*O pół nocy zaczęli się zbierać uczniowie. Były dwie krukonki, połowa puchonów, garstka gryfonów, wszyscy slizgoni ze starszego pokolenia i nawet Golden Trio. Draco rzucił na całe dormitorium zaklęcie wyciszające *
-Hej" podszedł do mnie chłopak o kulistych okularach "
-Cześć
-Jestem Harry a to Ron i Hermiona" wskazał na dwóch gryfonów rudy chłopak był już trochę upity a dziewczyna wrzeszczała na niego że jest nie odpowiedzalny. "
-" Uśmiechnęłam się i nagle zobaczyłam Blaise'a stojącego na stole "
-Uwaga kto idzie do góry zagrać w butelkę" Wrzasnął chłopak. Po czym zszedł ze stołu "
*Kilka osób poszło do góry a Astoria zdarzyła dodać coś do drinka Draco. Na górze byłam Ja, Draco, Astoria, Ginny,Pansy, Blaise i Golden Trio. Usiedliśmy w kółku a Draco położył butelkę między nami *
-Ja kręcę pierwsza" Warknęła Pansy. Zakręciła butelką a ta wzkazała na Rona "
-Prawda czy wyzwanie?
-Wyzwanie!
-Pocałuj tą Granger" Powiedziała chichocząc pod nosem miała słabą głowę do picia "
-" Hermiona lekko się zarumieniła a Ron ją pocałował. Dziewczyna oddała pocałunek gryfona"
-Teraz ja" zakręciła butelką a ta wkazała na Ginny. "- prawda czy wyzwanie?
-prawda " Odpowiedziała ruda dziewczyna "
-Dobra podoba ci się ktoś?
-Nie." Zakręciła butelką i wyszło na Astorie "-Pytanie czy wyzwanie?
-Niech będzie wyzwanie.
-Pocałuj Blaise'a
-" Dziewczyną zbliżyła się do murzyna obdarzyła go krótkim ale namiętnym pocałunkiem. Astoria zakręciła butelką a ta wzkazała na Draco czyli to na co czekała. "-Prawda czy wyzwanie?
-Prawda "odpowiedział i napił się napoju"
-Czy całowałeś się z Rachel?
*Widziałam pod irytowaną minę Blaise'a *
-Tak całowałem ją po szyi i ustach. "Odpowiedział Draco no bo w końcu nie mógł skłamać był upity i głupi więc czego mogłam się spodziewać"
*Wszyscy zamilkli. A Dracon zakręcił butelką która wzkazała na mnie *
-Prawda czy wyzwanie "zapytał mnie blondyn *
-Prawda" przewróciłam oczami "
-Czy jesteś dziewicą." Ta myśl krążyła mu po głowie ale pewnie gdyby nie alkohol by się o to nie zapytał)
-Tak.
-Uhuhuhu!" Zachichotała Greengras"
*Rano wszyscy mieli kaca tylko ja i Hermiona przez noc zostałyśmy całkowicie trzeźwe. Rano poszłam porozmawiać z Draco *
-Draco czemu się wygadałeś Astorii że się całowaliśmy i pytałeś się mnie czy jestem dziewicą? "Mówiłam przez drzwi jego łazienki"
-"Nagle drzwi się otworzył a draco wyszedł bez koszuli" - sam nie wiem tak jakoś nie mogłem kłamać.
-A może ktoś podał ci verisaterum!?
-Nie wiem. "zapinał guziki koszuli"
-Dowiemy się jak pójdziemy na eliksiry Snape napewno zauważy że verisaterum zniknęło. "Wyszłam i zamknęłam drzwi"
CZYTASZ
Córka Czarnego Pana (16+) [ZAKOŃCZONE]
FanficHistoria Rachel Riddle chodzącej do francuskiej szkoły Beauxbatons. Lecz wszystko się zmienia gdy idzie do szkoły swoich przodków. Czyli Hogwartu. Rachel jest wymyśloną postacią przeze mnie ! Nie zniechęcajcie po pierwszych 6 rozdziałach potem jest...