*Po wszystkim poszłam do pokoju gościnnego który przygotowała mi pani Narcyza *
-"Nagle usłyszałam zamykające się drzwi akurat byłam w łazience i czesałam włosy. drzwi do łazienki się otworzyły i wszedł Draco. Nie reagowałam i czesałam się dalej. Podszedł do mnie odgarnął włosy z prawej strony mojej szyi poczułam jak delikatnie zaczął mnie całować po odsłoniętej szyi .On kontynuował delikatnie ściągając szelkę stanika w dół. Obruciłam się a on spojrzał na mnie i zaczął ze mnie ściągać bluzkę. Posadził mnie na zlewie zaczął całować mnie w usta a potem znowu w szyję podobało mi się ale odsunęłam go. "
-Co się stało. " Spytał zdezorientowany "
-Draco przecież my się nie na widzimy więc co my robimy. "Trzymałam policzki chłopaka w rękach. Układając sobie w głowie wszystko co się dzieje."
- Chrzanić nienawiść. " Warknął i chciał pocałować moje usta"
- Draco muszę to przemyśleć. "Ślizgon wyszedł z mojego pokoju a ja położyłam się do łóżka rozmyślając "
*Rano ubrałam się w dresy i zwykłą białą bluzkę. Zeszłam na śniadanie. Przy stole siedzał Lucjusz, Narcyza, Mój ojciec i Draco usiadłam obok Dracona a on wsunął rękę pod stół i położył na moim udzie *
-Co z Hogwartem przecież mamy lekcje."Spojrzałam na mojego tatę, przy okazji starając się zabrać rękę chłopaka "
- Nic ci się nie stanie jak opuścisz kilka lekcji.
-Tak wiem "Przewróciłam oczami . Poszłam spowrotem na górę wzięłam książkę o eliksirach i usiadłam na łóżku. Draco znów wszedł usiadł za mną i znów zaczął delikatnie całować mnie w szyję"
-Draco nie. "Odpychnełam ręką jego twarz "
-"Przestał mnie całować" - Nie?
-Tak nie, "Odwróciłam się w jego stronę" - Na razie nie.
-" Wyszedł. "
*Przez resztę dnia siedziałam w pokoju. Wieczorem przyszedł do mnie ojciec. *
-I co jak się czujesz?
-Dobrze " Mruknęłam kładąc się do łóżka" - Dobranoc. " Szepnęłam i zgasiłam lampkę a mój Voldemort zamknął drzwi"
CZYTASZ
Córka Czarnego Pana (16+) [ZAKOŃCZONE]
FanfictionHistoria Rachel Riddle chodzącej do francuskiej szkoły Beauxbatons. Lecz wszystko się zmienia gdy idzie do szkoły swoich przodków. Czyli Hogwartu. Rachel jest wymyśloną postacią przeze mnie ! Nie zniechęcajcie po pierwszych 6 rozdziałach potem jest...