Öncelikle Merhaba Hikayemi okudugunuza cok mutluyum hatalrim icin kusuruma bakmayin lütfen. Türkcem biraz Zayifda ondan. Hikaye yazmakta biraz teçrübesizim ama elimden geleni yapiyorum. Sizde Yorulmarinizi eksik etmesinis umarim.
Zeynep Ufuk tarafindan eve birakildi. Zeynep evine girer. Ve tabi sinirli bir anne baba manzarasiyla karşilaşir.
D: Kizim nerdesin sen, saatlerdir ariyorus. Seni en son telefonuda kapatmişsin.
Z: Tamam Anne ya abartin iyice sende alahala ya ufff
Zeynep gözlerini çevirir.
C: Kizim annen hakli bak birdaha olmasin.
Z: Tamam Baba olmaz birdaha. Hem zaten söförleri birakti.Neyse ben Odama cikiyorum size iyi geceler.
D C: Tamam Kizim iyi geceler.Keremlerin Evi
Keremin agzindan:Niye cikaramiyorum Zeynepi aklimdan her defasinda Yüzü O gülüşü Aklimda canlaniyor. Zeyyepin benim üstünde çok fskrli bir etki yaratti. Onu istemeye başlayiorum, ama bu başka bir istek anlatilmayacak kadar garip bir his. Ama bir yandan ondan nefret edesimde geliyor. Nediyorim ben ya ben Insanlardan Nefret ediyorum. Zeynepe falan aşik değilim. En fazla bir istek duyarim ama o kadar.
Kerem çekmeçeden bir Kağit alir çizmeye başlar. Ne çizdiğinj bikmez. Sonra eserini bitirdiginde şaşkin şaşkin bakar. Zeynepi çizmiştir. Kerem şaşkin olsada yüzünde bir tebessüm oluşur.
Keremin ağzindan.
Ne olursa olsun Zeynepe karşi ne hislerle bağli olursam olayim. Asla söylemem. Ben Kerem Safaoğluyum Insanlardan Nefret ederim. Birdaha Sevgiye Saygiya bulaşmam bukadar.
Ayni hatayi yapmam yapamam birdaha. Zeynepe karşi farkli davranmayacagim beni nasil taniyorsa öyle kalacak.
Sabah olmuştu Zeynep kalkip eleini yüzünü yikadi. Uniformasini giydi annesyie babasiyla Kahvalti yapip cikti. Kendi başina Okula doğru Yol aldi. Babasi nihayet izin verdi yanis gitmesi.
Zeynel Okul Kapisina yanaşmiş içeri giriyordu. Bahçeden girerken bir Korna sesi geldi arkadan. Çekilsene şurdan Gölyazi Elmasi.
Evet sizce kim olabilirdir bu? Tabikide Kerem. Hemen kenara çekildim arabayla gecerken bana derin bir bakiş atti Kerem. Hiç aldirmadan içeri girdim. Yağmur karşimdaydi.Y: naber Zeynep iyimisin dün Keremlere gitmişsin. Anlatsana ne oldu? Ne yaptiniz? Ne konuştunus? ( merakli sorar)
Z: ayyyy Yağmur bir dur birakta Nefes alayim alahala. Almesin sende yani. Hayir canim ne olacak gittim projeye çaliştik o kadar. Başka ne olabilirdir Zaten.
Y: vallah bilmem artik yani.
( yandan yandan sitir)
Z: yağmuuuuur ( bağrarak)
Y: üf tamam ya kizma hemen. Hadi gel derse gidelim.
Zeyneple Yağmur Okul Koridorlarindan Sinifa doğru gider. Girerler Sinifa. Tabi Keremde ordaydi. Zeynep yerine otutur. Hoça içeri gelir yanindada bir oğlanla gelir 19 20 yaşlarinda. Belliyide benden baya büyüktü.
H: Herkes buraya baksin. Bu yeni ögrençimis Burak Soy artik bizim Sinifta.Burak sen istedigin yere otur.
B: Okay ( sirita sirita sirasina oturur)Burak sinifa bakar gözü Zeynepe çarpar siritmaya başlar. Keremise bunu hemen fark eder ve Buraga kötü bakişlarini yöneltir.
Burak Yağmura doğru gider
B: Selam ben Burak açaba oradan kalkarmisin. Burasi Çam tarafi benim işik görmem lazim.( maksadi Zeynepin yanina oturmak)
Y: Ehhh T t t tabi kalakarim
Yagmurda Buraga kapilir resmen.
Ve dedigini yapar. Can bu durumdan bayaaa rahatsis olur.
Burak Zeynepin yaina oturur.
Zeynepise şaşkin şaşkin bakar.
Burak siritmaya devam eder. Ve Zeynepe elini uzatir.
B: Selam ben Burak.
Zeynep tam elini uzatacaken Kerem araya girer.
K: Bana bak o elini çek yoksa kirarim. Anladinmi beni.
B: yok ya oldu başka. Sen kimsin be. Babanin Okulumu burasi.
Kerem önçe gülmeye başlar bir hüçümla ayaga kalkar Buragi yakasindan tutar ve duvara doğru yapiştirir.
Z: durun ne yapiyorsunus ya.Kerem dur
Zeynep Keremi durdurmaya çalişir.
K: bana bak benim adim Kerem Safaroğlu. Ve evet burasi Babamin Okulu.
Ne yapaçaksin şimdi.
B : Sen görürsün anladinmi sen Kerem Safaroğluysan bende Burak Soyum benim Babmin Holdingiyle sizin Okulu ezer geçeris be.
B : sen öyle san. Ben senin o b....k holdinginide alir başina yikarim. O kadar
H: Yeteeer (bağirir) oturun yerinize hemen.
Ikiside oturur yerine Zeynepte Keremle Buragin arasinda kalir oturur.Zeynepin ağzindan
Kerem niye öyle saldirdi Burağa ya anlamadim. Onu bukadar sinirli görmemiştim.
Bunun icin sevinsemi endişelensemi bilemedim.
Uf bir bu eksikti ya NEDEN?