Karakterler Tanitimi.

1.7K 22 0
                                    

Kerem Safaroğlu: 19 yaşinda. Okulda hep arza cikarir. Okulun sahibinin oğlu. Notlari berbat bir durumda.Insanlardan Nefret eder. Annesini ve Abisini tirafik kazasinda kaybetmis. Babasiyla yaşiyor.

Zeynep Korkmaz: 17 yaşinda. Okulda çok başarilidir. Annesiyle ve Babasiyla Istanbula yeni taşinmiş. Okuldada pek popüler olmayan birisidir. Genelikle herkes alay eder onlan. Arkssinda kimesin bilmedigi bir Mazi var.

Yağmur Hazar: 17 yaşinda. Sonradan Zeynepin en iyi arkadaşi. Kendi halinde utangaç bir Kiz.

Can Kiliç. 18 yaşinda. Kerem Insanlardan Nefret etsede yinede ona en yakin olan Candir. Can yağmura aşiktir. Oda kimseye söylemes.

Ahmet Safaroğlu. Cok sert displinli bir Babadirm yinde iyligi seven merhametl birisidir. Karisini ve büyük oğlunu trafik kazasinda kaybetmis. Oğlu Keremle yanliz yaşarlar. Safarğlu Kolejin sahibidir.

Burak Soy: 19 yaşinda. Keremden Nefret eder. Zeynepe aşiktir. Kendini begenmişdir.

Cihan Korkmaz: 42 yaşinda. Zeynepin Babasidir. Kizina cok düskündür. Okul egitiminide cok siki tutar.

Demet Korkmaz: Zeynepin Annesidir. Oda kizini korumak icin elinden geleni

Ufuk Kar: Keremin ikcinci elidir. Arkasindan koşturup durur. Her istegine yetişir. Ayni zamanda Sayer Ailesinin soförüdür.

Benim Olsan?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin