OKUL

864 18 0
                                    

Zeynep Arabadan iner annesine babasina hohcakal der.
Zeynep: Hadi öptüm ikinizide
Cihan ve Demet: Bizde seni Kizim.
Cihan: Iyi dersler Kizim. Hocalarini iyi dinle.
Zeynep: Tamammmm (arkasini dönerkende gözlerini cevirir)

Zeynep Okula girer. Zeynep Okula tabi daha yeni başlamiştir. Geleli 2 Hafta bile olmamistir. Daha Arkadaş edinememiştir.
Okulda büyük bir sesislik vardir. Herkes fisildamaya başlar. Zeynepin duyduğna göre Kerem Safaroğlu gelmiş. Herkes ondan cok korkar. Zeynep cok duymuştu adini ama hiç görmemişti.
Zeynep Kantine gider. Keninde bir Kahve alir. Giderken birisine çarpar herkes korkmuş ve şoka girmis gibi bakar.

Zeynep: Ya cok pardon ya gerçekten yanlişikla oldu.
Carptigi KEREMDIR
Kerem: Seni kimisin Kizim ha. Önüne baksana salakmisin sen. (Fean bagirir Zeynepe ve gitikce üzerine gider)
Zeynep: (kekeliyerek) b be be ben sadece....
Kerem: Ne oldu? Dilinimi yutun. Bunu hesabini cok fena ödeyecksin anladinmi beni.
Kerem birden sirtir.

Vaaay vay vay sen Okulun yeni Inegesin desene ( alay ederek gülmeye başlar)
Arkadan herkes gülmeye başlar.
Sonra Kerem gider. Zeynep adeta Taşa dönüşmüs gibi.
Herkes Zeynepe bakar ve gülmeye devam eder. Zeynep ağlayara Kizlar tualetine koşar. Arkasindanda Yağmur adli bir kiz gider. O da Zeynep gibi daha yeni gelmiştir.
Zeyneo ağlamaya devam eder.
Yağmur gelir.
Zeynep: Sende kimsin
Yagmur: Adim yağmur yanliş kişiye çarptin.
Zeynep: (biraz gülümseyerek) farkindayim. ( sonra yine üzüntülü) Ya niye böyle yapti yanlisikla oldu gercekten. Ben herseyi yeniden yaşamak istemiyorum.....
Yağmur: Evet biliyorum ama...(duraklar) neyden bahsediyorsun sen
Zeynep: (birden basini kaldiiri) ( tedirgin bir sekilde) eeee hiiiic öylesine demistim boşver
Yagmur: hi tmmm her neyse sunu bilki

bu Kerem Safaroğlu. Insanlardan Nefret eder. Herkes ondan korkar. Onun bir kişiden korkmadigi varsa oda babasidir. Cok sert birisi ama bize hep iyi davarni öyle kötür birisie degildir aslinda. Annesini ve Ağabeyini trafik kazasinda kaybetmiş.
Zeynep: (göz yaslarini silerek) iyide bir insan baskasina bunu yaparmi ya. Ne bicim Insan bu tamam anliyorum ailesine sevdigi kisileri kaybetmis. Ama olsun yinede böyle yapmamaliydi.
Yagmur: Gelde bunu ona anlat. Neyse sen onu kafana takma. Hic muhatapda olma. Zaten o fazla okula ugramas.
Zeynep: öylemi niyeki?
Yagmur: cünkü genelikle Evde ders alirda ondan. Okulda fazla gözükmesz. Gözükürsede sen ona gözükme tamami.
Zeynep: Tamam birdaha gözükmem O Oküze zaten.

Benim Olsan?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin