Yağmur'un Ağzından*
********************
1 Hafta Sonra
Sabah yüzüme atılan minik bir tokatla uyandım. Gözlerimdeki çapakları sildiğim zaman bana tokat atan kişinin Özgür olduğunu anladım.
Yağmur-Neden herkesi vurarak uyandırdığını sorabilir miyim? Otobüsten inerken Ferman'ı da böyle uyandırmıştın hatırlıyorum.
Özgür-Uyanmıyorsunuz abi.
Yağmur-Haklısın sanırım.
Özgür-Tabiki haklıyım.
Özgür'ün bu laubali tavrı beni güldürmüştü. Elimi yüzümü yıkayıp salona geçtim. Özgür ve benim dışımda kimse uyanmamıştı. Karnımın guruldamasıyla acıktığımı fark ettim. Ben bunu düşünürken salona Ferman girdi.
Ferman-Günaydın
Yağmur-Günaydın. Karnın aç mı?
Ferman-Hem de çok.
Özgür-Ekmek yok Ferman sen açmışsın çek eşortmanları git.
Ferman-Yahu niye ben gidiyorum sen benden önce uyandın sen git yorgunum ben.
Özgür-Valla ben de gitmem.
Yağmur-Tamam giderim ben. Sizin tartışmanızı daha fazla kaldıramayacağım.
Özgür-İyi misin sen?
Yağmur-İyiyim. Sadece başım ağrıyor.
İstanbula geldiğimizden beri bir türlü geçmeyen bir baş ağrım vardı. Büyük ihtimalle stres yüzündendi. Bunları düşünerek üstümü giyindim. Dışarıda hava çok soğuktu. Hızlıca ekmek aldım ve eve geri döndüm. Nedense biri beni takip ediyor gibi hissetmiştim. Eve döndüğümde herkes uyanmıştı.
Cihan-Yağmur iyi misin?
Yağmur-Evet,neden sordun ki?
Cihan-Yüzünün rengi atmış.
Özgür-Yok onun ten rengi öyle.
Cihan-Bu kadar açık renk değildi birkere
Yağmur-Birşeyim yok.
Cihan-Bu seferlik kabul ediyorum.
Ekmeği mutfak masasının üstüne bıraktım ve banyoya girdim. Gerçekten de yüzümün rengi atmıştı. İlk gördüğümde biraz korksam da 5 dakika geçtikten sonra yüzümün renginin geri gelmesiyle sakinleştim.
Ferman'ın Ağzından*
*******************
Kahvaltı masasına oturduğumuzda Yağmur daha iyi görünüyordu. Eve geldiğinde gerçekten kötü görünüyordu,fakat neden olduğunu anlamamıştım. Kendi içimde bu ve bunun gibi düşüncelere dalmışken Efe ve Cihanın konuşması dikkatimi çekti.
Efe-Bak buraya geleli sadece 1 hafta olduğunu biliyorum ama senin evinde olabildiğince az süre kalmamız daha iyi olur.
Cihan-Senin bu düşüncenden diğerlerinin haberi var mı?
Efe-Özgür dışında yok,fakat diğerlerinin de aynı fikirde olduğundan eminim.
Cihan-Ben değilim.
Efe-Özgür!
Özgür-Efendim?
Efe-Yahu ben kirası uygun fiyatta bir ev buldum da. Sence oraya taşınmamız daha iyi olmaz mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
maNga Evi
FanficmaNga'nın İstanbuldaki evinde yaşadığı şeyleri anlatan komikli hikaye.