Flashback
B. Özür dillerim evendim. Tanişalim ben Burak. Okuldan Zeynepin arkadaşiyim.
Ç. O öylemi memnun oldum.
B. Izninis olursa Zeynepi bugün ben Okula götürmek isterim.
Ç. Bilmemki şimdi. Neyse tamam ama Zeynep ayağini burktu ve iyi yürüyemiyor ona yardim edeyim.
B. Siz hiç zahmet etmeyin.
Burak arabaya doğru gider. Zeynep Burağin olduğunu bilmes. Burak gider Kapiyi açar.
B. Zeynep naber?
Z. Ne Burak senin ne işin var burda?
Flashback sonB. Seni Okula götürüçem güzelim.
Z. Nerden ben senin güzelim oluyormişum. Gelmiyorum seninle.
B. Iyi tamam bende Babana onlarin yokluğunda Keremde kalfidinği söylerim. Kim birlir neler yaptinis.
Z. Sen beni tehditmi ediyorsun?
B. Teklif tehdit değil. Şimdi o güzel ağzini kapatiyorsun ve benimle geliyorsun.Burak Zeynepi kendi Arabasina götürür.
Okula varmişlardir. Ikiside meçburen Kola kola girmişlerdir Zeynepin ayaği yüzünden. Girişleriye bütün gözler onlara odaklanmiştir. Kerem dahil.
K. Noluyor lan orda?
C. Ya abiçim bir sorun çikmasin.
K. Çan çek o elini hemen.
Çan geri çekilir. Yağmurun yanina gider.C. Yağmur nololdu bunlara böyle. Yoksa berraberlermi.
Y. Ya bende bilmiyorum gerçekten
C. Yağmurrr!
Y. Amam iyi tamam anlatiyorum bak şimdi ....Kerem yanlarina gider hemen.
K. Noluyor lan burda
Z. Kerem dur yapma.
K. Zeynep sen sus seninle sonra konuşağaz. Gelelim sira sana Burakbey.
B. Kerem sen tipiş tipiş arkani dön ve git.
K. Sen kim olduğunu saniyorsun lan ha?!
B. Zeynepin yeni sevgiliside diye biliris.
Kerem ve Zeynep dahil şok içindeler.
K. Nediyorsun lan sen?
B. Inanmiyorsan Zeynepe sor.
K. Zeynep?Zeynepin ağzinda.
Alahim napiçam şimdi ben. Lanet olsun Burak. Ondan Nefret ediyorum. Ben nasil diyeçem bunu Kereme. Napuçam şimdi. Hayir bari doğru olsa. Ben yapamiçam hayir Keremden başkasiyla beraber olamam. Ben Kereme aşiğim. Ama yapmasam Burak herşeyi Babama anlatir. Meçburum.Z. Evet doğru Kerem.
K. Ne?
Z. Duydun işte. Senle ben öyle birşey yok anladinmi.
K. Zeynep sen iyi misin.
Z. Evet iyim Hayatimda dahha iyi olmamiştim.Kerem duraklar birden. Önçe Burağa sert bir yunmuruk patlatir yüzüne.
Ve öyle gider.Zeynpe arkasindan yaşli gözlerle bakar.
Evet biliyorum kisa bir bölpm oldu. Bidahaki daha uzun olaçak. Iyi okumalar