✨ co sądzi o tobie jego rodzina?

1K 49 48
                                    

rozdział dzień po dniu?! tożto niemożliwe!

pytanie; mam ochotę kogoś jeszcze tu dodać, ale nie wiem kogo. Kogo byście jeszcze chcieli?

✨ kageyama tobio ✨

Cóż, nie da się ukryć, że jego rodzina była dość zaskoczona tym, że Tobio ma dziewczynę. Do tej pory ciągle się zastanawiają, czy to nie jest tylko głupi żart. Naprawdę trudno im uwierzyć w to, że ktoś byłby w stanie znosić chłopaka na co dzień.

Oni sami czasem nie dają rady.

✨ tsukishima kei ✨

Jego brat myśli, że jesteś naprawdę fajna, dlatego często zastanawia się, jakim cudem spotykasz się z kimś tak złośliwym jak okularnik.

[a/n: jak miał na imię brat tsukkiego bo zapomniałam help kskskks]

✨ yamaguchi tadashi ✨

Nie sądzą o tobie nic.

Być może dlatego, że jeszcze nie mieli okazji cię poznać, kto wie.

✨ nishinoya yuu ✨

Bardzo cię lubią, bo widzą, że Yuu naprawdę jest z tobą szczęśliwy, a szczęście Noyi jest dla jego rodziny najważniejsze.

✨ sugawara koushi ✨

Lubią cię wszyscy, ale najbardziej jego dziadkowie. Jeśli spotkają cię gdzieś na mieście, czy w sklepie, nie ma szans że dadzą ci odejść, zanim zdążą porozmawiać z tobą na dziesięć różnych tematów.

✨ kuroo tetsurou ✨

Jego rodzice rozmawiali z tobą dopiero parę razy, więc trudno im wyrobić sobie jakiekolwiek pewne zdanie na twój temat. Dalsza rodzina nie widziała cię jeszcze ani razu.

Kuroo weź ty się w garść chłopie i coś z tym zrób!

[a/n: funfact; pisząc powyższe zdanie, kiedy napisałam słowo 'weź' moja klawiatura zaproponowała mi jako następne słowo 'spierdalaj' :")) ]

✨ kozume kenma ✨

Od początku cię lubili, ale po tym jak Kenma zaczął trochę więcej wychodzić z domu (głównie po to by się z tobą spotkać), to jego rodzice automatycznie cię za to pokochali.

✨ oikawa tooru ✨

Już na pierwszy rzut oka było widać, że jego rodzice niezbyt za tobą przepadają. Dlaczego? Tego nie wie nawet Oikawa. Jedyny plus jest taki, że powoli próbują się do ciebie przekonać, i chcą być milsi.

✨ akaashi keiji ✨

Jego rodzice uważają cię za dobrą kandydatkę na synową. I tyle w temacie.

*mic drop*

✨ bokuto koutaro ✨

Jesteś zapraszana na praktycznie każdą uroczystość w rodzinie chłopaka, więc znają cię już wszyscy, i wszyscy uwielbiają, jednak nie tak bardzo jak Bokuto, bo jego miłości nic nie przebije.

//

uwielbiam ich 🥺

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


uwielbiam ich 🥺

have a nice day! 💕

preferencje ❃ haikyuu Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz