2

2.5K 33 6
                                    

"Omggg er is vanavond een feest bij Char en der broer Levi thuis. Kom ook!" Zegt Fay enthousiast tegen mij als we door de gangen lopen nadat de laatste bel is gegaan.
"Hmm, ik ben niet zo van het feesten eigenlijk.." "aah komoooopppp. Het gaat gezellig worden, ik weet het zeker! Zo kan je ook mensen leren kennen mann!"ze springt verheugd op en neer naast mij.  "Oke oke is goed. Maar wel alleen als jij me mee neemt!"
"Yes! Afgesproken!"

Vermoeid doe ik de eikenhouten deur van ons nieuwe huis open. Het is een prachtig huis. Het is een alleen staand huis, en het is flink groter dan ons vorige huis. De balken zijn mooi wit, en de bakstenen lijken nog te glinsteren. Zo'n 20 meter verderop staat pas het volgende huis, dus aan privacy worden we niet ontnomen.

Ik loop de gang in en sluit de deur achter me. "HALLOO PAP, IK BEN THUIS" ik wacht in stilte in de hoop iets terug te horen, maar het blijft stil. Papa is waarschijnlijk aan het werk. Zoals altijd. Meestal ben ik alleen thuis met onze hond Bobby. Kwispelend loopt hij naar me toe. Ik ben heel erg gehecht geraakt aan deze hond door alle tijd die ik thuis alleen met hem door breng.
Ik pak zijn riem en neem hem mee een rondje lopen.

Mijn gedachten dwalen af naar Aiden en zijn prachtige ogen. Waarom is hij zo vervelend? Doet hij alleen maar zo omdat hij het leuk vindt mij te stangen, omdat ik niet net als waarschijnlijk elk ander meisje voor hem op mijn knieën ga?
Waarom denk ik eigenlijk aan hem. Hij is de moeite niet waard.
Dan gaan mijn gedachtes naar de vrienden van Fay. Noah zat me aardig lang aan te kijken. Ik kan niets anders zeggen dan dat hij zeker een hele mooie verschijning is. Niet zo mooi als Aiden. Ach hou je kop Tess. Hij is sowieso met bijna elk meisje naar bed geweest.
Zou hij echt in de maffia zitten? Wooow. Dat was ik eigenlijk helemaal vergeten.

Ik loop snel terug met Bobby en merk dat het al donker begint te worden. Ik doe snel alles dicht en maak wat pasta voor mezelf en ga dan op zoek in mijn kast voor een leuke outfit. Zo veel kleding en nog steeds heb ik nooit een idee wat ik aan moet.

Net op dat moment krijg ik een berichtje van Fay.
FAY: meeiidd ik ben er om 21:30. Zorg dat je klaar staat he lekkerding!
TESSA: hahaha isgoed hoor knapperd. Maar wtf moet ik nou weer aandoen?! Help!
FAY: ik doe iets van een jurkje aan. Wacht ik kom er nu aan, dan help ik je! Ben er binnen 10 minuten.

Tien minuten later gaat de bel en staat Fay voor de deur.
"Wat een leuk huis meid. Nou kom we moeten opschieten we hebben nog 45 min"
"Dankjewel. Kom snel mee naar boven, daar liggen mijn kleren"
Na een half uur discussiëren, komen we eruit dat ik een strak rokje met een topje aan doe. Maar omdat ik weiger zo bloot te gaan, doe ik er een vest bij. Ik corrigeer nog snel mijn make up, en dan zijn we ready om te gaan.

We gaan met Fays auto en na tien minuutjes gereden te hebben en keiharde 1D te hebben geluisterd, komen we aan bij een enorm huis. Of beter gezegd villa.

"Wooow" ik kijk met grote ogen naar het enorme huis voor me.
"Ze hebben geld. Laten we t daarop houden"

We lopen naar binnen en ik merk al gauw op dat de meeste meisjes hele korte strakke glitterjurkjes dragen, om zoveel mogelijk huid bloot te leggen aan de hongerige blikken van jongens.

Binnen is een enorme lege ruimte met een dj, en het ruikt er naar zweet en drank. Het zal ook niet.

Fay neemt me mee naar de achtertuin waar een enorm zwembad zit en mensen in hun kleding in zwemmen. Het is tenslotte ook warm genoeg.

We lopen naar een hoek waar Lucas en Charlotte tegen een hek aan staan te zoenen. Totaal niet door hebbende dat wij er ook zijn, rent Fay naar ze toe en laat ze schrikken.

"Omg bitch ik schrok me dood" zegt Charlotte met een lichte dubbele tong.
"Neem een kamer man. Jullie staan hier nog net niet te neuken" Zegt Fay.

You made me feel saveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu