Zeyneple Yagmur Tualetten ciktiktan sonra dogruca sinifa giderler. Tam kapidan icer girerken karsilarinda Kerem sinifta öyleye oturuyor.
Zeynep şoke girmiş bir yüz ifadesyile Kerem bakiyordu. Kermise....
Kerem: Ne var ne bakiyorsun öyle (zeynepe ters bir tepki vererek)
Zeynpise kafasini egerek siraya oturdu yagmurda yanina. Sonra Hoca icer girer herkes ayaga kalkar. Sadece Kerem oturu kalir.
Hoca: Kerem kalkarmisin lütfen
Kerem hic yanit vermeden kafaasini baska tarafa cevirdi.
Hoca: Kereeeem duymuyormusun beni cabun ayaga kalk.
Bütün sinif. Kereme bakar. Simdi dedgimi yapmasan Babani haberdar ederik ina göre
Kerem bunu ilk duydugu an derki..Kerem: Ufff tamam ya dumamişim
Hoca ters bakislar atar Kereme.
Herkes yerine oturur.Hoca: Tamam cocuklar bu sene sizin icin cok önenli. Hepinize bir proje verecem ve siz bi partnerle bunu okulun son gününe kadar yapacak sonrada sunucaksanis.
Zeyneple Yagmur birbirlerine bakarlar hemen tabi. Gülerler. Taki Hoca diyene kadar....
Hoca: Yanliz Partnerleri ben secicem ona göre.
Sinif: yaaa ama hocam
Hoca: amasi mamasi yook ben secicem okadar. Bunuda kurayla yapacagiz. Hepinizin Sirasina bir kagita yazilmis isimi vercem.
Hoca yagmura gider yagmur ceker ona Can kilic gelir.
Yagmur: uf malesef Zeynep olmadi? (Üzülerek)
Zeynep: Ne yapalim birsey olmas.
Sira zeyneple Kereme gelir. Ikisi birden Torbaya el atarlar. Elleri birbirlerine deger. Gözlerinin icine bakarlar hemen cekrler ellerini.
Zeynep ceker ve sok olur.
Yagmur: Ne oldu kim cikti sana?
Zeynep: yagmur? bana kerem cikti.
Kerem: (bagirarak) ne olduuuuu begenemedinmi inek kizi. Aylay eder
Sonra Zeynep bir hicimla ayaga kalakar ver der....Zeynep: Bana baksana seni zengin züppesi. Bana böyle davranamsin anladinmi beni ben buraya ayni seyleri yasamak icin gelmedim anladinmi. Bana böyle davranmaya hakkin yok. Tamma gecmisinde kötü...
Tam Zeynep devam edecken KEREM bir hicimla ayaga kalkar
Kerem: Sen kimsin ya senin benim gecmisim hakkinda hic bir fikirin yok tamami öyle karsima gecipte bana böyle trip atamasin. Sen kendini ne saniyorusn haaa. Söylesene sen gercek acinin ne oldugunu biliyorumusun bilmesin tabi.
Kerem o anda zeynepin Kolunu tutar ceker disariya götürü ve Okulun tabelasini gösteriri.
Kerem: bunu görüyürmusun ne yaziyor burda ha....
Zeynep agzi acik gözlerinden yaşlar süzülerek duru keremin karsisinda kerem hala kolunu baya sikar aci cekerek bagirmaya baslar.
Zeynep: Kerem lütfen birak Kolumu canim cok aciyor lütfen aaah.
Kerem: Soruma cevaaap ver ( yüksek sesele bagirir)
O sirada yagmur yagmaya baslar havada kararir
Zeynep: Ya tamam SAFAROGLU yaziyor.
Kerem: aynen öyle simdi kulaklarini ac ve beni iyi dinle. Bu okulun sahibi benim burada benim sözüm gecer. Birdaha öyle önüme gecip bana trip atma anladinmi beniiii
Kerem zeynepin kolunu birakir onu yagmurda disarda öylece birakir. Zeynep yüksek sesle aglamaya baslar. Yagmur gelir zeynepi alir iceriye sarili tesseli eder. Zeynepin Koluysa baya morarmistir ve hala cok agrisi vardir. Yagmurla Zeynep okul doktoruna giderler.
Doktor Zeynepe sorar.
Doktor: nasil oldu bu böyle baya morarmis.
Zeynep: yok birsey olmafi düstüm
Doktor: tamam neyse ben Kolunu bir sariyim birde krem veriyim. Bunu hegün sürersin.
Zeynep: t ta tam tamam (kekeler)
Yagmur: ya anlatsana ne oldu. Hadi ya catlicam
Zeynep: Yagmur gercekten konusacak durumda degilim lütfen baska zaman. (Sesik bir sesel der)
Yagmur: iyi tamam peki canim sen eve git dinlen.Bibirlerine srilirlar Zeynep eve gider.
Evde annesi ve babasi tedirgin bir sekilde dolanip durdurlar.Cihan: kizim nerdesin sen bu saat kadar.
Demet: evet zeynep nerdesin bu saate kadar sen okadar merak ettik seni.
Zeynep: ne ya okul daha yeni biti bende yürüyerek geldim a a
Zeynep bir hcimla odasina cikar. Annesiyle Babayiysa arkasindan ona bakarlar.