Sabahın erken saatlerine koyulan dersler ne yazık ki burada da mevcuttu.Okul her zaman hoşlanmadığım bir yerdi ve sanırım hep de öyle kalacaktı.Bu sabahta güneş pencereden girip yüzümüzü okşadığında Ava'yla henüz uyanmamıştık.Zar zor kalktığımız yataktan kendimizi hazır hale getirene kadar geçen süre bir asır gibiydi.O kadar acele etmemize rağmen çok zaman kaybetmiştik.Sanırım bu çoraplarımı farklı giymemi açıklıyordu.Sabah ki derse yetişsek de masalarımızı yastık olarak kullanmaktan çekinmemiştik.Neredeyse bütün ders uyumuştuk.
-Akşam partiye geliyorsun değil mi?
Bu cümle Asos'a aitti.Dersten sonra yanıma gelmiş, verdiğin sözü tutacaksın diyerek ısrarla beni dolaşmaya çıkarmıştı.
-Aslında bu akşam pek havam da değilim Asos,kafam dağınık biraz.
-Hadi ama hem bak yarın dövüşler var, öncesinde hepimiz için güzel bir eğlence olacak.
-Asos, bak ben gerçekten çok isterim ama...
-İtiraz istemiyorum küçük melek.
Bu iltifatına küçük bir sırıtışla cevap vermiştim.
-Hem gelmeyip meydanı Till'e bırakamazsın.
-O da mı var?
-Her zaman ki gibi partinin en güzel kızı benim diyerek koltuğunda oturuyor olacaktır.
-Ah hadi ama bence güzel ve çekici.
-Bu kadar iyi olma, Parf' ı yakınında görünce deliye dönüyor.
-Parf yakınımda değil olamaz da, sadece ufak bir çalışmamız var ama Bayan Monteign istediği için.
-Parf bunu kolay kolay kabul etmez demek istediğim ondan uzak dur.
-Bu konuyu kapatalım mı?Küçük turumuzu burada bitirsek, hazırlanmam gerekiyor da.
-Geliyorsun yani ?
-Evet.
-O zaman bana küçük bir söz vermelisin.
-Ah Asos gene ne sözü?
-İlk dansın benimle, dedi sırıtarak.
-Peki ama doğrusu pek iyi değilim buna pişman olabilirsin, diyerek karşılık verdim
-Bana bırak hadi sana odana kadar eşlik edeyim.
Göz kırptıktan sonra bana yol verdi ve birlikte odamın bulunduğu koridordan geçerek kapının önüne geldiğimizde ani bir hareketle yanağıma ufak bir öpücük kondurarak gitti.
Odaya girdiğimde şoku hala atlatamamıştım.Kendimi sıcak bir duşun altına atıp rahatladıktan sonra kendimi yatağıma attım.Uyandığımda iki üç saat geçmişti.Uyanmama sebep olan Ava'nın kapıyı hafif bir gürültüyle açarak gelmesiydi.
-Ah Tanrım seni uyandırdım.
-Sorun değil, dedim yatağımda doğrulup saçımı kulağımın arkasına iterek.
-O paketler ne? diye sordum.
-Ha onlar mı?Bir kaç parça bir şey aldım akşam için.Şuna bak Danien harika değil mi gerçekten.
Limon sarısı, siyah çizgileri olan kabarık etekli bir elbiseyi üzerine tutmuş kendi etrafında dönüyordu.
-Çokk güzel, diyerek ayağa kalktım,
-Bu da sana, dedi yerden pir paketi bana uzatarak.
-Bana da mı aldın ? Ah Ava yapma şunu beni mahcup ediyorsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEÇİLMİŞ
RomanceKoşmak, sırtınızdaki teri hissetmeyecek kadar koşmak.İşte Danien'ın hayatı tam olarak buydu.Normal bir kız çocuğu olarak doğmuş olsa da asla normal bir kız çocuğuna gösterilen sevgiden, ufacık bir parça hissedememişti yalnız ve ürkek bedeninde.Eşini...