Veeee işte yeni bölüm biliyorum çok bekeltiyorum ama gerçekten hiç zamanım yok yoksa yazarıdım. Tekrardan söylemek istiyorum benim türkcem zayıf. O yüzden hatalarımın kusuruna bakmayın lütfen. Umarım yinede beğenirsinis. Iyi okumalar. Votelersenis çok sevinirim:)
Keremle şirketen çıktık nihayet. Ikide bir parmağımdaki yüzüğe bakiyordum. Gerçekten oldumu bu. Evet gerçekti. Keremle bir ömür gecirmeye hazırdım. Hala inanamıyordum
"Bugün napalım güzelim"
"Bilmemki napsak. Aaah aklıma bir fikir geldi"
"Neymiş o Zeynep hanım"
"Balık yemeye gidelim"
"Olur tamam tanidiğim çok iyi bir balık restoranı var. Oraya gideris"
"Hayır hayır benim tandığım çok iyi birtane var. Oraya gidelim"
"Iyi tamam"
Keremle beraber istediğim balıkçıya yol aldık. 20 dakkika sonra vardık
" eeh nerde"
"Işte karşında"
Evet Keremi öyle şık bir restorana getirmedim.
"Hadi gel"
Keremin şaşkın tavırlarına bayılıyordum. Keremin hala fark etmediği balıkciya doğru yürüyorduk
"Naber Hikmet abi"
"Oooh Zeynep kızım hişgeldin"
"Hoşbulduk abicim. Sen bize şurdan iki ekmek arası ver. Yanınada iki ilmonata"
"Tabi hemen hazırlıyorum"
Keremle beraber gidip kendimize masa seçip oturduk iskemiyelere.
"Noldu Kerem"
"Eeeh Hiç. Sen burayı nerden biliyorsun"
"Öyle canim sikildiğinda gelip buraya deniz kenrında baliğımi elime alıp yerim. Garip biraz demi?"
"Bende seni bu yüzden seviyorum Zeynep. Farklı olduğun için"
Kereme gülümsedim o sıradada balıklarımiz ve limonatalarımızda geldi.
"Buyrunus evendim"
"Sağol Hikmet abi"
"Kızım bu genç bey kim"
"Ha tanıştırıyım Hikmet abi Kerem. Kendisi sözlüm olur Kerem bu Hikmet abi"
"Öylemi hayırlı olsun vallah Zeynep gibi bir kızı bulmuşsun ya. Şanslısın oğlum"
"Hemde çok"
"Neyse hadi size afiyet olaun"
"Sağolun"
Hikmet abi yanımızdan ayrıldi. Bende gülmeye başladım
"Noldu Zeynep"
"Hiç ya öyle neden bilmiyorum ama aklıma seninle ilk tanışmamız geldi"
Keremde o an tutamadı kendini ve güldü
"Evet o zaman birisi gelip deseydi Kerem Zeynep senin hayatının aşkı oluçak. Hiç inanmazdım"
"Bende öyle. Ama hayat işte. Bir bakmışsın zamanında düşman olduğun kişi sana evlenme teklifi etmiş"
"Öyle ama olanların hepsi iykide olmuş. Yoksa ne bileyim heralde biz ikimiz diye bieşey olmazdı o zaman"
"Evet öyle"
Artık baliklarimizi bitirip ve arabaya binip gittik"
" Güzelim bize gelsene"