Aşkin kırıntıları.

711 17 0
                                    

Zeynep Keremlerin Evinin önünde bekler. Birden Keremin Babasi gelie.
Ahmet Safaroğlu: Merhaba kücük Hanim.
Zeynep: Merabaa ?
Ahmet.S: ahhh Pardon kendimi tanitayim. Ben Ahmet Safaroğlu. Keremin Babasiyim.
Zeynep: öyleymi menun oldum. Bende Zeynep Keremle bir okul prjemiz var. Onun icin gelmistim kendi istesmisti projei burda yapmamizi.
Ahmet.S: Haaa öylemi Kerem ve Ders. Hic birbirne uyum saglamayan iki seydir. O kolay kolay bir projeyle bukadar alakadar olmaz aslinada...

Her neyse Kerem gelir simdi zaten icer gek beraber birer Kahve iceris.
Zeynep: Cok sagloun ama gercektrn bekleyebilirim size zahmet olamsin birdaha.
Ahmet.S: Yok canim hic olurmu öyle sey ne zahmeti birdaha dumayayaim sakin. Cok kirilirim.
Zeynep: Iyi tamam peki geliyim o zaman.
Ahmetle Zeynep iceri girerler birer Kahve icip sohpet ederler.
Ahmet.S: Keremde gelmedi daha en iyisi arayim senide bekletti.
Zeynep: Yok hic gerek yok gercekten. Gelir simdi. Benim acelem yok.
Ahmet.S: Iyi tamam peki (gülümseyerek) Annen ve Babanala tanistim bu arada. Harika Insanlar. Sana cook deger veriyorlar belli.
Zeynep. Sagolun onalri cok seviyorum onlar beni haytaki tek dayanagim onca seyden sonra....
Ahmet.S: Neyden sonra
Zeyneo gecmise dahil bir Hayal kurar. GÖLYAZI OKUL: Zeynep salak seni sen tam bir aptalsin. Kiz ögrenciler Zeynepi alir ve odaya tikar. Kücük bir odadir. Zeynep saatlerce icinde kalmism. Taki onu bulana kadar. Bayilmis bir durmdayi bir genc adamin kucaginda hastaneye tasiniyordu....
Simdiki Zaman:
Ahnet.S: Zeynep, Zeynep kizim iyimisin.

Zeynep basini sallar
Zeynep: evendim iyim iyim öyle daldim bir an
Kerem gelir
Kerem: Baba Zeynep ne yapiyorsjnu.
Ahmet.S: Hosgeldin Kerem bekletin Kizi baya sohbet ediyorduk öyle.
Kerem: Özür deilerim Baba istemden oldu
Ahmet.S: Birdaha olmasin SAFAROGULARI asla gec kalmazlar anladinmiiii!!!!
Kerem: anladim Baba.
Zeynep şok olmustur Kerem gercektende Babaaindan baya korkuyor saygisida baya büyük. Keremi böyle görmekde varmis.
Zeynep gülmeye başlar
Kerem: zeynep biz odama gidp projeye calislalim.
Zeynep: Peki. Tekrar sizinle tantistifma cok memnun oldum evendim.
Ahmet.S: Bende Kizim. Insallah birgün yine görüsces.
Zeynep gülümser
Kerem: Baba izninle
Ahmet.S: Elbette Kerem siz gidin.

