Bölüm 4:Kimdir O?

145 12 39
                                    

Yağmur'un Ağzından*

*************************

Özgür ve Cem birşeyler söyledi ama sesleri çok boğuk geldi. Sanki suyun altından konuşuyorlardı. İkisini de umursamıyordum. Sadece önümdeki kız çocuğuna bakıyordum. Vücudu yara içindeydi. Ne olmuştu ona? Ah be küçük kız,ah be Kalihora. Kim ne yaptı sana? Hadi konuşsana. Haftalardır sadece bana bakıyorsun. Ben de sana bakıyorum. Lütfen konuş artık. Konuşmana ihtiyacım var. Artık beni delirteceksin. Yoksa gerçek değil misin sen? Hayır,bu olamaz. Ben seni nasıl görüyorum o zaman?  Artık beni üzmeye başladın. Sen konuşamıyor musun? Kafamda çok soru var. Lütfen cevapları ver bana.

Cem-Yağmur bana bak.Lütfen.

Bakmak istemedim. Sadece önümde duran küçük kıza odaklanmıştım. Başımı önüme eydim ve sakin olmaya çalıştım. Kalihoraya bunu yapanlara çok kızgındım. Başımı kaldırdım,Kalihora yoktu. Kendimi tutamadım,ağladım. Sessizce ağladım. O sırada Ferman ve Efe odaya girdi. Kendimi resmen çıplak hissettim. Odadan çıkmaya yeltendim ama Ferman beni tuttu.

Ferman-Yağmur...Ne görüyorsun sen? Lütfen,lütfen artık bizimle konuş. 

Çok utanıyordum. Kafamın içindeki minik kızı onlara nasıl anlatabilirdim ki?

Yağmur-Lütfen beni umursamayın. Kendi başımın çaresine bakabilirim ben.

Ferman-Yağmur lütfen kes şunu. Biz birbirimize destek olmalıyız. 

Gözyaşlarım daha da arttı. Koltuğa oturdum ve yüzümü ellerimin arasına aldım. Beni daha fazla böyle görmelerini istemiyordum,fakat ağlamamı durduramıyordum. İçim acıyordu. O küçük kız uzun zamandır benim tek destekçimdi. Artık o yaralar içerisindeydi ve ben onu koruyamamıştım. Kendime çok kızıyordum. 

Efe-Bak,seni asla anlatman için zorlayamayız. Fakat istediğin zaman seni dinleyeceğimize emin olabilirsin.

Yağmur-Lütfen çıkın.

Efe-Ne?!

Yağmur-Yalnız kalmak istiyorum.

Ferman-Öyle istiyorsan öyle olur.

Yağmur-Teşekkürler.

Ferman ve Efe hemen çıktılar. Özgür dışarı çıkacakken bir anda durakladı,bana baktı. Cem yanına geldi ve birlikte çıktılar. O sırada bir ses duydum ve arkama baktım. İşte Kalihora orada duruyordu.

Yağmur-Sana ne yaptılar?

Kalihora ağzını hareket ettirdi fakat bir ses duyulmadı. Yanına yaklaşıp elini tutmaya çalıştım. Tutamadım.

Yağmur-Benden kaçmanın nedeni ne?

Kalihora bana baktı. Sonra da başını öne eydi. Birkaç saniye sonra koşarak odadan çıktı. Arkasından gittim. Balkona doğru gidiyordu.

Balkona gittiğimde orada oturuyordu. Balkondan aşşağı baktı. Dışarıda kimsecikler yoktu. Kalihora bana baktı. Sonra da sandalyenin üstüne çıktı. Sonra da kendini boşluğa bıraktı.

Ferman'ın Ağzından*

*************************

Ferman-Off ben balkona çıkıcam.

Cem-Tamam.

Özgür-Yağmur iyileşecek mi sence?

Efe-Umarım.

Balkona doğru yürüdüm. Yağmur karşıda duran boş sandalyeye bakıyordu. Sonra balkondan aşşağı sarktı. Hemen yanına gitmek istedim ama kapı kilitliydi. Çok korktum. Yağmur geri sandalyeye oturdu. İçim rahatladı. Kapıya vurarak kendimi fark ettirmeye çalıştım. Bana baktı,eliyle susmamı işaret etti. Sinirlerim bozulmaya başlamıştı. Aynı zamanda korkuyordum da. Ya atlarsa diye düşünüyordum. Fakat hiçbirşey yapmadan oturuyordu. 

maNga EviHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin