POV Aiden
Claire is ook echt een domme trut. Ze zat mij bijna af te trekken midden in de woonkamer van het feest.Ik vond de aandacht niet heel vervelend. Het leidde mijn gedachtes af van Tessa, die hierheen is gekomen met die loser Noah. Wat moet ze nou eigenlijk met hem? Hij geeft mee een slecht voorgevoel.
Kan mij het ook wat schelen. Ik moet gewoon uit haar buurt blijven. Straks gaat zij ook nog eens achter mij aanlopen, en ik heb me handen al vol genoeg aan Claire.
Ik heb Claire van mij afgeschut en loop de trap op, opzoek naar een wc, zo veel mogelijk afstand tussen ons creeerend. Nog een paar minuten langer en haar hand was echt verdwenen in mijn broek. Een tijdje geleden had ik daar helemaal geen bezwaar tegen, maar nu word ik misselijk bij alleen al het idee ervan.
Als ik bovenaan de trap kom, hoor ik een vaag geroep. Als ik dichter bij het geluid kom, hoor ik dat het Tessa's stem is.
"Noah stop. help!" hoor ik. Haar stem klinkt trillend en in paniek.
Ik ren op het geluid en gooi de deur open, en zie Tessa tegen de muur staan. Haar handen worden ruw boven haar hoofd vast gehouden door een grote hand van Noah. Zijn andere hand zit onder haar jurkje, en een glimp van haar rode slipje komt onder haar jurkje vandaan.
Geschrokken en angstig kijkt ze mij aan. Noah zit ongestoord in haar nek te hijgen. Een plotselinge woede overspoeld me.
Ik grijp naar Noah en trek hem van Tessa af.
Met een harde bonk zie ik Tessa in elkaar zakken op de grond. Mijn woede neemt over, en ik zie rood voor mijn ogen. Ik geef Noah een hoek op zijn kaak. Hij herstelt zich snel, en geeft mij er een terug, een harde ook. Ik spuug het bloed uit mijn mond, en ga los. Ik sla op hem in en geef hem meerdere rake klappen. Hij geeft niet op en geeft mij nog een klap in mijn gezicht en weet mij meerdere keren op mijn ribben te raken. Maar ik ben sterker en sla hem net zo lang totdat ik geen weerstand meer terug voel.
Ik kom uit mijn rode waas en kijk hem aan. Ik pak hem bij zijn kraag en spuug in zijn gezicht; "volgende keer dat je haar aanraakt, sta je niet meer op" en stomp hem nog een keer hard tegen de grond.
Ik veeg het bloed van mijn mondhoek, en ren snel naar Tessa. Ze lijkt half bij bewust zijn, en ik kniel naast haar neer en leg een hand op haar gezicht. Langzaam opent ze haar ogen half. Angst neemt over, en ze wil weg kruipen, tot ze ziet dat ik het ben.
"Het is oke" zeg ik geruststellend. Ik zie haar weer wegzakken, en raakt haar bewustzijn weer kwijt. Voorzichtig trek ik haar jurkje naar beneden. Dan schuif ik zachtjes een arm onder haar nek en knieën en til haar op.
Ik loop de trap af en zie Claire op mij af lopen. Ze wil iets zeggen maar ik kap haar snel af "niet nu". Ze kijkt geschrokken naar Tessa en dan naar mijn bebloede gezicht.
Ik negeer haar en loop meteen naar de voordeur. Ik open mijn auto en leg Tessa zachtjes op de bijrijdersstoel. Ik ren snel naar mijn kant en start de auto.
Ik wil net weg rijden als ik bedenkt dat ik geen idee heb waar ik naartoe moet. Ik weet ongeveer waar Tessa woont, maar niet hoe ik daar kom met de auto. Ik heb geen andere keuze en rijd naar mijn eigen huis.
Binnen tien minuten sta ik voor mijn deur. Ik til Tessa weer op, en hoor haar zachtjes kreunen. Ik denk dat ze een flinke klap heeft gekregen en kijk haar bezorgd aan. Ik doe snel de deur open en loop snel de trap op naar mijn kamer. Ik breng Tessa naar mijn bed en leg haar erop. Ik doe stilletjes haar schoenen uit en leg de deken over haar heen. Ik kijk naar haar prachtige gezicht, en zie dat er een wond op haar hoofd zit. Ik ga met mijn vingers langs het opgedroogde bloed, en schrik als Tessa kreunt.Ik schuif de deken nog wat verder omhoog en verlaat de kamer. Ik loop naar beneden en doe mijn schoenen, trui en broek uit, zodat ik alleen nog mijn boxers aan heb. Met een deken ga ik op de bank liggen, en probeer in slaap te komen.
"Nee, stop, HELP" ik schrik wakker van een gillende stem. Tessa.
Ik vlieg van de bank en ren de trap op naar mijn kamer. De deur komt met een bons tegen de muur, en ik zie Tessa woelend onder de dekens van mijn bed liggen. Ik loop naar haar toe en leg een hand op haar schouder. Ze schrikt wakker, en deinst opzij. Ik steek mijn handen omhoog om te laten zien dat ik niet van plan was iets te doen wat zij niet wilt. Ze lijkt enigszins rustig te worden. Ik kijk op de klok en zie dat het 4:00 is.
"Hey, gaat het?" Vraag ik bezorgd.
"Ja, sorry. Waar ben ik?" Ze kijkt om zich heen, en voelt dan haar jurkje. "Ehh bij mij thuis, in mijn bed" Zeg ik terwijl ik ongemakkelijk aan mijn nek krab.
"ohw oke" Ze lijkt verbaasd door mijn antwoord voordat ze weer nieuwsgierig om zich heen kijkt.
"probeer nog wat te slapen Tess" zeg ik en ik wil mij omdraaien, in de hoop ook nog wat slaap te krijgen. Net als ik omdraai, voel ik een paar koude vingers om mijn pols.
"Wil je-wil je blijven? Alsjeblieft?" Vraagt ze met een gebroken stem, waardoor een steek door mijn hart gaat.
Ik kijk haar aarzelend aan en knik. Ik loop naar de andere kant van mijn twee persoonsbed en ga naast haar liggen. Voorzichtig kruipt ze tegen mijn borst aan, en ik sla een arm beschermend om haar heen.
Binnen een paar minuten val ik in slaap met Tessa in mijn armen.
____________________________________
Ik probeer in een keer meerdere hoofdstukken online te gaan zetten!
Dit hoofdstuk is een beetje kort met maar 1036woorden:)
JE LEEST
You made me feel save
RomanceLangzaam schoof hij dichterbij. "Ik weet wel dat je mij wilt" fluistert hij zachtjes in mijn oor. Kippenvel kruipt langzaam in mijn nek omhoog. "Je weet van niks" antwoord ik, en ik loop weg. Aiden is niet alleen de knapste en populairste jongen...