Kermin odasi.
Kerem: niye güldün orda cokmu komikti. Söylesene
Zeynep: Ben....
Kerem: noldu donup kaldin. Okulda senin icin yaptiklarimi sakin iyi niyetime sayma bunalrin helsini Babamin gözüne girmek icin yapiyorum anladinmi. Sakin am sakin bos bos hayellee kurma o kücük Kafanda anladinmi beni?
Zeyneopherlde su anda hayatini sokunu yemistir ama bu niye okadar Zoruna gidiyordu anlmadi aslinda umrunda olmamasi gerkiyordu. Herneyse.
Kerem: Tamam neyse unut gitsin hadi su sacma proje baslayalim. Hadi
Zeynep: Tamam hadi.
Zeynep montunu cikarir koltugun üstüne koyar.
Zeyneo Kolumu yanlisiklar Sandalyenin kenarina vurur. Bagirmaya başlar.
Zeynep: aaaah uf yyaa
Kerem: ne oldu?
Zeynep: hi sey yok birsey ya kolumu sandalyeye vurdumda ondan.
Zeynep sargiyi belli etirmemeye calisir. Gömelginin kollunu daha uzatir.
Zeynep: iyi tamam hadi baslayalim. Öncr ne yapalim. Bence öncelikle internete gkrelim biraz bilgi toplayalim okaymi?
Kerem: Uf tamam.... duf bi dakika bir dakika... (garip ve sasirmis) sen ne zamandan beri okay diyorsun. O bikere benim lafimdi hep.(beli etirmek istemez ama siritmaya baslar)
Zeynep: ya ne diyecem öyle aklimda kaldi bende söyledim. Uf neyse hadi şu lap topu bare acta...
Kerem: uff tamam tamam
Zeyneple Kerem arastirmaya baslarlar. Ikisininden kafalari Ekranan yapisti yapsacak aynanada. Kafarlarini birbirlerine cevirirler. Göze göze gelirler donuk gibi kalirlar öyle bir an. Sonra Zeynep kendini birden geriye ceker. Kerem sasirmis gibi kafasini sallar.
Zeynep: eeee tamam ne buldu.... bence bunu alalim demi...konuyu degistirmek ister.
Kerem: hihi bunu aliris (oda ayni sekilde konuyu gegistirir)
Ikiside arastirmalari yapiyorlar biryandan gülüyorlar beraber. Internette komik seyler görüyorlar. Zaman gectikce geciyor. Birden Zeynepin Telefonu calar.
Zeynep: ya pardon telefonum caliyor.
Kerem: tamam sorun degil
Zeynep: evendim anne
Demet: kizim nerdesin sen. Saatlerdir ordasin hayir tamam ahmetbey gelip izin istedi ama bukadae fazla. Yeter kaldin eve geliykrsun cabuk. Yada dur biz seni alicas.
Zeynep: uf anne hayir ya. Gerek yok zaten beni birakcaklar
Zeynep Kerem bakar . Kerem bir tebessüm gösterir.

Ya bak gercekten gelmenize gerek yok az kaldi zaten bir saate kadae gelirim tamam?
Demet: kiz sen var ya. Iyim tamam tamma. Yinede gec kalma.
Zeynep gözlerini cevirir. Keremin hosuna gider Zeynepin bu tavirlari ve ona bir gülücük atar
Zeynep: tamam anne ufff
Zeynep Telefonu kapatir
KEREM: Ne oldu Zeynep.
Zeynep: annem iste yine stres yapiyor. Baya eniseleniyor
Kerem: niyeki burdasin sonucta
Zeynep: ya evet ama olaylardan sonra... e biraz sey iste neyse bosver
Kerem: ne olaylari?
Zeynep: sey e ya gercekten önemli degil. Biz devam edelim lütfen
Kerem: yani istiyorsan anlata bilirsin sorun yok. Ben dinlerim.
Zeynep: Yok hayir gerek yok sagol yinede.
Ikisde baslarini eger.
Kerem: iyi tamam nasil istersen
Zeynep gülümser
Kerem: ya bak bence bugünlük yeter. Zaten baya calistik
Zeynep: e evet bencede yeter

Ben gidiyim o zaman artik.
Zeynep tam kalkarken Kerem zeynepin Kolunda birsey sarktigini görür. (Sargiyi görür)
Kerem: Zeynep?
Zeynep: evendim?
Kerem: O Kolundaki ne?
Zeynep sargiyi fark eder hemen gömlegini icine dogru iter.
Zeynep: hic ya hic birse gömlegiden bir parca.
Kerem: Zeynep gömlerigin bikere okadar beyaz degil. Bana Kolunu göster
Zeynep Kolunu geri ceker.
Zeynep: ya yok hayir birsey yok gercekten.
Kerem: zeynep birdaha söylemicem sana Kolunu göstee dedim. Ve birdaha tekrarlamicam
Zeynep masum masum Kerem bakar.
Kerem: zeynep bakma bana öyle. Hadi göster
Kerem daha fazla bekleyemez ve Zeynepi kenide ceker. Koluna bakar.
Kerem sargiyi acar. Ve kolundaki koca morlugu görür. Daha kötüye gitmis.
Zeynep: ya Kerem acma ya lütfen.
Kerem: zeynep noldu koluna ya. Bu cok kö....

