Sevda'nın Ağzından*
***************************************
(Multimedia'nın orjinali siyah beyazdı bunu da ben editledim. Multimedia editi çok eğlenceli lö)
Pentagram işaretinin ortasında duruyordum. Korkudan titrememi durduramıyorum. Adamın okuduğu duaların ne anlama geldiğini anlamıyordum. Üşüyordum. Sırtımda Yağmur'un ellerini duruyordu. Sanki ruhlarımız birbirinden destek alıyordu.
İsimsiz-ANNE BEBEĞİNİ KURBAN EDECEK!!!!
Hafifçe irkildim. Elimdeki bebeğe tekrar baktım. Nasıl kurban edecektik ki?
Adam bebeği elimden aldı ve havaya kaldırdı.
İsimsiz-አቤቱ አምላካችን ፣ ሌሊትን በቀንም ቀንንም በሌሊት የሚጨምር ፣ ታላቅነትና ክብር ያለው ፣ በልግስናና በምሕረት የበዛው አቤቱ! እንደከዋክብት ያህል ብዙ ነፍሳት ቢኖሩኝ ሁሉንም ለሜፊስቶፌልስ እሰጣለሁ!
Yağmu'un elindeki mumu aldı ve bebeği yaktı. Yorulmuştum. Korkmuştum. Adam eğilip yanıma geldi. Eliyle çenemi tuttu.
İsimsiz-Umarım vicdan azabı çekiyorsundur. Çekmiyorsan sana saf acı vereceğim.
Mavi gözleri parladı.
Sevda-Bana istediğin gibi işkence edebilirsin. Bu beni korkutmuyor.
Adam büyük bir kahkaha patlattı.
İsimsiz-Neler yapabileceğimi bilmiyorsun aptal kız.
Tırnaklarını çeneme geçirdi. Canım acımıştı ama bunu belli edemezdim. Bir süre sonra beni bıraktı.
İsimsiz-Ruh görevini yerine getirecek. Hemen buradan gidin. Yoksa sizi Ekatrina'dan ben bile kurtaramam.
Yağmur beni kolumdan tuttu. Kendimizi zar zor evden dışarıya attık. Artık özgür olduğumu hissediyordum. Gözyaşlarım benden bağımsız akmaya başladı. Korkudan ağlıyordum aslında. Ölüm korkusundan. Onlar gözümün önünde iki kişinin canını almıştı. Ruhum çığlıklar içerisindeydi. Ya onların sataştığı tek kişi biz değilsek diye düşündüm.Onlar herşeyi yapabilirdi böyle. Peki polis neredeydi? Onlar ne yapıyordu?
Yağmur-Sevda sakin ol lütfen.
Yağmur'un bana sarıldığını hissettim. Onun yüzüne baktım,yorgundu. Üşümüştü. Ne yapacağımızı bilmiyordum. Ben de ona sarıldım. Artık yorgun düşmüştük. Diğerleri durmuş bizi izliyordu. Onlar umrumda değildi. Sadece Yağmur'a sarılıp ağlamak istiyordum. Onun benimle buluşma nedeni çok farklıydı aslında,doktoruydum ben onun. Doktorlar hastalarına aşık olmamalıdırlar. Fakat ben bunu başaramamıştım. Uzun süredir tanışmıyorduk ama bu duygular gerçekten vardı. Hissedebiliyordum. Ruhum bunu hissediyordu. Ah benim kırgın ruhum,ne hikayeler dinledin sen? Gerçekten de daha önce çok fazla şizofrenle yüzleşmiştim. Bana ne olduğunu asla anlayamıyordum ama umursamadım. Tek başıma kaldığım bu dünyada birinin elimden tutması bana gerçekten de iyi gelmişti.
****************************************************************************
1 Ay Sonra*
Bir ay sonra benim evimde toplanmıştık. Heryer darmadağındı. Tamamını doldurmadığım defterler,müzik cdleri. Hep dağınıktı evim. Normal bir durum olsaydı utanabilirdim ama şuanda umursamıyordum.
Ferman-Sizce peşimizi bıraktılar mı?
Sevda-Belkide
Efe-Geçen ay neler olduğunu hala idrak edemiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
maNga Evi
FanfictionmaNga'nın İstanbuldaki evinde yaşadığı şeyleri anlatan komikli hikaye.