Berke ile behzatın yanına gittim ve oturdum
Behzat= Beh
Berke= Be
Be: Naber bro
Beh: oğlum neredesin ya görüşemiyoruz
C: bugün çok aksiyonlu bir gün oldu ölümden döndüm lan
O sırada garson gelip isteklerimizi aldı
Beh:noldu lan
Be: Anlatsana
(Herşeyi anlatır)
Beh: Yuh anasını satıyım bu kadarda olmaz be
C:Vallaha böyle oldu lan. Berke sen bana inanıyomu...
Berke iki masa ötemizde oturan sarışın kıza bakıyordu dalmıştı ağzının suyu akacak resmen
C: Berke, Berke Şşşt duymuyonmu
Bir tane tokat attım Berkeye
Be: Ahh! Ne vuruyorsun lan
C: Kendine gel lan daldın gittin
Be: Ama oğlum baksana lan kıza ne kadar güzel
C: Kendine gel lan Baksana Behzat'a hiç kızlara bakıyor mu...
Bu sefer de Behzat o sarışının kızın yanına gelen kızıl saçlıya bakakaldı o da dalmıştı bir tokatta ona attım
Beh: Ahh vurmasana lan
C:Lan oğlum iki kız gördünüz ağzınızın suyu aktı
Be: Bize diyene bak her akşam başkasını altına alan biz değiliz
C: Karıştırma şimdi orayı o başka bu başka
O sırada kapıdan içeriye birisi girdi bu o kız sokakta beni takip edip öldürmek isteyen kız ne işi var burada. Gözüm o kıza dalmıştı. Yanağıma inen iki tokat ile kendime geldim
C: Ahh ne vuruyorsunuz lan
(Aynı anda)noldu lan bir kız gördün ağzının suyu aktı
C: Görürsünüz lan siz
Garson gelip içkilerimizi getirdi
İçkimden bir yudum alıp tekrar o kızların olduğu masaya baktım gülüşüyorlardı. Bu kızın hikayesini öğrenmek istiyordum. Kızların yanına bir grup genç geldi 6-7 kişi falan. Yavşamaya başladılar. Biraz bekledim sonra adamlardan birisi kafasını o kızın saçına gömdü ve koklamaya başladı. Ayağa kalktım tam onların yanına gidecekken kız adamın karnına bir diz attı adam geriye savruldu diğer iki kızda kalktı kızıl saçlı olan birisine kafa attı😎. Diğer sarışın olan birisinin karnına tekme attı arka masadan 4-5 kişi daha geldi masamı devirdim ve onlara doğru ilerlemeye başladım Behzat ve Berke'de arkamdan geldiler. Birisi o kıza bir tokat attı kız yere düştü müzik çoktan durmuştu bile. Adamın omzundan tutup çevirdim ve bir yumruk attım Bir adam bana doğru koştu yumruk attı ama elini tutup çevirdim sonra dizinin arkasına bir tekme atıp onu yere düşürdüm bir yumrukla bayılttım. Behzat ve Berke'de yanımıza gelip dövüşmeye başladılar. Behzat adamlardan birini kaldırıp attı. Berke'de rakibini tek yumrukla yere yıktı dövüş kızışmaya başladı. Bir adam bana yumruk attı sonra bir kere daha atacaktı ki elini tutup yüzüne bir yumruk attım. Yere düştü yerde yumruk atmaya devam ettim Arkamdan bir adam geldi. Ama bana vuramadan o kız ayağına çelme takıp yere düşürdü. Adam yerden kalkınca o kız adamın yüzüne bir tekme atıp bayılttı. Son olarak Behzatın arkasından gelen adama bir tekme atıp yere düşürdüm. Yerde yumruklamaya devam ettim. Çok sert yumrukluyordum her bir yumruğun giderek dahada sertleşiyordu. Sonunda Berke ile Behzatın beni durdurması ile adamın üzerinden kalktım. Adamın her tarafı kan olmuştu. Benimde yumruklarım kan olmuştu masanın üzerindeki bez ile ellerimi sildim. Sonra kafamı bizi izleyen insanlara çevirdim hepsi bizi izliyordu. Bir anda hepsi ZEHİR! ZEHİR! ZEHİR! Diye bağırmaya başladı. Beni tanıyorlardı o yüzden kimse bize yardım etmeyi gerekli görmedi. Herkez benden imza almak için yanıma geldi insanlar video ve fotoğraflar çekiyorlardı.
C: Berke, Behzat hadi gideli...