Zeynep Kantine gider bir tost almak ister. Herkes gülmeye başlar. Birsi birden derki....Inekk bana biras Ders versene. Şşşt Inek suratli seni senin Süt icemn gerkmiyormu. Bir oğlan gelir Zeynepin elinden Tostu alir. Ve tesekür ederim der.
Zeynep: Ne yapiyorusn sen ya.
Ögrenci: Ne oldu Inek Kizi....
Ve birden
Kerem: Ne oldu sen şunu banada söylesene sen bir?
Oğrenci: Şşşşeyy b ben sadece.
Kerem: Simdi bana o tostu veriyorsun simdide kendine bir bardak Süt alioyrsun.
Ögrenci: Ama burda yokki
Kerem: olurmu var sende var hadi kendinen süt sağ bakalim
Herkes ona gülmeye başlar. Oğlan başini eğer. Sonra utanarak gider. Kerem Zeynepe Göz kirpar ve Tostunu eline verir ve yanagindan akan gözyasini siler. Bir tebessüm gösterir ve gider.Zeynep Okul cikisinda bekler. Birisi üzerine doğru gelmeye başlar. Zeyneo ürkerek arkaya gider.
Ufuk: Zeyneo Hanim bekleyin lütfen beni Kerembey gönderdri. Sizi almaya geldim.
Zeynep: ha öylemi. Ya ben gelmesem sonra...
Ufuk: olurmu hic Zeynep Hanim gelmenis gerek. Kerembey israr etti. Gelmeniz icin
Zeynep: gercektenmi
Ufuk: E evet sonucta önemli bir sene Kermebeyin iyi notlara ihtayi. Inanin gercekten iyi notlara ihtiyaci var.
Zeynep birden Kafasini sallar.
Zeynep: iyi tamam. Ama beni birkacasinis ger degilmi.
Ufuk: elbetteki emniyetinis bizim icin öbemledir.
Zeynep Ufukla beraber Arabaya biner. Ve giderler.