Dur bekle ben yaptim bunu demi.
Kerem şaşgin ve aciyan Gözlerle Zeynepe bakar .
Zeynrp: Ya Kerem tamma sorun degil.
Kerem: ya ne demek sorun degil basbaya morarmis. Doktora gitinmi.
Zeynrp: evet okula gitmistim. Krem yazdi ama unutuyorum sürmeyi. Daha cok morarmis

Ya dur bir dakkika sen niye endiseleniyorsunki bu kadar.
Kerem ne deiycegini bilmez. Hatta niyr bu kadar endiselendigini anlayamas.
Kerem: ne endiselenicem Kizim senin icin ya. Iyiki bir sorduk. Ben Insanlara acimam. Cünkü hic kimse acinmayi hak etmiyor. Onlara acidigin an sen acinacak duruma gelirsin.

Tamami?
Zeynep susar ve birsey demez.
Zeynep: tamma madem Insanlar umrunda degil hic biseye deger vermiyorsun. Niye Babandan bu kadar korkuyorsun.
Kerem: Bak Gölyazi Elmasi senin hic birseyden haberin yok. Okay? Babam benim bu hayatta tek güvenbilecegim Kisi. Cünkü o ne cektiyse bende aynisini cektim. Bizden baska bizi kimse anlayamas. Hic kimse aci ne olddugunu bilmez. Gelip sana acirlar ama hic bir b....tan anladiklari yok. Anladinmi.
Zeynep: öyle diyorsun ama sen baska Insanlarin mazilerini bilmesin. Iclerinde birikmis Acuxu bilemesin. Tamami? Sen ne saniyosrun kendini ya. Sadece seninimi aci cektigini saniyorsun. Biliyormusun asil senin hic birseyden haberin yok. Ama ne anlarsinki sen zaten. Sen Insanlardan Nefret ederain öyle degilmi.
Kerem ne diyecegini sasirir. Birden Zeynepin üzerine dogru gider. Zeynep geriye dogru gider. Ve tam giderken takilir yere düsüceken. Kerem sonanda tutar. Ama yinede yeterlice siki tutmaz ve ikiside yere düser. Zeynep Kerem altinda kalir. Keremin Iki Kolu Zeynepin Basinin yaninda kenindi tutmus. Ikiside göz göze gelir. Kerem Zeynepin yüzüne gelmis kücük kivrcigini yüzündrn alir. Öylece kalirlar. Keremise gidikce Zeynepe yaklaşir. Tam öpmek istiyince Zeynepin telefonun calar. Ikiside sanki hypnostan cikmis gibi kaflarini salayip kendilerine gelirler. Kerem Zeynepin üstünden kalkar.
Kerem: Elini ver
Zeynep elini uzatir.
Kerem Zeynepi yukari ceker. Ikiside ayaktadir. Keremise hala elini tutmus birakmiyordur.
Zeynep: eeeh Kerrm Elimi birakirmisin.
Kerem eline bakar birden ceker.
Kerem: ha e sey pardon.
Zeynep: tamam o zaman ben gidiyim artik.
Kerem: Okay. Ufuk seni biraksin.
Zeynep: ya gercekten gerek yok ben Taxiylede giderdim aslin....
Zeynep Keremin ona kizgin bakişlarini attigini gördü ve susut.
Kerem: Zeynep Ufuk seni birakicak. Anladinmi?
Zeynep: A anladin
Kerem: (siritarak) güzel. Işte böyle laf dinle. Gölyazi Elmasi. Okay
Zeynep gider ama gitmeden önce Kerem hohcaklar demek ister. Bunuda nasil yapacagini bilemes...
Zeynep: eeeh tamam o zaman gidyiorum görüsürürs.
ZeyKer birbirine bakarlar.

Zeynep Kereme birsey demeye firsat vermden Odadan cikar.

Benim Olsan?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin