Seoul မြို့ရဲ့ ညနေခင်း ဟန်မြစ်ကမ်းဘေးရဲ့တစ်နေရာ....
လူကြီးတွေမျက်စိနောက်စရာ အကျီ ပွပွကြီးတွေဝတ်ထားတဲ့ လူငယ်လေးတွေ စုဝေးထိုင်သူကထိုင် မက်တပ်ရပ်ပြီး Beat Box လုပ်သူကလုပ် Free Style Rap ရွတ်သူကရွတ်နဲ့ ဆူညံနေကြသည်...
ညနေခင်းလမ်းလျှောက်သူများလည်း ဘေးကဖြတ်သွားရင် ဆူညံတဲ့အထာနဲ့ ဘုကြည့်ကြည့်သူများလည်းရှိသလို အားပေးနေကြသူများလည်းရှိနေသေးလို့တော်သေးသည်...
လူလေး အနည်းငယ်စုပီး ခုလို Free Style Rap ရွတ်ပီး ဖျော်ဖြေဖို့တောင် သူတို့မနည်းကြိုးစားထားရတာမလား??
သူတို့ဆိုတာက...????
Rap ကိုနှစ်သက်လွန်းလို့ ငယ်ငယ်ထဲက စာအုပ်တွေထဲ Rapစာသားတွေကို မိဘတွေမသိအောင် ရေးစပ်နေခဲ့တဲ့ တကျောင်းလုံးရဲ့ Top 1 ထိပ်တန်းကျောင်းသား Kim Namjoon...
ဘယ်သူကမှ NJ ကို စာကလွဲပြီး ကျန်တာလုပ်ဖို့အားမပေးကြတာမို့ တယောက်ထဲကြိတ်ပီး ဘယ်သူမှမသိအောင် ဝါသနာကိုကြိုးစားနေသူတယောက်ပေါ့....
မိဘတွေကလည်း Seoul Universityကနေ ရှေ့နေဘွဲ့ကိုမှန်းထားသူမို့ မိဘတွေကိုလည်း သူ့ဝါသနာကိုမပြောရဲခဲ့....
နောက်တယောက်က ချို့တဲ့ပေမဲ့ သူဖြစ်ချင်တာအတွက် ကိုယ်တိုင်သေမတတ်ကြိုးစားနေတဲ့ Min Yoongi ...
မိဘက မပံ့ပိုးနိုင်တဲ့အပြင် မိဘကိုတောင် တဖက်တလမ်းကထောက်ပံ့နေသူမို့ မိမိဝါသနာပါတဲ့ Rapကိုတောင် အချိန်မပေးနိုင်တဲ့သူ....
ဒါမဲ့ အချိန်ပိုင်းအလုပ်တွေရဲ့ အားတဲ့အချိန်လေးတွေမှာ ဗလာစာအုပ်လေးတွေရဲ့ နောက်ဆုံးစာမျက်နှာလေးတွေမှာ သီချင်းတွေရေးစပ်ရင် Stress တွေဖြေဖျောက်တတ်တဲ့သူတယောက်...
YOU ARE READING
Sad Life
FanfictionReality လေးတွေကို နည်းနည်းကွန့်ပီးရေးပါမယ် BTS စဖြစ်တည်မှုကနေရေးမှာမို့ အပိုင်းရှည်ပါမယ် ဘယ်တော့ပီးမလဲမသိပါ 😁 Bias အစွဲရှိရင်လည်း သီးခံကြပါ