka z Tanaką, oczywiście. Dlatego musisz przygotować się na spędzenie wakacyjnego czasu na nauce słynnego rolling thunder i wielu innych rzeczy, by potem udowodnić Tanace, że Noya jest dobrym nauczycielem.
Problem w tym, że wcale nim nie jest.
✨ sugawara koushi ✨
Suga razem ze swoją rodziną wyjeżdżał za granicę na całe wakacje, co oznaczało, że szybko się nie zobaczycie. Obiecał ci jednak, że codziennie będzie do ciebie dzwonił, i że przywiezie ci dużo pamiątek i słodyczy.
Niech tylko spróbuje nie dotrzymać obietnicy, a będzie z nim słabo.
✨ kuroo tetsurou ✨
Kuroo postanowił, że wciągnie cię nieco bardziej lub mniej w świat aktywności fizycznej, bojąc się, że spędzając zbyt dużo czasu z Kenmą, staniesz się jak on. Dlatego od razu czarnowłosy zapowiedział, że będzie nawiedzać cię praktycznie codziennie, i zabierać na spacery, wspólne bieganie czy grę w siatkówkę.
✨ kozume kenma ✨
Wcale nie powinien zdziwić cię fakt, że jedynym planem Kenmy na wakacje jest ciągłe siedzenie w domu, granie w gry, oglądanie filmów, i tak dalej. Już w momencie w którym zaczęło robić ci się smutno, że chłopak nie ma zamiaru spędzać z tobą czasu, ten powiedział, że ma nadzieję, iż dasz się zaprosić na jakiś maraton filmowy, bądź wspólne granie.
✨ oikawa tooru ✨
Wychodzenie ze znajomymi praktycznie codziennie w różnorakie miejsca, imprezy większe i mniejsze, tak miały wyglądać całe wasze wakacje. Niezależnie od tego, czy tego chciałaś, czy nie, chłopak stwierdził, że i tak będzie cię wszędzie zabierał ze sobą.
✨ akaashi keiji ✨
Razem z Akaashim w dniu zakończenia roku szkolnego stworzyliście całą listę rzeczy, które musicie zrobić przez wakacje. Od wspólnego gotowania, poprzez malowanie obrazów, aż do obejrzenia jakiegoś serialu i wspólnej wycieczki. Postanowiliście wszędzie nosić listę ze sobą, wykreślając z niej punkty, które zostały już spełnione.
✨ bokuto koutaro ✨
Przez to, że w ciągu roku szkolnego mieliście wiele rzeczy na głowie, a Bokuto w dodatku bardzo dużo trenował, mieliście mało czasu dla siebie, a co za tym idzie, zaniedbaliście swoją tradycję: wspólne oglądanie filmów, seriali, anime. Dlatego też w te wakacje postanowiliście nadrobić wszystkie zaległości w tym temacie.
a/n: pytanie dnia; jaki serial/film/anime obecnie oglądacie? ^^
ja jestem w trakcie naruto, pozdrawiam
miłego wieczorku!
CZYTASZ
preferencje ❃ haikyuu
Sonstiges[𝙒 𝙏𝙍𝘼𝙆𝘾𝙄𝙀] »»--⍟--«« preferencjo-scenariusze z pewnymi animowanymi siatkarzami lista postaci w pierwszym rozdziale »»--⍟--««