Itiraf

507 14 0
                                    

FLASHBACK
Z. Ya Kerem ben sana derdimi anlatim. Sana güvendim swn beni soktuğun duruma bak ya. Hem senin Burakla derdin ne ya. Söylesen bir.
K. Derdim falan yok.
Z. Niye o zaman bana karişiyorsun ya. Niye bana birden bire böyle davraniyorusn. Daha ilk günlerde benden Nefret ediyordun. Noldu birden söylesene.
Kerem susar.
Z. Ya Kereeeem!!!!
Kerem birden Zeynepi kendine çeker ve öper.

FLASHBACK SON

Kerem gittikçe Zeynepi daha derin öpmeye başlar. Zeynepise biran kendini Kereme birakir. Zeynep Kendini çekmek ister Kerem müsade etmes. Bir uzun öpüşmeden sonra. Ikiside nefes nefese kalip alinlarini birbirine dayarlar.
K. Işte bu yüzden Zeynep. Anladinmi şimdi.
Zeynep başini kaldirip Keremin gözlerine bakar.
Z. K-Kerem
K. Şşşt Zeynep sus birşey deme bozma bu ani. Ki zaten bu ani çok uzun zamandie bekliyorum.
Kerem Zeynepe siki siki sarilir Zeynepte ona sarilir.
Birbierine bakarlar. Ve gülümserler.
Ikiside o çok güzel dağ evine girerler. Içerisi çok güzel döşenmiş deri Koltuklarla dolur bir kaminle ve bir Amerikan usülu Mutfakla döşenmiş. Zeynep gider Koltuğa oturur. Kerem gider yanina oturur.

K. Zeynep bak sana ilk ve son kez diyorum. O Burak b.......kuna yaklaşmayaçaksin anladinmi.
Z. Kerem biraz abrtiyorsun bençe ben ona çevabini veririm.
K. Zeynep bak. Kerem Zeynepin Kafasini iki elinin arasina alip saçini arkaya iter. Bak güzelim herkes benim sana davraniğim gibi davranmas. O pisliğin ne yapaçağini belli olmaz. Anladinmi lütfen dinle beni.
Z. Zeynep başini eğer utangaç bir şekilde.
Tamam
K. Zeynep bak billiyorum bu çok ani oldu. Ama senin benim üzerimde çok farkli bir etkin var. Sen bana iyi geliyorsun beni olmam gereken kişi yapiyorsun. Seni tanidiğimdan beri hayatim değişti. Sen beni yillardir olduğum o Karanlik kuyudan çikardin. Ve biran olsun elimi birkarsan ben yine o karanliğ düşerim.

Z. Kerem ben bunu yapabilmiyim bilmiyorum. Sen çok farkli bir Insansin. Birgün Kalbimi kirmandan korkuyorum. Bana kizmandan. Senin yapa bileçeklerinden korkuyorum. Ben hep korkutm haytimda. Ne zaman birsine güvendiğimde beni hep yerle bir eti. Hep öyleydi.
K. Zeynep bu olmayaçak bak bana gözlerime bak.
Zeynep başini kaldirip Kerem bakar.
Ben seni asla inçitmem güzelim. Güven bana. Seni hep koruyaçam. Seni asla yanliz birkmiyçam. Seni heo seviçem. Zeynep anlasan ben sana Aşiğim ben sana çok aşik oldum. Ama sen istemesen olmaz tabi. O zaman birşey yapamam.
Zeynep bir an düşünür ve kalkip Kerem çok siki sarilir. Kerem sevinçten gülmeye başlar. Ikisde gülerler. Kerem Zeynepi kuçağina alir döndürmeye başlar. Zeynep kahkalar atar.
Z. Aaah Kerem dur lütfen. Düşçem.
K. Zeynep biliyorsun değilmi şuanda beni dünyanin en mutlu erkeği yaptin.
Seni seviyorum hemde çok.
Z. Bende seni seviyorum Kerem. Biliyormusun seni ilk gördüğüm andan beri sevdim. Ama kendime itiraf edemedim. Çünkü beni çok kirmiştin.
K. Artik olmayaçak senin seyende başka bir Insan oluçam.
Kerem Zeynepe küçük bir Öpüçuk kondurur.
K. Bak aklima bir firkir geldi. Seninle Mutfağa girip Yemek yapalim.
Z. Aaa çok güzel olur.
Evet yapalim.
Zeynepin bu çoçuksu hali Keremin hoşuna gitmişti.
Ikiside Mutfağa gittiler.
K. Söyle bakalim Zeynep Hanim en sevdiğin Yemek ne?
Z. Spaghetti.
K. Peki tamam o zaman. Başlaylim.
Ikiside Mutfağin içine düşmüs Yemek yapiyorlar. Zeynep Sosu hazirlarkan. Kerem arkasindan gelip Beline sarilir. Zeynep küçük bir çiğlik atar.
Z. Aaaaah güler.
K. Nasil gidiyor.
Z. Tamam oldu Masaya geçe biliris.
K. Okay Zeynepin yanağina bir öpüçük kondurur.
Ikiside Masaya geçmiş yemeğe bašladilar.
Z. Ayyy
K. Noldu Zeynep iyimsin.
Z. Yok hayir bunun tadi çok güzel olmuş ya bayildim.
K.  Süper benğendiğine sevindim.
Yemekleri yemiş Masayida toplamiş Koltuğa geçtiler ve Televsiyonu açtilar.

K. Iyi söyle bakalim en sevdiğin renk ne.
Z. Evendim.
K. Renk onu sordum
Z. Neden
K. Seni tanimaya çalişiyorum
Z. Mavi
K. Demek mavi.
Z. Evet niye şaşirdin
K. Cünkü benimde Mavi.
Birbirlerine bakip gülerler.
Zeynep başini Keremin omuzuna yaslar. Kerem omuzunu Başindan geçirir.
Zeynepin başini öper. Ikiside birbirlerine yaslanmiş uyuya kalmişlar.

Evet bu Bölümde böyle geçti umarim beğendinis.

Benim Olsan?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin